1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zelf heb uiteindelijk als een assassin gespeeld? En hoe bedoel je niet rusten en niet saven. Dat moet toch, anders komt ie niet terug? En saven doet ie automatisch bij het verlaten van die ruimte. Ik heb geen enkele keer zelf gesaved ...

    Persoonlijk vond ik het te lang duren die battle. Moet ook nog wel een beetje leuk blijven ...

    Maar al met al, zeer geslaagde game! :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, saved ie vanzelf? Was me niet opgevallen. Dacht ik uitdagend bezig te zijn door niet te saven, blijkt dat dus een illusie te zijn geweest. :+
    Maar rusten is niet nodig. Even exit uit die ruimte en je kunt gelijk weer terug. Zo heb ik het gedaan; ook gelijk 1 lange sessie dus door steeds direct terug te keren. Maakte het wel spannender. :p

    Als ik kijk naar het filmpje wat ik ervan had gemaakt duurde het 43 minuten (inclusief laadschermen, wachten totdat ie weer landt etc). Het is een redelijke zit, maar ik vond het niet erg.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Had ik het ook wel in 1x kunnen doen. Had zoveel curatives en wakestones. En eigenlijk heb je die bijna niet nodig. Heb zelf vooral veel de pawns gerevived en tussendoor maar pijlen schieten. Had ook nog 600 poison pijlen, die ook maar gebruikt, al had dat volgens mij weinig invloed.

    Geen zin om 43 minuten te kijken, maar heb je ook nog wakestones nodig gehad ?

    Denk jij dat we nog echte DLC gaan krijgen ?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, geen wakestones nodig gehad.

    DLC; Ik hoop van wel, maar ben bang van niet. Capcom staat er bekend om dat ze met DLC gewoon willen cashen (zoals ze nu eigenlijk doen met From a Different Sky), dus ik zie het niet zitten dat we DLC zoals Dawnguard krijgen. Al hoop ik dat ik het mis heb.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die DLC is inderdaad waardeloos, toch heb ik er 4 gekocht 8) Anyway, heb wel hetzelfde als jij dat ik baal dat ik de game uit heb. Dat zegt toch iets over een game...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    @ DulleNL: Capcom kennende? Je moet de Ace Combat games maar eens zien qua DLC, dat is pas erg. En duur!!! Vooral de laatste AC. 8)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ook nog ff die equipement achievement gehaald en op de bazar gezet :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zonde dat jij die fantatische RPG's altijd direct verkoopt als je er klaar mee bent. Wil je echt niet een andere class of stijl proberen? Ik kan met dit soort games echt jaren door gaan, Two Worlds I is daar pas een fijn bewijs van. :+
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel een eerste pt altijd zo uitgebreid mogelijk, verken alles, doe alles. Daarna is een van de belangrijkste aspecten voor mij, exploratie, geheel niet meer aanwezig. In DD Heb ik 6 van de 9 vocations gedaan. De wereld echt door en door verkend. Bovendien wil ik graag ook andere games/rpgs spelen, dus op een gegeven moment moet ik verder ;)

    Tis een luxe probleem. Het aanbod van goede games is gewoon te groot...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja idd, maar je hoeft ze niet allemaal te spelen/kopen, tenzij je een aardige baan/inkomen/situatie hebt waar je jezelf dat kunt veroorloven. O, en geen zeurende echtgenote die op de centen let. :+
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klopt, de mindere titels skip ik, of pak ik mee uit de budgetbak. Dan nog is het aanbod groter dan de tijd om ze te spelen ...:b:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja idd, maar toch blijf ik het zonde vinden. Over een paar jaar wil je misschien nog wel een keertje die game doen en nu lijkt het alleen maar om de ach. ofzo te gaan of een eenmalige trip?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yellow, je moet wel beseffen dat jij eerder vreemd bent. :p Na 6 jaar nog steeds Oblivion spelen. Two Worlds nog steeds spelen 8) (Oblivion was tenminste een goede game)

    Sommige mensen spelen nu eenmaal liever veel verschillende games dan dat ze zowat al hun tijd in een handjevol games steken. Net zoals sommige mensen liever op het gemakkelijkste niveau spelen en anderen niet. ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    True, true, maar als je opgelet had speel ik al een hele tijd niet meer Two Worlds I ofzo. Die game heb ik verkocht en had hem tijden geleden alleen even keertje opgestart, meer niet. Daarvoor ook al een hele tijd niet gespeeld.

    En als je het vreemd vind dat ik na 6 jaar nog Oblivion speel, dan moet je maar niets zeggen van de Morrowind fans hier. ;)
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ben zelf een assasin en mijn gemaakte pawn is een mage

    heb ook een strider gehuurd, en heb de 1e pawn die je ''krijgt'' in mn team

    nu valt het me op dat ik redelijk vaak dood ga en niet super veel dmg doe. ben level 17
    en heb ook net vrij dure armor voor mezelf + gemaakte pawn gekocht (te weiniggeld om HEEL mn team te armen)

    hbben jullie miss wat tips voor het vindne/krijgen van betere equipement dat ik dat niet steeds hoef te kopen en tips welke skills slim zijn? (aangezien je er maar 3 mag hebben tegelijketijd)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Volgens mij is Armor etc een beetje levelbound zoals ze dat noemen. Je zult denk ik gewoon een hoger level moeten halen om betere gear tegen te komen. Ik ben ook niet veel soeps tegen gekomen nog op level 23.

    Ik heb nu wel mijn daggers vervangen. Van 84 naar 160, doei!!! _0/
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nee, het probleem is gewoon dat het minpunt van de Assassin zijn zwakke defense is. ;)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Maar verder is de Assassin wel goed te spelen?

    Ben maar weer opnieuw begonnen. Vond het stemmetje van mijn main pawn veel te irritant hoog. En later bleek één van de gehuurde pawns ook nog een keer die stem te hebben! ^^
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Assassin is prima te spelen, heb er de game mee uitgespeeld. Handige combo van ranged en ook sterke melee powers.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Volgens mij ga ik straks hartstikke dood. Ik heb niet echt een Healer meer, omdat Cindy een andere vocation heeft???

    Mijn main Pawn is dood gegaan onderweg naar de dungeon waar je een silver Idol kan vinden.

    En dan moet ik die boss nog. I am fucked met 3 pawns, zij het 2 van zeer hoog level. 8)
     

Deel Deze Pagina