1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    MAGE IS GEWOON TE MOEILIJK VOOR JOU!
    Noem jij maar een andere vocation waar je met vuur,ijs en bliksem kunt rondstrooien? Pff, dat dacht ik al, er is er geen! :+ En met de volgende stap omhoog (van mage naar Sorcerer) wordt het alleen maar beter. :cool:
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Mage is gewoon saai. Als Strider kun je tenminste awesome actie ondernemen. :cool:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Saai vind ik een groot woord, maar je moet in het begin denk ik wel wat terughoudender zijn. En strider is wel de class die als eerste overal bovenop springt en klimt idd, en dat is wel 1 van de dingen die typisch DD is en ook echt tof is
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    En een strider kan ook een enorme baas zijn als je wat andere vocations gaat levelen voor de perks. Maar goed, dat wil Dulle natuurlijk niet weer horen. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je mag het best zeggen, maar op die manier spelen vind ik gewoon stom. :+
    Awesome actie? En dat is een tornado oproepen niet? Een meteorietenregen neer laten komen? Nee, dat is saai zeker. :+

    Ik heb het al eerder gezegd; Strider kiezen voor snellere en actievere actie. Mage/Sorcerer voor wat langzamere maar krachtige actie. Fighter...ehm...kies die maar helemaal niet. :p

    edit: En mage is natuurlijk veelzijdiger. :cool: Het ene moment laat je vernietigende spells op iemand neerkomen, het andere moment ben je bezig met een healing spell, of deel je buffs uit.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Waarom? Weet je hoe awesome dat is? Ik ga nu alleen nog in het donker de wereld rond omdat mijn character dan 2 keer zo sterk is. :cool:

    En Fighter is nog wel te doen. De follow-up is echter om te huilen.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat je character levellen/bouwen volgens een 'perfecte' build van een guide gewoon saai is. Ik vind het leuker om op mijn eigen manier te spelen en wel zien waar ik uitkom. Heb ik het meest krachtige character mogelijk? Waarschijnlijk niet, maar ik heb het tenminste wel op mijn eigen manier gedaan, zonder verplichtingen om Vocation X te 'moeten' levellen (ook al heb ik geen zin in die klasse), en ben nu alsnog 10 keer zo krachtig als alle monsters. :+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Ik heb ook niet de meest krachtige character mogelijk, gok ik. Ik heb hem namelijk ook samengesteld op een eigen keuze van perks etc. Ik probeer gewoon de meest awesome strider te maken. :cool:

    Toch blijf ik mage saai vinden. Telkens 5 minuten stil staan om een spell te doen, even naar veiligheid rennen en weer een spell doen. :+
    Dat is bijna net zo saai als die follow-up van de Fighter Vocation, die door zijn sloomheid echt geen moer aan is.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vanaf het moment dat ik Emma maakte was ZIJ al de meest awesome strider die er is. Dus helaas, die titel krijg je niet meer.
    :+

    Tsja, zoals ik zeg; Mage is een tragere klasse. Als je pure snelheid wilt moet je die niet kiezen. Maar zoals dudielijk mag zijn vind ik het ondanks zijn traagheid nog steeds erg awesome. (was wel weird om na zoveel uren een mage/sorcerer te zijn geweest de wisseling te maken naar Magick Archer 8) Alsof je opeens in een sneltrein zit)

    Welk level ben je eigenlijk en ben je ooit nog van plan om verder te gaan? :p (wel jammer dat je de awesome nachten hebt zitten verpesten door jezelf te krachtig te maken. :+)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Dat is juist tof. Nu rennen de beesten 's nachts weg voor mij in plaats van andersom. :cool:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee man, in het donker heel angstig met je miezerige lantaarn rondschuifelen was juist awesome. :cool: Wat gegrom horen en maar hopen dat het beest je niet ontdekt.
    Ik ben nu misschien flink overpowered met mijn level 107, maar ik ben blij dat ik dat in het begin helemaal niet was. Zou dat soort sfeervolle momenten niet hebben willen missen. :D
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Ik was natuurlijk meteen al enorm sterk in het begin. 8)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ... Je zit nog in het begin. :+ Ik gok dat je niet meer dan level 40 bent?

    En natuurlijk was je met level 5 nog niet zo krachtig maar je bent wel vanaf het begin ermee bezig geweest om die perfecte build te krijgen. :p
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Maar ga jij deze keer dan eens een echte vocation spelen? :cool:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik was van plan om verder te gaan met mijn huidige character. :+ (wat momenteel een Magick Archer is, dus heeft dat je goedkeuring? :p)
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan zijn. :D Maar ik speelde toch al met een fighter * schild dat was mijn class.
    Binnenkort ook maar is de expension halen. Voordeel is dat ik nog niet alle achievements hebt.
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Wel tof dat ook alle voorgaande dlc included is, nu was het niet zo'n geweldige dlc maar ja gratis is altijd goed. En dan bedoel ik uiteraard de questjes etc , niet de Dark arisen dlc.

    @ Dulle: speel vooralsnog op normal, ik ben dan ook geen lv100+ meer. Ik doe mijn tweede playthrough wel hard en daarna misschien nog een speedrun. Zag Emma trouwens nog rondhuppelen in de Rift haha, maar ik heb haar maar niet meegenomen met haar lv100+ .
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben dan ook eindelijk aan de game begonnen heb hem samen met Skyrim gekocht maar moet zeggen dat Dragon's Dogma qua combat toch echt veel leuker is vooral het vechten tegen die reuzen. Heb wat random pawns ingehuurd alleen wil nu naar dat Witchwood toe voor een quest alleen mijn character is wel erg snel dood haha, misschien nog even wachten en wat up-level-en want die wolven etc maken het niet makkelijk om daar te komen. Echt gave game alleen vind ik de vormgeving van de menu's echt zo oudbollig eruit zien maar ja dat maakt niet zoveel uit.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Menu's zijn echt om te huilen, zo inefficient bestuurt het geheel. En dan is de UI in Dark Arisen zelfs nog ietswat verbeterd t.o.v. het origineel. :+

    Top dat alle originele DLC ook is toegevoegd aan Dark Arisen. Dat is behoorlijk veel extra content, ook al zijn niet alle quests even interessant.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Menu's in deze zijn inderdaad een drama, maar ik heb mij in een review wijs laten maken dat het een Japans gebeuren is. Ik vond het trouwens in bijvoorbeeld FF XIII-1 reuze meevallen, behalve combat menu's. Niet het soort turn based waar ik mee over weg kan. Ik zou een goede vriend van mij eens moeten vragen of die mij wegwijs kan maken in dat soort dingen. Het lonkt wel dat genre, JRPG, mede door de 1 na laatste FF.

    DD Dark Arisen koop ik als hij niet langs komt op mijn verjaardagsfeestjes. :9
     

Deel Deze Pagina