1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Dulle: Hoeveel skulls zijn er voor die quest nodig? EN hoeveel heb je er? Ik heb geloof ik al 110 skulls en ik heb die quest nog niet, dus ik kan er wel wat missen.
    Als ik je pawn meeneeem en de skulls in haar inventory laat zitten dan krijg jij ze toch ?
    Dus hoeveel heb je er nodig ?
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Je moet 66 Skulls hebben. Ik ben nu lekker relax bezig met New Game+. Heb Emma en Cindy meegenomen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet er nog een stuk of 10 volgens mij. Van de andere verzamelquests moet ik er nog 8 en 3, maar dat zijn zeldzamere dingen dus daar ga ik niet van vragen of iemand me die wilt geven. :p
    Irritant dat ik die dingen in het begin had verkocht, anders had ik het benodigde aantal al behaald.

    In uiterste noodgevallen kan ik natuurlijk nog naar The Black Cat om ze te dupliceren, maar dat is me teveel moeite. Misschien kom ik ze nog op mijn reizen tegen. :p
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ben blij als je opnieuw begint dat je dat dus al weet. Ik ben nu skulls,seeker tokens, en war trumpets aan het sparen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik collect altijd alles :) heb al die quests gecomleet. Wacht nog op de quest voor de skulls. Zal er 10 naar Emma doen ...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan dat ik nu bij de laatste (main) quest ben
    Confront the Dragon

    Level 54.

    Ach, ehm, voor het verhaal speel je deze game dus niet, laat dat duidelijk zijn. :+

    Even wat kont schoppen en dan eens zien wat het voordeel van New Game+ is tov gewoon doorgaan.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Iemand een tip voor Strider? Ik heb m'n vocation bijna maxed out, en er komt weinig interessants bij. Wat is het beste (met oog op stats en augments) om op te focussen?

    En hetzelfde voor Derpina overigens. Heeft de Sorcerer goede Health/Buff spullen?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sorcerer is pure destruction. Niet de beste keuze voor health/buff dus. :+
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben halverwege strider overgestapt op ranger. Heb daar alle interessante skills ook al van. Wil niet nog eens switchen, dus feitelijk ben ik al uitgeleveld. Level 38 met nog 32K discipline over:):

    En ik loop al eeuwen met dezelfde boog ...
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Emma ook volledig laten levellen in in Ranger, maar daar was niks interessants tussen en de Bow skills zijn bij Strider (imo) beter. Dus nu is ze gewoon weer Strider. :+ Op dit moment 82k Dcp.

    Ik ben zelf ook maar 1 keer van Vocation veranderd. Mage > Sorcerer. No regrets. :cool:
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik weet wel dat je door de fighter/warrior en assassin vocation te doen je een monster (vooral 's nachts) van een Strider kunt maken. _O_
    Het kost alleen behoorlijk wat tijd om level 8 en 9 in die vocations te halen. :mad:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan dat dat augments zijn en niet Core skills? (die behoud je toch bij het wisselen van vocations?)
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zijn augments ja en Core Skills behoud je inderdaad, dus wellicht handig om daarvoor alle klasses te doen. Je hebt toch 200 levels. Ben nu ook op new game + bezig. Level 61 nu en zit alweer in Grand Soren. Nu maar kijken of ik alle quests gedaan krijg want heb er een aantal gemist eerste playthrough. Die 50 mission board quests heb ik wel al af. Loop nu als Warrior rond totdat ik die op 10 heb en dan denk ik Mystic Knight eens testen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ow, die core skills heb je altijd ? Hmmm, das wellicht wel handig. Maar iegenlijk geen zin om te switchen, dan ben je feitelijk weer low level (geen skills) en moet je grinden tot je weer op niveau bent, right /?
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bent lowlevel qua skills ja, je behoudt echter je gewone level. Vind die punten best snel gaan, gewoon paar grote dingen omleggen.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we maar beginnen met het spel :D. Krijg je de spells zoals Maelstorm relatief vroeg in het spel of zijn het late game spells?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    late game zou ik nou ook weer niet willen zeggen, maar je hebt em ook niet gelijk/vroeg.

    Net de game uitgespeeld. Denk ik. Hm. Had er een filmpje van opgenomen, allene jammer dat ik op een gegeven moment zelfmoord pleeg waardoor ik opnieuw moest beginnen. Nu staat niet alles erop. :p
    Derpina en Marbent hebben iig goed geholpen! ;)

    Jammer dat ik bepaalde equipment niet aan had gedaan toen ik het in in die laatste dungeon vond. Nu is het niet Dragonforged. :'-(

    Ok, nu even verder. Blijkbaar is de helft van Gran Soren ingestort. :+

    edit: De quest Nameless Terror is blijkbaar cancelled. Ach... wist toch niet wat ik met die moest aanvangen.

    edit2:
    Oh god, 1357 xp voor een Goblin. Hier klopt iets niet. Op naar Gran Soren!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit nu voor de quest die watergod dungeon en ik heb om de 2 a3 seconden van die rode draden m me heen en krijg dan een lightning strike. Mijn status is normal. Wie of wt doet dat?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Crap. Niet uitgespeeld. I'm fucked.

    Hier het filmpje van wat ik dacht dat het laatste was (al kunnen de meesten van jullie het niet kijken, maar kom later dan maar misschien terug. Vooral voor de eigenaren van de Pawns? Nee? Lijkt me wel grappig om je eigen pawn aan het werk te zien bij iemand anders)

    Al is een Sorcerer niet echt spectaculair om te bekijken. Strider zit snelheid en actie in. Sorcerer is spells opladen, onderbroken worden en opnieuw opladen. :p

    Nu iig voor het laatste gedeelte Marbent ingeleverd (heeft wel nieuwe gear gekregen) en Derpina was dood, dus ook maar een vervangster voor haar. Deze keer wel rond mijn level. Ga het me nu even niet onnodig moeilijk maken. :p Hallo Cindy en Sirona!
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Core Skills behoudt je juist niet. Alleen augments behoud je, voor zover ik weet. En dan natuurlijk de bepaalde skills die overeen komen tussen gelijksoortige vocations.

    Ik speel nu trouwens als Fighter en Jezus, ik hak alles wat op m'n pad komt volledig in de pan. Hele groepen hak ik naar de grond, en aangezien m'n special move blijkbaar ook weinig stamina kost kan ik hele groepen binnen no-time beaten. :eek:
     

Deel Deze Pagina