Het lijkt me allemaal wel leuk maar het zo leuk zijn al is het 1 open wereld zoals Fable en wat dan ook nog eens Co-op kan en dat je je eigen character kan maken hoe heet nou zo iets... een RPG toch?
ik denk het nie, gewoon met 1 ventje een paar lvls ofzo denk ik. en net zoals fable zal het wel nie zijn, het zijn geloof ik echt lvls en nie dat je overal heen kan lopen.
Ik hoop dat, wanneer je volle kracht vliegt, je ook het gevoel heb dat je met mach 10 tussen de bergen doorsuist. Dat lijkt me wel erg vetjes. En natuurlijk dat de omgeving versplinterd als je je ki oplaadt, of dat je het halve land wegvaagd met je Kameha meha aanval. Damn, wat wordt dit vet als alles goed uitgewerkt wordt. *smeekt de Heer op zijn knietjes*
Ik hoop wel dat je ten alle tijden je krachten kan gebruiken. Ik bedoel niet zoals bij sudeki dat je pas je wapens kan trekken als er tegenstanders in de buurt zijn, ik wil gewoon hele kanalen door het landschap aan kunnen leggen zonder dat daar enige aanleiding toe is. Hoe noem je dat ook al weer, vrijheid ofzo?? *post #100*
ook gezien! rotsen die daar stonden schoot ie kapot zonder dat er vijanden in de buurt waren. (in de rotsen lagen ook dragonballz enzo, dus die moet je ook vinden )
Hoezo? Als het lekker speelt, en de moves zitten erin, dan zou ik niet weten wrom dit een flop zou worden. En van de graphics, zo slecht zijn die toch niet?
Tja, misschien zijn het oude screens. Maar op alleen graphics ga ik geen game kopen. Wanneer komt de game eigenlijk hier uit? Op tothegame.com staat dat ie in US op 22 maart uitkomt...
idd, ik ben heel erg fan van dragonballz maar als het er zo uit gaat zien is het alleen maar verkrachting van de serie . Bijna alle dragonballz games die zijn uitgekomen waren matig tot slecht. De oude games van de nes en de snes waren nog het beste. Als ze deze keer het weer verknallen wordt ik gewoon ssj van woede
haha, ik ben erg benieuwd over deze game dat ik allemaal info erover zoek en veel filmpjes kijk. dus steeds als ik weer info vind post ik het hier.
zoals nu, heb is weer wat nieuwe screens gevonden! http://media.xbox.ign.com/media/712/712485/imgs_1.html?fromint=1