[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welke move is dat?

    @Dulle, zou graag Marbenth in actie zien, maar ivm spoilers kijk ik toch maar niet. Heb overigens zelf ineens een probleem met Marbent. Bij veel fights gaat ze gewoon niet melee. Met een cyclops blijft ze op afstand en een beetje tegen haar shield kloppen. OOk als ik de hele tijd 'go' druk. Niet echt handig.
     
  2. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn yt kanaal heb ik een filmpje met marbenth. Kan nu niet linken. Zit in de bus op weg naar mijn werk. :mad:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Doe ik het wel even voor je.

    ^Alleen in deze zit Marbenth.



    Oh god, waarom heb je die ondertiteling niet uit gezet? :+ Eerste wat ik deed toen ik de game opstartte.

    Dat filmpje wat ik heb van een golem duurt een kwartier. 8) Zal wel komen doordat magische aanvallen niet veel uithalen ofzo. Dan sta je daar mooi met je maelstrom. Welk level was je daar?
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Augments behoud je en kan je instellen, Core Skills behoud je echter ook en zijn altijd actief. Deze staan ook in je stats.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Niet alle core skills, hoor. Zo kan mijn warrior geen Double Jump of Evading Jump doen. ;)

    Een beginmove nog. De verbeterde versie van Blink Strike. Die is echt sterk tegen groepen kleinere monsters of bandits. _O_
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    New Game+ lijst:

    -Your level. stats and NPC affinity carries over from the last playthrough.
    -Enemy level does NOT incease; difficulty is not changed in any way.
    -All of your items carry over (you can find them in storage at an inn).
    -There is a rift stone on the beach in Cassardis that takes you directly to the Ur-Dragon fight.
    -When starting NG+ you skip the Introduction level, instead it begins at Cassardis.
    -Portcrystals are now sold at The Black Cat.
    -All previously deployed port crystals are still deployed and active.
    -Shops keep whatever stock they had before you go into a new game.( You still have -to get to the correct stage to unlock things you missed in your first playthrough).
    -A few new quests appear at quest boards, offering substantial gold rewards.
    -Explored areas of the Map are retained.

    Misschien was het al bekend allemaal. Dat de portcrystals nu bij de Blackcat te koop zijn is handig. Verder iemand al een different sky quest gedaan? Die vind je in de Pawnguild\quest board in Gran Soren. Je moet dan 6 tokens verzamelen.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er was toch 1 achievement waarvoor je het een 2e keer moest uitspelen? Welke was dat? Want als jij je level behoudt, en de enemies hetzelfde blijven is het een stukje cake om door de main story heen te vliegen.

    En zo speel ik 300 triljard uur de game, en kom ik er nu pas achter dat er een charged shot is met mijn staff
    [​IMG]

    En dat ik door (Y) ingedrukt te houden bolletjes om me heen kan laten vliegen. :+ Nog geen idee wat ze doen.
    [​IMG]

    Jaahh, lekker op tijd.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Holy crap! Ben op een heftige missie en we wirden maar niet gehealed door john neddard. Ik denk wtf?? Dus bekijk ik zijn status en blijkt ie ineens een sorcerer te zijn ipv mage. Heb ik dus geen healer bij me 8)
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je moet 10 tokens verzamelen per DLC pakketje, je krijgt echter maar 6 quests op het mission bord. Zodra je een missie heb volbracht verschijnt de volgende op het bord ( in totaal zijn het er 10 ). Ik heb de eerste 2 DLC pakketjes gedaan, de 3de heb ik links laten liggen omdat het vooralsnog niks toevoegt ( het is echt een kwestie van naar de marker op de map lopen en het medallion oprapen ) .

    Die portcrystals zijn wel handig, heb er nu 3 geplaatst in de uithoeken van de map. Ze zijn wel vrij duur moet ik zeggen maar ja wel de moeite waard.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geen zak aan inderdaad, hele slappe DLC
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @ Het einde;
    wtf is de bedoeling? Mis ik iets heel obvious ofzo? Ik kan nu in die troon zitten en iedere keer als ik dat doe keer ik als een doorzichtige geest terug naar Cassardis of Gran Soren. Ik kan niet naar buiten of interacten met dingen. Als ik van die troon wegren dan word ik uiteindelijk teruggezet.
    Ben al tig keer naar Cassardis en Gran Soren gegaan, maar het enige wat veranderd is het tijdstip.

