Tenminste €60,- meer in je portomenee, Always look on the bright side of life! *) al is dat moeilijk op deze manier
mooie post. noujah, zoals ze daar al zeggen: 'zou toch maar een crapgame worden' neehj dan zou ik toch liever Cold Fear of Brothers in Arms kopen dan dat ik deze in mijn ogen 'mislukte' DBZ game (gezien de filmpjes)
deja vu. :{ er is vandaag iets, iedereen zegt dit op xboxworld, school en msn.....lol. ik denk dat dit wel een goeie game word hoor, misschien voor de mensen die dbz nooit gekeken hebben nie nee.
DBZ is toch allang uit man komen ze nu pas met dit spel, toen er een mega grote hype was waren er alleen nog PSX games pff ... whatever, dit wordt weer zo'n poepspel zoals die budokai troep, dat speelt toch voor geen meter man
oo hallo! We hebbe over dat de xbox versie komt binnen kort niet over die games van ps1 en Ps2 en Ngc
Dat ben ik dus niet met je eens. Het vechten zag er erg knullig uit, en de zogenaamde verwoestbaarheid van de Level valt ook reuze mee, alleen enkele stenen en dergelijke gingen kapot (wat er ook niet erg soepel uitzag). Dan hadden ze beter voorbeeld kunnen nemen aan Otogi (2), en bijvoorbeeld kraters in de grond kunnen laten achterlaten, en de vijanden door 5 verschillende dingen heen te rammem, die daarna stijlvol uit mekaar vallen, i.p.v. dit (imo) knullige gedoe. Ook de manier van besturen en hoe de camera is geplaatst bevalt me weinig, het ziet er naar uit dat je tamelijk beperkt bent in je moves en acties. Ook lijkt het me dat je niet de volledige controle hebt over je character. Het hele gebeuren deed me een beetje aan Enter the matrix denken.
Het is geen Budokai (da's een Beat 'um Up) maar een RPG-achtig spel Niet dat het nu wel een goed spel wordt hoor, maar ik wás altijd een DBZ-fan (in groep 7, 8 etc.) :{
Valt wel mee hoor, DBZ: Sagas wordt niet echt een kinderachtige-game, maar een RPG. Tuurlijk, het is van een tekenfilm, maar kinderachtig? Nee, daar ben ik het niet met je eens _0/
Omg....check de review van ign: http://xbox.ign.com/articles/598/598813p1.html Echt supertriest... Gelijk iedereens hoop op een goed dbz spel in de grond geboord :{