dragonballZ

Discussie in 'Algemeen' gestart door chief Tom, 7 okt 2003.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    DBZ is voor kleuters?
    Ik dacht van niet.
    Ik ben duidelijk geen kleuter, qua leeftijd, en vind het nog steeds leuk om DBZ te kijken.

En een DBZ game voor de Xbox, lijkt me best koel.
    Moet het wel een RPG worden, a la Final Fantasy. ;)

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat in instelling zeg |:- DBZ heeft ten eerste heel veel fans, ook op Hogescholen, dus waar je dat van die kleuters vandaan haalt is me een raadsel. Bovendien is het nooit verkeerd voor een console om zijn publiek te vergroten en daarom zou een game voor "kleuters" helemaal niet verkeerd zijn.

Ik hou trouwens helemaal niet van DBZ, voordat dat als argument aangedragen wordt :{

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel ooit is een trailer gezien van een Dbz adventure game die dan naar de Xbox en Gamecube zou komen. Daarna nooit meer wat van gehoord ei'k. :eek:

4. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel leuk een DBZ game....

en ik zelf ben 16 en kijk de FUNIMATION DBZ DUB..(de fans weten denk wel waarom!)

ik ken zelfs mensen van 30 t/m 40 die het kijken,en niet omdat hun kinderen er naar kijken!

5. shumi

shumi Guest

MENSEN VAN 40?!?!??!?!?!?!?!? vreemd hoor

6. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    het vetste lijkt me t als ze een soort rpg achtig spel maken

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar kijk je van op he?! Ga je nu weer verder met het uberrealistische counter-strike dan? :+

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shumi, hou eens op met een kleuter zijn zeg! jezus

Vanaf nu alleen maar DragonballZ (DE GAME) discussie en geen loze posts :mad:

9. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Dragonballz heeft gewoon een leuke verhaallijn, die grappig en leuk is. Aktie en humor, is een perfecte combinatie.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Als er een DBZ game komt, moet het zeker met een RPG opzet gemaakt worden, maar niet zoals KotOR, dat de computer alles voor je doet, je moet wel zelf kunnen vechten. Verder zou het ook wel lauw zijn als je zelf vrij mag bewegen door de wereld, gewoon ergens heenvliegen met een vaart van 300 km/u, duizenden NPC's waarmee je kunt praten, of in mekaar rossen, wat je maar wilt :). Natuurlijk gaat dit niet ongestraft, dus er komen ook jutten achter je aan, maar die hebben natuurlijk geen kans tegen jou :p. En de omgeving moet ook interactief zijn, alles moet kapot kunnen! Als je met een aanval de stad aan het verwoesten bent, komt ook het legen achter je aan, die jij met een ka-me-ha-me-ha van de aardbodem wegvaagt :cool:
    En als je echt slecht bezig gaat, komen er ook andere sterk begaafde ki-stijders/Saiyans enz. achter je aan, om je tegen te houden, of zich bij jou aansluiten:). Elke actie heeft gevolg.:)
    Zo zou mijn DBZ game er ongeveer uitzien. :) Niet zo'n lullig vechtspelletje.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel cool zijn als er een DBZ game uitkwam in een soort Zelda setting. :) Wat DoDgie zegt klinkt bijv. ook heel cool! Dat je keuze hebt uit baddie en goede gozer. Maar er moet natuurlijk wel een beetje tegenstand voor je zijn. Als minigame misschien een toernooi waarin je wat van de DBZ mainguys tegen je krijgt. Alleen zou ik dan geen Goku willen zijn, maar gewoon een of ander onbekend kereltje.

Laatst bewerkt: 11 okt 2003
  12. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond de dbz game op de sega saturn

dragonball z legend een van de betere games van dbz.
    was klein beetje rpg maar kwam eropneer dat je soms gewoon 3 vs 3 had in de game zelf.
    omgeving kon ook zeg maar beetje kapot was leuk spel toen.

13. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

psx1 spel dat vond ik de beste dbz spel voor de psx1

3 vs 3 was vet

Deel Deze Pagina