doe mij dan maar DBZ budokai 3 of de xbox. Lijkt me veel vetter, maar k w8 dan wel eerst het cijfer af van verschillende sites, voordat ik het spel overweeg aan te schaffen. De meeste games van DBZ zuigen nogal...
ookal zijn het maar 4 screens, ik vind het er wel cool uitzien hoor. als het zo eruit ziet als die in de winkels ligt en de gameplay is gewoon goed dan komt die bij mijn collectie
de screens zien er nie mega goed uit ofzo maar vind ze wel goed genoeg om het te kunnen kopen. en wel lache dat je alles kapot kan maken als je schiet ofzo.
zelf nog nooit gezien ofzo maar is al ik het goed heb een japanse serie...geloof met zwaard vechten enzo?
YES!!! er is meer informatie kijk maar op xboxworld.nl en er staat in dat je ook een ARENA mode hebt dus tegen elkaar kan spele op 1 xbox kan niet meer w8te
maar er staat toch ook dat je niet vrij kan vliegen en ronddalen door de werelden, dus niet lekker romndom vijanden slachten
ik denk dat de ps2 bezitters toch meer geluk hebben met dbz, budokai 3 ruled en er zijn nog dbz games voor op komst de screens van deze xbox game zien er toch niet uit :/
Er zijn nieuwe Saga beelden !!! Screenshots en stuk of 6 filmpjes van de gameplay en heb er eentje gezien en die ownt! www.cubezone.nl daar kan je ze vinden!!!
ik had net ook op ign gekeken en daar hadden ze ook die filmpjes... ik vind het wel jammer dat je nie vrijrond kan vliegen en ik zie dat die poppetjes maar een paar vechtmoves hebben, vind ik wel jammer. maar het ziet er echt te gek uit en die explosiefs zijn ook cool! =p
Sorrie dat ik dubbel post, want ik heb geen zin om m'n vorige bericht te bewerken _0/ Die plaatjes en filmpjes van de vorige link zijn gewoon 'flut'. Klik hier en vind het echte werk DBZ Sagas werk! (Ik jank van vreugde, zo fantastisch ziet dit spel er uit omdat de graphics er beter uit zien dan in Budokai)