DragonBall Z sagas

Discussie in 'Algemeen' gestart door swordman, 3 aug 2005.

  1. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het wel want, toen dragonball z budokai 2 voor de ps2 uitkam, kwam 1 voor de cube uit. en hetzelfde is met 2, maar 2 was vaag met die speelbord toestanden
     
  2. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    vind deel 1 leuker dan deel 2 maar als ik dan ook deel 3 nog een keer ga kopen is het wel heel veel van hetzelfdeje moet toch iedere keer weer eerst de saiyans verslaan dan frieza en dan cell en dan buu en dan heb nu een paar caracters van de films en gt bij vind het een beetje uitgemolken worden want wat zal er dan zoveel bij komen in deel 4?
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk echte vrijheid: overal heen vliegen zelf moeten richten etc :)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Budokai 3 vind ik niet een uitgemolken versie van deel 1 en 2, grafisch issie sowieso de mooiste. Qua aantal characters en moves de uitgebreidste. En het vechtsysteem is de leukste, meest serie getrouwe tot nu toe. Die Dragonrush moves zijn echt vet, en de Ultimate moves van de characters zijn zo vet uitgewerkt....als je met Cooler bijvoorbeeld een gigantische vuurbal met suc6 op je tegenstander afvuurt, zie je de planeet ook echt helemaal opgeblazen worden.....VET ! :D

    Budokai Tenkaichi, ofwel Budokai 4.....wordt grafisch weer mooier, levels worden groter en interactiever....meer speelbare characters (meer dan 60 geloof ik), en weer een heel ander perspectief/vechtsysteem. Ik denk dus idd meer vrijheid, beetje net zoals in die Bid for Power mod idd :)

    Ikke nie hoeven nadenken, ikke gewoon HALEN ! :D
     
  5. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vin het echt super balen dat deze serie niet op de xbox te krijgen is tenkaichi is echt zo gaaf en kan op de xbox nog mooier worden. Ben een onwijze fan van de serie heb het toen het op tv was elke aflevering en herhaling gekeken en ze mogen het van mij vandaag nog opnieuw uitzenden en ik blijf er weer voor thuis. Maar vin het wel heel erg jammer dat het niet op de xbox komt, weet iemand of daar een reden voor is of ziet microsoft er geen markt in ofzo??
     
  6. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF.:9
    ik vind het al kut als ik een spel binnen 10 uur uitspeel.:p
     
  7. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat sony er bakken met geld ervoor neer heeft gelegt om hem exclusief voor de playstation 2 te houden het is jammer maar waar.
     
  8. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he hallo wanneer komt het dragonball z sagas uit op de xbox
     
  9. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    he hallo wanneer komt het dragonball z sagas eindelijk uit op de xbox
     
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game laten overvliegen uit de USA en hij viel me erg tegen wat een *!%^$ graphics en een waardeloos vechtsysteem!

    Conclusie: NIET KOPEN!
     
  11. TicTac

    TicTac Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een geen @#$! game.. Het is een gewone game met meer negatieve punten dan positieve punten. Ik denk dat mensen gewoon teveel hiervan verwachtte. Logisch, want na Budokai serie verwacht je dat Saga's de serie niet weer naar 0 brengt.
     
  12. Serenagade

    Serenagade Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Ball Z: Sagas

    Hallo,
    Ik zat eens een beetje rond te kijken tussen de games sectie op de site, ik zocht toen ook of er dragon ball Z spellen op de xbox zijn.
    Ik vond er een genaamd: Dragon Ball Z:confused:agas
    Het enigste probleem is dat ik niet weet waar ik het kan kopen, mijn vriend was naar Amerika geweest en had daar wel dat spel gekocht, het enigste probleem is dat het een NTSC spel was en de xbox een PAL systeem.
    Dus dat deed het niet.
    Weet iemand een winkel of een site waar ik dit spel kan kopen, of kan mijn xbox 360 elite NTSC spellen gewoon afspelen?
     
  13. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... je kunt op play asia kijken, daar staat ook bij vermeld of hij op de PAL systemen werkt waarschijnlijk... de levertijd ervan is 5 dagen ong. dus dat valt ook wel mee :p gwoon eventjes kijken en je weet het : www.play-asia.com
     
  14. Serenagade

    Serenagade Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen DBZ: Sagas voor de XBOX vinden op play asia, een andere link misschien.
    Of zou je het voor me kunnen opzoeken a.u.b.
    Alvast bedankt
     
  15. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    lol nvm verkeerd gelezen.
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    deze is echt wel gaaf hoor ! co-op is gewoon echt super vet ik heb hem op de cube
     
  17. Serenagade

    Serenagade Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    JA, MAAR WAAR KAN IK HET KOPEN, gewoon in PAL.
    Niet zodat ik mn xbox om moet laten bouwen
     
  18. Bledje

    Bledje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen

    Ik ben opzoek naar Dragon Ball Z - Sagas. Wie kan mij helpen? Hoeft niet perse in PAL.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2007
  19. Jurjenfcu

    Jurjenfcu Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dit spel is nog nooit in PAL uitgekomen en dat zal het ook niet komen. Dit spel is niet te vinden in PAL. Nergens. Als je hem wilt zal je een xbox ntsc moeten aanschaffen of een xbox lekker laten modden. Anders gewoon 'pech'
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem echt slecht maar co-op lijkt het mij wel erg fun om te spele :D. Heb het vandaag in de zolder gevonden in een doos. Dus vanmiddag ffe een potje spelen samen met mijn vriend. En dit jaar komt lekker burst limit uit voor de x360 dan kan ik mij daarmee weer vermaken _O_
     

Deel Deze Pagina