We zullen zien. Kamehameha is tot nu toe in alle budokai series makkelijk te ontwijken. Je kan beter zo'n skill als Vegeta hebben waarin ie allemaal kleine balletjes schiet. (raken altijd zowat en kost niks) Wat ik persoonlijk een coole skill vond in budokai tenkaichi 2 was deze http://www.youtube.com/watch?v=73kKXDaNEhE Dan op 4.08 Vond dat de gewone Kamehameha altijd te snel ging om het te horen en hier is het echt van KA-ME-HA-ME-HAAAAA! heerlijk Hoop wel weer dat ze netzoals in budokai tenkaichi gaan doen dat je sterker kan worden maar heb liever dat ze het gewoon met levels doen ipv die dingetjes die je moest levellen en dan moest equipen. Hoop echt dat je gewoon level 50 kan zijn ofzo en dat je op xbox live dan ook kan zien hoe sterk andere zijn (dat als iemand level 1 is je ook echt geen damage doet) Zo creeër je ook gelijk weer een eerlijkheidsgraad! zodat niemand tegen die vecht als ze zelf minder sterk zijn. Daarnaast hoop ik dat ze zo iets erin doen als deze skill http://www.youtube.com/watch?v=60lz5dOvC0g&feature=related rond 2.40 Heerlijk lijkt me dat!
hey wist niet dat je zoveel ruimte en vrijheid in tenkaichi 2 had, met dat radartje enzo. lijkt me best wel gaaf. maar ze hebben gewoon de animations van staan gebruikt alleen dan in de lucht. je ziet ze gewoon stappen in de lucht maken
Sommige stukjes van Tenkaichi vond ik dan juist wel weer leuk. Zo vond ik het echt vet om op de planeet Namek je vijand het water in te gooien, en dan al die eilanden te laten ontploffen in het water, plus onder water vechten was echt tof. Hopelijk maken ze ook vette levels bij Burst Limit
vast wel,zullen ook wel levels zijn die niets met storyline te maken hebben. dit zijn in ieder geval de characters die je tegenkomt (tot zover bekend is gemaakt): Goku (Base, SS)[1] Kid Gohan [3] Teen Gohan (SS, SS2)[4] Piccolo[5] Krillin[6] Raditz[5] Tien[4] Yamcha [5] Nappa[6] Vegeta (Base, SS)[6] Saibaman [5] Frieza (1st, 2nd, 3rd, Final, Full Power)[5] Captain Ginyu [3] Recoome [3] Android 17 [4] Android 16[5] Cell (Imperfect, Semi-Perfect, Perfect, Super Perfect)[5]
Vind het toch beetje op de PSP versie lijken....krijg nu waarschijnlijk flink op mijn donder maar ik vind het verschil niet erg groot vergeleken met de psp versie....En ja ik heb spel ook zelf gehad op de PSP
Het lijkt er ook wel op jah qua opzet. Maar dit is gewoon een bepaalde stijl die je haast niet mooier kan maken dan dit imo. Ziet er erg geinig uit en stukken beter als wanneer ze het met super graphics zouden doen. Zoals het er nu uit ziet vind ik dbz op zijn best.
Lijkt me wel leuk om met je scouter aan te komen vliegen, je tegenstanders kracht meten en dan als die kracht te hoog is je scouter ontploft
Nine Thousand! Ik ben erg benieuwd hoe alles gaat werken en wat alle beperkingen zijn van het spel. Wordt het fable of crackdown free roaming. Dat is voor mij de grote vraag.
Ik vind het er best leuk uit zien. Die PSP game heb ik laatst uitgespeeld (naja, niet 100% maar toch). Blijven leuke games voor tussendoor.
Ik hoop dat het het zelfde word als de verhaallijn van Budokai 3. Bijvoorbeeld bij Namek kon je met Goku over heel Namek vliegen, dragonballs zoeken maar ook vechten. Dan zocht je naar bijv. Freeza en als je hem vond ging je tegen hem vechten zoals in de serie. Beetje raar uitgelegd maar mischien heb je Budokai 3 zelf ook wel gespeeld. In ieder geval ik dacht dat het Budokai 3 was, kan ook Tenkaichi 1 zijn.
Ziet er best vet uit. Ik hoop alleen wel dat er veel characters in de game zitten, want wat er nu bekend is aan character lijst is ook niet veel .
altijd leuk om te weten natuurlijk voor alle zekerheid bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/dragonballzburstlimit/nieuws/19345/
Ik hoop ook wel dat er een Finishing Move is. Bij Budokai 3 had je dat ook, gewoon echt een hele grote aanval en dan ontploft de map ook en verandert de hele map.
was dat niet erg lastig? dat om namek heen vliegen of kon je dan over zn schouder kijken ofso? lijkt me wel leuk. maar het is toch gewoon een fighter? en geen free-roam game, dat zie je zo aan die levensbalkjes en alles te zien.