1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonballz

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 4 nov 2004.

  1. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond DBZ altijd wel cool maar deze game suckt echt
     
  2. streetmaniak

    streetmaniak Dehandinho

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond DBZ ook cool maar komt het spel niet naar Europa
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer, ik had het spel sowieso weleens willen proberen, maar dat zit er niet meer in...
     
  4. antwan5

    antwan5 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker dat die niet meer naar europa komt?
     
  5. JosMetNOS

    JosMetNOS Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat iedereen zegt, ik vind het wel een leuk spel! op wat min puntjes na dan..

    ik ben zelf een grote dragonballz fan en heb ook alles gezien! De karakters zien er precies zo uit als in de tekenfilm dus nie van die misvormde 3d poppe. de stemmen lijken enigsinds redelijk op de echte stemmen dus daar heb ik ook geen problemen mee.

    Ik heb vroeger veel DBZ mods gespeelt voor halflife, quake 3 etc. (bid for power, esf). Daar zat in dat je powerlevel groeide en dat je super saiyan kon worden.. echt mega bruut maar nooit officieel geworden.

    In dbz: sagas zit het jammer genoeg niet dat je powerlevel groeit en supersaiyan kan worden, best jammer maar ok. Je moet Z coins verzamelen dan kun je op sommige punten je skills upgraden, zoals teleporten, tegenstanders de lucht in meppen etc etc. geen moeilijke combo's oid.

    Wel jammer dat bijvoorbeeld de kamehameha een bol is die je wegschiet en niet zon straal maar verder lijkt et allemaal veel op de tekenfilm! de bewegingen etc.

    Wel jammer is dat het ook beperkt is waar je kan lopen/vliegen. niet dat je heen kan gaan waar je heen wilt enzo.

    Dit is echt een goed begin van een goed dragonballz spel, alleen als ze wat meer tijd voor hadden genomen en wat meer de tekenfilm hadden nageaapt dan had dit echt een goede game kunnen worden! maar ik heb er wel plezier mee..
     
  6. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    ... Was dat nu gwn zever wat ze zeiden over 't uitkomen van DB op XBOX of wat? Want ik zie het nog altijd niet... Zelfs niets van gehoord!
     
  7. balkje

    balkje Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    maar komt ie uit of niet
     
  8. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    't Is dat dat ik wil weten. Of het HIER uitkomt..?
     

Deel Deze Pagina