1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonballz

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 4 nov 2004.

  1. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie nu pas dat er staat voor US. :'-(
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    godsamme hoe lelijk zeg. Dit kan op de PS1 draaien man :mad: De lichaamsbouw klopt voor geen hol, de omgevingen zijn kotslelijk.. wat wil een mens nog minder.
     
  3. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game met de powerpuff girls in de hoofdrol
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk maar eens op gamespot.com de gameplay beelden.
    Die zien er erg nice uit.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb de eerste 25 eps oid van DBZ gekeken en het beviel me wel. Jammer dat de serie niet op dvd is.
    Of ik de game koop weet ik niet, ik hou niet zo van beat'm up games. Misschien dat ik hem nog eens koop, als het wat wordt, misschien niet.
     
  6. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet op dvd? Dbz is allang op dvd uit en wordt allang verkocht bij alle bekende muziek en dvd winkels. Het is jammer genoeg wel prijzig en er staan maar 5 episodes ofzo op 1 dvd.
     
  7. chaplander

    chaplander Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    paar vraagjes:

    -is het 1 grote wereld of heb je echt levels?
    -bouw je echt een character op of is dat steeds anders?
    -kan je vliegen?
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    - het zijn chapters (level dus)
    - je kan als het goed is moves kopen en verbeteren.
    - je kan idd vliegen ja.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is dat vliegen tijdelijk? Of kan je gewoon blijven vliegen (net als in de serie)
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb er nog niet veel gezien daarover maar het leek erop dat je wanneer je wilt vliegen en hoe lang dat dat gewoon kan.
    maar we moeten nog wel afwachten.

    ps: als je geintereseerd ben in dit spel raad ik je aan om zelf ook wat filmpjes te gaan bekijken.
     
  11. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met levels??? Iets zoals--> als je een eindbaas 'gekillt' hebt...dat je naar een ander level gaat en niet terug kunt of zoiets..?
     
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dan ga je met een andere karakter.
    maar je kan de lvls overnieuw doen dat wel, dus als je hem hebt uitgespeeld kan je de levels weer opnieuw spelen.
    je kan ook met co-op het spel uitspelen. (zelf heb ik dat nog nie gezien, maar heb het wel zo begrepen dat dat kon ;))
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb filmpje gezien waarin eventjes werd gevlogen :) Maar ik wil gewoon lekker overal naartoe kunnen vliegen. Niet dat bijv. de energie balk na 15 sec leeg is. Zoiets moeten ze niet in de game maken. Het kan wel als er een heel hevig gevecht is geweest. Net zoals in de serie zeg maar.
     
  14. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik het filmpje bekeek zag ik dat toen ze vliegen de energie balk nie opging. ;)
    maar dat zou ook aan mij kunnen liggen. :p
     
  15. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0

    WTF?!! 't Is dus, dat als ik met 1 personage gespeeld had in een of 't andere level...en dan heb ik 't uitgespeeld...kan ik dus niet meer met de personage spelen waarmee ik mijn vorige level had uitgespeeld..?
     
  16. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, zo bedoelde ik het nie! :9
    je kan met iets van 6 of 8 geloof ik verschillende personage spelen, in elk lvl ben je wel iemand anders of de zelfde, dus het is verschillend.
    dus dat betekend nie dat je met ieder ventje maar 1 lvl kan doen. ;)
    ik had geloof ik gelezen dat als je het hebt uitgespeeld dat je willekeurig een personage kan kiezen voor een lvl.
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik zou eigenlijk liever hebben dat je verplicht wordt met een bepaald personage te spelen.. óf dat je kan kiezen, maar de verhaallijn hangt wel van je keuze af!

    \/\/ant Vegeta kan toch niet hetzelfde meemaken als Piccolo!?!
     
  18. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij niet dat het tijdelijk is, anders kan je niet die übervette battles in de lucht beoefenen, maar loop je alsnog over de grond te rennen als een ordinaire superheld.
     
  19. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm thnx voor de nieuwe screenshots van dbz saga :D. He maar nu zie ik dat het s'avonds is in sommige screenshots, ik hoop dat het net als pokemon word dat het in de spel dag en nacht kan worden. Lijkt me wel leuk hehe.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Juist! Dit zo wel een erg groot minpunt zijn. Heb helaas nog geen filmpjes gezien waarin echt gevlogen werd.
     

Deel Deze Pagina