Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Joeses

Joeses Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat in ieder geval tot de Cell saga kijk maar in die trailer rond 00:32 zie je Gohan Super Saiyan 1 die transformeert naar Super Saiyan 2 wel snel kijken want je ziet hem maar kort.

Aaaah... wat een geweldig spel als Dragonball Z fan. :D

2. Vincant

Vincant KriepKriep!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de trailer net toevallig op gametrailers, ziet er vet uit. Heb de
    budokai delen met erg veel plezier gespeeld vroeger, dus hopelijk wordt hij een beetje goed, dan komt hij zeker hier in mn xbox :)

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    yay, stuk langere trailer_o_
    [yt]aoxdd4B2ddg[/yt]

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Jaja.
    En wie zegt dat dit in Europa uitkomt? :+

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dacht ik al door de uitgever zelf aangekondigt maar kan het verkeerd hebben.

6. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Vet! Heb zelf Budokai 3 en Tenkaichi. Maar das alweer een tijd geleden. Ga deze zeker in de gaten houden :)

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    hmm, sterft een beetje uit hier.

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Denk hoe dan ook niet dat er veel mensen op zitten te wachten. Dragonballz wordt volgens mij niet door zoveel mensen gevolgd. Tis vroeger een tijdje een hit geweest maar nu is het tegenwoordig meer Naruto en Bleach enz in Nederland

Ik weet echter zeker dat ik hem ga aanschaffen. Heb budokai tenkaichi 3 echt helemaal grijs gedraaid in me ps2. Heerlijk veranderen naar SSJ of fuseren.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet d'r echt vet chill uit en lekker dat nightwish muziekje er onder.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind altijd jammer dat je bij DBZ games alles al weet.

Dit volgt weer het verhaal van de Saian en Frieza saga. Als je budokai hebt gespeeld heb je het niet alleen op TV al gezien maar ook nog eens op de console.

Daarnaast vind ik voor een 360 games buiten de cutscenes op de graphics niet veel mooier dan een ps2 of gamecube.

Wellicht dat ik later mijn mening bijstel, maar geef mij maar die DBZ MMORPG. Dat lijkt me veelbelovender

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe wil je Dragonball nog volgen als het al jaren gestopt is :confused:? Geloof mij dat er nog genoeg mensen die Dragonball de shit vinden!

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik d8 dat bodokai tenkaichi 3 pas in februari ofzo uitkwam in europa?:eek:

13. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    @sith vegeta

er is weinig kans dat die db online nog wel in europa word uitgebracht, is zo stilletjes bij die jappen...
    maar ALS die er komt en niet te vveel geld per maand vraat haal ik m ook wel

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Sorry bedoel ook 2 mijn fout.

15. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het zou beter zijn als ze een nieuw verhaal verzinnen voor de game. Hij ziet er misschien wel mooier uit maar iedere keer dezelfde saga´s/verhalen bij al die dbz games is ook niks.

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Maar opzich een heel nieuw verhaal zou de game wel heel klein maken. Ze zouden bijvoorbeeld een soort van verhalen kunnen verzinnen als in de filmen maar dit zou niet zo veel gevechten opleveren. Als ze een verhaal moeten verzinnen ter grootte als dragonballz zijn ze wel even bezig

Daarnaast wat moet er nieuw zijn aan het verhaal? de SSJ transformaties zijn op of ze moeten na GT verder gaan met Super Saiyan 5 ofzo. En verhalen waarin ze de hele tijd in elkaar worden geslagen maar oppeens wint een boze gohan of een gefuseerde gogete (nadat ze zestig keer allemaal apart in elkaar zijn geslagen) zijn ook al gebeurd

Die online game leek mij ook stukken cooler maar je hoort er zo weinig over. Dit is gewoon lekker vechten en over een tijdje heb ik best wel weer eens zin om de dragonballz saga te spelen.

17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    nee, iets anders dan super saiyan 5 lijkt me leuker, mischien dat je oozaru 2 ofso kan worden, of iets helemaal nieuws een waku waku monster:)

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    DBZ AF is niet officieel uitgebracht hoor en ook niet bedacht door de makers van DBZ! Het was gewoon fanfic's bedacht door fans.

Ik vind gewoon dat ze eens een goede DBZ moeten maken die je weer terug in het verhaal trekt. De Budokai games hebben me nooit zo echt in de game getrokken of terug in het verhaal. Je beweegt wat pionetjes gaat naar de vijand van dat moment toe en doet een normaal gevechtje.

Enige echte dbz game waar ik ooit van genoten heb is DBZ Legendary Super Wariors voor de GBA. :eek:

En deze nieuwe ziet atm wel aardig uit met goed nagebootste outfits during combat en de achtergrond levels. Alleen nu nog afwachten hoe het verhaal gespeelt word.

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Tenkaichi 3 voor de PS2 ligt al 2 maanden in de schappen hoor. De Wii versie komt pas over een maand.

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    DBZ op de Wii:eek: dan moet je snel zijn.

kan trouwens niet wachten op dit spel, lekker iedereen op zn bek kameha'en op LIVE :D

Deel Deze Pagina