dat is de datum die op nedgame staat, de ervaring leert dat dit soort sites het niet altijd bij het juiste eind heeft. Laten we hopen
Ik was altijd fan van de tv-serie, nu wat minder. Maar een DBZ spel is altijd welkom in mijn collectie:d
sorry maar deze game lijkt me toch best flut worden.. zoals het eruit zag bij die filmpjes was de gameplay nogal kut, beetje simplistisch en traag: Dragonball Z onwaardig Budokai 3 is wel dbz waardig omdat het snel gaat en het gewoon echt dbz-achtig uitziet. Dit ziet er meer uit als een mislukte versie van Earth's Special Forces In Mijn ogen blijft Bid for Power de allerbeste Dragonball Z game ooit (ook al heb ik Budokai 3 nog niet gespeeld) Bfp heb ik echt zoooo vaak gespeeld goed ID trouwens.. moet ik nogges installeren..
Is dit niet een beetje mosterd na de maaltijd? Ik heb het wel gehad met het Dragon Ball Z tijdperk.. Ze kunnen beter hun aandacht schenken aan andere tekenfilms zoals Naruto! Ik heb em op de GC maja hij zou ook op de xbox moeten komen!
Leuk hoor, dat je ff reclame maakt voor je eigen site, maar ik zou toch serieus aan je vocabulaire gaan werken
lol. had ik helemaal nie gezien. maargoed, wat er stond wist ik allemaal al, maar wel leuk dat er ook nog een preview in het nl is.
Slecht nieuws volgens deze site http://www.gamed.nl/view/4527 komt hij niet uit in europa...Of dit betrouwbaar is?
Ik hoop van niet, hoewel het DBZ tijdperk hier volgens mij bijna is afgelopen, lijkt het me geen eens zo'n slechte game