Het is inderdaad te lelijk voor woorden maar ik koop hem waarschijnlijk wel als ie vet speelt. Maja past idd meer op de psx
phew, ik schrok bij het zien van de eerste shots in die lijst, maar later wordt het gelukkig een stuk beter.
Datzelfde had je met de eerste shots van halo, maar dat is toch ook goed gekomen. Ik geloof cker wel dat dit er goed uit gaat zien, ik zit meer in over de gameplay. De potentie is er, nu nog de goeie uitwerking.
Bij Halo was de hardware nog niet goed verkent, en waren de mogelijkheden van de Xbox nog niet helemaal duidelijk. Niet echt een goede vergelijking. Ik zou niet teveel vertrouwen dat het er prachtig uit gaat zien. De Xbox zit nu ook wel aan z'n grenzen.
daar heb je wel gelijk in, maar als je die screens tsjekt, zul je toch moet erkennen dat er een duidelijke progressie zit in de gfx, naarmate je steeds actuelere shots bekijkt.
dit bovenste plaatje vind ik bijvoorbeeld niet zo fijn.. misschien mag goku met dit soort ventjes in het begin wel een beetje problemen hebben, maar later heeft bijv. trunks het ook nog aan de stok met onbetekenende figuren. daar zou hij in de tekenfilms zn hand niet voor omdraaien
Het lijkt me wel een aardig spel. Alleen de graphics vind ik wat minder. Ik was vroeger grote fan van DBZ, ik hoop dat die hele sfeer er wel in zit.
volgens mij word dit wel een aardig spel, k het is niet zo mooi als halo en ninja gaiden, maar daar moeten we maar mee leren leven, we zijn toch al te verwend. ik wil hem echt graag hebben als good old fanboy, wanneer was de release ook alweer?
Het zou toch moeten in Europa verschijnen anders is het echt een schande voor alle europese fans! Ik denk ook rond 22 maart dan...
ik kan alleen maar lente 2005 vinden, geen precieze datum of uitsluitsel of hij naar europa komt of niet.
idd, dat bedoel ik....ik kan er dus ook niks over vinden. nu maar hopen dat ie rond 22 maart uitkomt. en hij komt al bijna uit in de VS maar heeft iemand al iets over de multiplayer gezien of gehoord? ben daar wel erg benieuwd naar. (heb zelf gehoord dat er co-op player in zit en arena fight mode.)
ik zie net dat je hem al wel kan pre-orderen bij nedgame. Ik weet niet of dit 100% betrouwbaar is, maar toch... edit: de verwachtte release datum is 15-06-2005