1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon in de winkel gekocht.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Er zit ook een HD texture pack bij om het hier en daar wat scherper te maken. Wel nice, maar zal niet veel voorstellen.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is idd wel nice maar ik had stiekem ook gehoopt dat ze de zwarte balken weggehaald hadden maar aan de GT review te zien is dat niet het geval
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Allemaal, kies E...
    oh... =(

    [​IMG]

    [​IMG]

    :+
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja, is een beetje waar toch. Ik neem aan dat Emma nu iets van lvl 120 is?

    Als Fii haar meeneemt hoeft hij zelf uberhaupt niks meer te doen :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, klopt natuurlijk wel. :+ Maar ze kan veel nuttige dingen leren aan zijn eigen Pawn! Dat is natuurlijk het heerlijke van dit systeem. Je neemt de Pawns niet alleen mee omdat ze kunnen knokken, maar ze leren ook echt. En geven die kennis dus eigenlijk ook door aan andere Pawns.
    Of als je eigen pawn ergens anders op bezoek is geweest heeft ie ook weer dingen bijgeleerd.

    Ik heb het al vaker gezegd, maar ik maak van deze gelegenheid gebruik om het weer te doen: DIT is hoe MP gedaan mag worden. Creatief zijn en er iets leuks mee doen.

    (iedere nieuwe speler mag trouwens ook zijn naam aan het document in de startpost toevoegen. En/of kijken of er een bruikbare pawn tussen staat :p)

    edit: Nog een tip voor nieuwkomers: Schakel de ondertiteling van de pawns uit!
    Ik vind het gebrabbel van hun heerlijk, maar het eerste wat ik al in de demo had gedaan was zoeken of die subtitles uit konden. Zo lelijk... Gelukkig kun je de HUD vrij goed aanpassen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2013
  7. Seh

    Seh Guest

    Heb hem besteld. :cool: Nu een beetje in lezen. :D

    Bij de goedkoopste was hij niet meer op voorraad, dus nu betaal ik 2 euro extra. :'-(

    Alvast een vraagje: Is mage een beetje te spelen? Dacht gehoord te hebben dat het de minste van de 3 classes is.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De mage begint zwak, maar eindigt belachelijk sterk. Niet de gemakkelijkste klasse om mee te starten, maar wel de klasse die de meeste voldoening geeft denk ik op de lange termijn.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mage de minste? Die eer zou ik zelf geven aan Fighter/Warrior.
    Ik heb zelf het grootste gedeelte gespeeld als Mage, en daarna geupgrade naar Sorcerer. Heerlijk _O_ Sorcerer heeft de grootste spells. (meteorietregen oproepen, tornado oproepen, ijsbergen uit de grond laten schieten), maar Mage is ook een heel leuk startpunt.

    Strider is ook aan te raden. Is een wat actievere rol dan mage.

    edit: In de startpost staat een heel stuk over alle vocations.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164995#Vocations
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2013
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vet hoor! Inderdaad sterke Dark Souls en Advanced Dungeons & Dragons vibe. Toch maar bestellen? Wil eigenlijk niet teveel console games meer in huis halen en uitspelen wat ik nu nog heb, als voorbereiding op de nieuwe generatie.

    WANT THIS ON PC DAMMIT. En geef ons dan ook meteen een volledige co-op feature (naast de huidige geweldige pawn feature) want deze game lijkt mij oh zo vet om te spelen met een gaming buddy.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mage de minste? Waar heb ik dat gezegd dan?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij niet...
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Sorry Dulle. :'-(

    Ik ga denk ik voor een strider, om dan later magick archer of assassin te worden. Een pawn maken die voor mij tankt is denk ik de beste optie. En dan nog 2 extra las ik, even rond snuffelen. :+
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ga zelf eens voor een Mage. Speel vrijwel altijd warriors and the like in rpg's maar na het zien van wat een mage in Dragon's Dogma kan aan richten lijkt een mage me erg tof :)
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ik heb altijd de volgende ervaring met een mage in rpg's:

    Ik begin er mee, vaak als eerste class, speel er een tijdje mee om vervolgens mijzelf te squishy te vinden. Daarna pak ik een andere class en vaak ben ik dan ineens veel beter in de game. :+
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Toch bleef ik Strider het leukst vinden om mee te spelen. Maar dat heb ik al snel als ik zelf mag schieten met pijl en boog. :cool: Maar hoe dan ook vond ik het een leuke en inderdaad actieve class om mee te spelen.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat valt hier wel mee! Je bent sowieso veel meer agile dan in welke andere RPG ook. Je kan als een dwaas rondrennen om attacks te ontwijken. Dat scheelt iig al tov andere RPG's waar het allemaal wat lomp aanvoelt. :p

    Ik wilde wat awesome gameplay van mijn mage plaatsen, maar volgens mij heb ik alleen zitten opnemen toen ik al Sorcerer was. Verdorie. :+ Maar zoals ik zei; Strider is ook heel leuk, als je het weet te stellen zonder Maelstrom. :cool:
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Ik zag dat je kon switchen toch? Speciaal voor jou zal ik ook eens een magiër proberen.

    En dan nog wat: Fii en Killa, misschien een idee om elkaars pawns mee te nemen? Zo helpen de noobs elkaar. :+
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Pfff Cindy wordt geeneens meer genoemd terwijl iedereen haar meenam als healer toen de game de 1e keer uitkwam :+

    Ik ga de game zelf morgen ook oppikken en morgenavond na VI maar eens beginnen. Begin gewoon helemaal opnieuw met een nieuwe pawn. Maak mijn pawn wel weer healer, dat beviel me wel de eerste keer. Twijfel zelf nog, maar neig sterk naar een tank klasse. Mage heb ik genoeg gespeeld, maar assassin wil ik wel nog wat mee spelen.

    12 uur voor extra gedeelte... als dat klopt dan is het wel flink wat content. Zou echt top zijn.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yayy! Nu maar hopen dat je straks niet komt posten hoe vreselijk je Mage wel niet vind. Dat zal mijn hart breken. :'-(
    Ik represent alleen mijn eigen Pawn. :+ En je hebt Cindy verpest toen ze geen healer/buff mevrouw meer was. Wat moet ik met een 2e Sorcerer?! :mad:
     

Deel Deze Pagina