je kunt niet fucked zijn met 2 high level pawns. Maar goed, als je het echt niet aan denkt te kunnen, dan keer je om, rest je, stock up en gaat opnieuw op pad ?
Dat vind ik ook wel een gemis. Hoeft niet naar elke locatie te zijn, maar op een aantal plekken gad best een soort van FT op zijn plek geweest ...
Fast travel zou een hoop van de spanning hebben weggehaald. 's nachts, in het donker. Niet veel health meer. In de verte iets horen grommen. Geen fast travel. Awesome. Daarna gewoon ervoor zorgen dat je altijd een ferrystone bij je hebt.
Heb er nog 2, maar die krengen zijn best duur in het begin. Ik wil gewoon een flinke voorraad aanleggen. Ik geef er niet zoveel om om deze game op 1000 te krijgen, dus die 10 miljoen achievement kan me niet zoveel schelen. Die Idol quest afmaken wel.
Ik zeg ook geen FT zoals in Oblivion ofzo, maar bijvoorbeeld tussen de rest camps, the encampment, en GS. Dan nog moet je veel lopen en zul ook 's nachts op pad moeten. Dat laatste moet je zowiezo, voor bepaalde quests en loot enzo ... En het zou bijvoorbeeld ook pas later tot je beschikking kunnen komen. Ferrystones is een one way thing, haalt niks weg van de tedious trips naar Cassardis bijvoorbeeld. Die port crystals zouden gewoon ook in PT1 er moeten zijn, een stuk of 3 a 4 ofzo ...
Assassin is heel handig, maar je moet Assassin later in de game pas gaan spelen, dan wordt hij tenminste echt goed. Vooral 's nachts.
Ik heb geen enkele van die nacht eigenschappen genomen. Te beperkt vond ik. Heb een mix van de eigenschappen van ranger / strider en assassin genomen ...
Ok, we zullen zien. Die zou toch de 6e komen of vandaag? Ik merk nu trouwens ook dat de objective marker er ook vaak naast zit. Moet ik volgens de marker via het rioolgedeelte te stad uit. Ben ik buiten de stad, staat de marker om achter een griffon aan te gaan alsnog bij een andere ingang van de stad, aan de buitenkant. Wel irritant dat er nog best wat fouten inzitten. Weet iemand toevallig uit ervaring hoe Capcom dit oplost? Ik meende dat met RES 4, voor de 360 geloof ik, of 5, dat er toen ook best wat problemen waren. Geen idee hoe Capcom dat oplost en of ze het uberhaupt wel doen.
Het is inderdaad voor de Resident Evil 6 demo. Daar staat nu een optie voor in het menu. En Yellow, dat is geen fout, dat is een designkeuze. Die marker staat gewoon op alle uitgangen van de stad.
Demo komt vandaag. Sterker, ik ben em aan het downloaden. Fouten ben ik niet echt tegengekomen. Welke bedoel je? (buiten die met de objective marker. Al heb ik daar ook geen problemen mee. Weet je zeker dat je de goede quest als active hebt geselecteerd?) edit: Crap, ik had op zijn minst 1 keer de pagina moeten verversen voor ik ging posten.
Nee, in dit geval dus niet en dat maakt het ook irritant. Ik had uiteraard een ander uitgang genomen als ik wist dat deze fout erin zat. Nu weet ik dus uiteraard beter.
Zeer, zeer toffe game. Mijn main pawn Regulius doet het trouwens ook aardig heel bij andere spelers. Binnenkort hem eens een echt harnas geven. Hij ziet er nu meer als een Robin Hood uit (compleet met archer petje) dan een echte warrior. Hoe zit dat eigenlijk met het vinden van items en pawns? Wanneer pawns bloemen en andere items vinden, nemen ze die dan ook mee terug naar de eigenaar? In dat geval hoef ik dus persé een extra gift hoeven te geven als een pawn al genoeg voor zichzelf geloot heeft. Correct?
Alle inventory van je pawns gaat bij releasen naar je storage. Als je pawns equipement geeft (en aantrekt) dan is dat een gift. Maar daar krijg je dan ook een melding van ingame. Je kunt je pawns dus rustig items laten oppakken enzo. Komt allemaal bij jou terecht