1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan doe ik het maar niet, kost nl 300K. Best veel voor een niet werkend prularia van 3.x kg ...
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heb de game al vanaf de release (gehad toen) maar net aan begonnen, moest eerst nog wat andere games spelen...
    weet nog niet zo geod wat ik moet vindne
    vond in de proloog de pawns een beetje chaotisch.. je kan wel commands geven (help, come go maar ik merkte niet echt verschil in dei commands) maar miss komt dat later...

    miss ff een stomme vraag maar cutscenes kan je niet pauzeren he?
    werd net gebelt tijdens een cutscene denk druk op start om ff te pauzeren hup skipt ie
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Cutscenes kun je idd niet pauzeren volgens mij ...
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok thx, hopelijk word dat nog ''gefixed'' in een update in de toekomst zou wel zo makkelijk zijn

    wat voor role hebben jullie eigenlijk gekozen?
    ben zelf voor fighter gegaan, eerst lekker dmgen met boog en dan afraggen met daggers denk dat dat de beste style voor mij is!
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    dan kun je beter voor strider gaan en dan later overstappen op assassin. Ik heb zeld strider > ranger > assassin gedaan...
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat zyn de voordelen van assasin ten opzichte van fighter dan? En kan ik nu nog switchen of moet ik dan overnieuw beginnen?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je kan altijd switchen he, vocation veranderen. Je moet het alleen wel kunnen betalen.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    je zegt dat je graag eerst de bow gebruikt en dan daggers, dat doet een strider en assassin. Een warrior heeft een zwaard en schild of een groot tweehandig wapen... De skills zijn afgestemd op je vocation dus...
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Een assassin kan echter ook een groot zwaard en een bow equippen en heeft handige augments voor 's nachts. Maar weet je zeker dat de game niet te ingewikkeld is? :+
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vraag mij eigenlijk af of Casper al de games waarover hij vragen stelt ook speelt.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlyk alleen by t begin van rpgs vooral dat doet me altyd twyfeldn en heb ik graag advies die assasin role klinkt me eigenlyk wel erg tof groot zwaart en boog, maar stel ik blijf fighter wat zou dan mn role-/weg eorden? En kan je gelyk in het 1e dorpje al switchen? Thx voor jullir advies in ieder geval!!!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, je kan niet in het eerste dorpje switchen. En voor wat je rol wordt; check de startpost. Staat vrij uitgebreide info per vocation.
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Nu weet ik het zeker ik wil n assasin worden!!! Maar als starteol fighter kan je dat dus niet worden begrijp ik hoe ziet de weg naar assasin er dan uit en hoelang duurt t voordat je assasin bent?
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    gewoon naar het eerste stadje rijden en wat gold betalen en hup, je bent assasin..
    dus ik denk na een uurtje spelen ofzo kom je daar wel :)
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    oik cool thx, assasin klinkt t helemaal voor mij
    sword + boog perfecte combo en leuke skills

    Nja voor mji word het dan een uurtje of 3 denk ik, ik stel veel vragen en twijfel veel als ik net een nieuwe rpg begin ja.. want je bent toch gauw 50-100 uur met een char bezig daar waar je ''happy'' mee moet zijn
    maar als ik dan eenmaal beizg ben.. verken ik elk hoekje en gaatje in de game en elk gebiedje dus ga ik echt supertraag vooruit
    ben een dikke sidequester:9
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Waar is Grammar Nazi? :+
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ook ineens onverwachts de quest "The final battle"

    Zou naar de dragon forged moeten, maar ik explore nog wat en ineens blijk ik al op weg te zijn naar de dragon ?!? Zou het nog zin hebben om naar de dragonforged te gaan? Hoop niet dat ik het mezelf nu onnodig moeilijk heb gemaakt.
    Anyway, ik zal dus er maar eens aan beginnen en dan aan de postgame shizzle ...

    Level 58 btw ...
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ga mijn vocation trouwens veranderen. Ik vind een warrior met hammer echt sloom. Behalve in Diablo III is een dergelijke char niet aan mij besteed.

    Ik zal vanavond gaan kiezen voor Assassin.

    Hoe zit het trouwens fast travel? Ik had daar iets over gelezen, maar ik word er nog niet veel wijzer van. Het had iets te maken met bepaalde stenen??? Kan je die herhaaldelijk gebruiken, want ik word dat lopen wel een beetje zat.

    Het laden van een stad naar buitenwereld etc etc duurt best lang. Het laden duurt toch al lang en de game staat op mijn HDD.
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel trekt mij eigenlijk veel meer dan een Skyrim bijvoorbeeld. Hoe lang ben je ongeveer bezig met één playthrough met dit spel?
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Fast travel komt pas in new game + , je krijgt in je eerste playthrough maar 1 crystal en pas richting einde game.

    Rond de 40-60 uur, afhankelijk van of je alle quests doet of je enkel richt op de main story. Als je echter alles ontdekt en rustig speelt haal je ook makkelijk 80-100 uur.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012

Deel Deze Pagina