    Quest zegt dat ik daar voor eeuwig moet blijven, maar nah, daar geloof ik niks van. :p

    Wat moet dit voorstellen? :+

    edit: Opgezocht en damn. Hoe moest ik dat ooit weten? :+
    Dat mes nog nooit gebruikt, en geen seconde over nagedacht dat het belangrijk zou zijn. Pff, ik had het bijna in de inn gedumpt.

    Ok, here I go.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom gaan sommige Pawns weg uit het niets? Ik vocht net met een Hydra, en opeens vertrekt mijn strider. Ze was niet dood gegaan.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik vind de DLC wel grappig. je met er flink voor klauten en springen enzo... Leuk als afwisseling en ik ben toch al van het in alle hoekjes en gaten zoeken.

    wanneer en waar krijg je die portcrystals ?

    Over die besieged mission bij het Fort
    tot drie keer toe worden twee van mijn pawns van het fort naar beneden gekukeld door de cyclops. Naar beneden, reviven en als je boven bent is de cyclops weer gereset. Op het laatst heb ik de quest maar afgemaakt met 3 man....
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat ik na het verhaal gewoon kon doorgaan? Met nieuwe/sterkere monsters etc. Ik krijg bij Load Game alleen de optie voor New Game +. Wie heeft hier tegen me gelogen? :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vind het ook wel geinig, maar het voegt inderdaad niet extreem veel toe. Ze zijn ook maar 80 punten, dat scheelt wel.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, dus je kunt niet gewoon verder spelen na de laatste mainquest. Goed om te weten, die stel ik dus zoveel mogelijk uit ...
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @Dulle: Je moet beter opletten tijdens het verhaal haha, die spoiler van je wat je moet doen....

    Dat heb je net ook gedaan bij je voorganger, waardoor jij dus zijn plaats inneemt. Vandaar dat je enkel kan reizen als geest, je zit dus opgesloten totdat je opvolger arriveert, tenzij je dus doet wat je uiteindelijk doet

    Je tweede punt:

    Je bent nu voorbij het punt voor de endgame helaas en kan dus enkel een new game + beginnen. De endgame zit...

    gewoon na het verslaan van de draak. Wanneer je die 20 wakestones moet verzamelen kan je ook gewoon de everfall verlaten ( op dezelfde verdieping als waar de NPC zit voor die wakestones quest. Wanneer je dat doet dan heb je dus die dark mobs ( o.a. gobbies voor 1k+ XP en meeste andere mobs krijg je een zwaardere versie van ) en kun je ook via de mission boards nieuwe missies doen, er komen dan enkele bazen beschikbaar ( o.a. Hydra, Draken etc. ). Zodra de wakestones inlevert en de Everfall inspringt is er no return.

    Niemand heeft dus gelogen, je hebt niet goed opgelet :) Check ff mijn post in Skylanders Giant topic, ik had daar nog een vraagje voor je btw :)

    @Gakkie: Portcrystal krijg je er 1 van bij 1 main quest ( richting einde ), vervolgens kan je ze kopen in new game +

    @Modder: Nu je het zegt ja, heb idd geen double jump met mijn warrior. Was me niet opgevallen aangezien je met mage/sorcerer omhoog zweeft en ik lange tijd met mage/sorcerer heb gespeeld. Degene die je wel behoudt maken verschillende klasses levelen dan wellicht interessant, weet zo uit mijn hoofd niet welke dan wel meegaan van de Core Skills.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik moet echt eens verder met deze game. Oblivion en mijn flatje houden me echter bezet.

    Naja, dan heb ik het allemaal nog te goed. :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat ik niet goed zou hebben opgelet bij het verhaal had ik wel verwacht. De gehele game nergens op gelet en alleen maar monsters geslacht. :+

    Dat 2e is vervelend. Ik had wel goed opgelet, maar zonder de context die ik nu heb was het niet goed te interpreteren. :p Nu even zien of ik door het verhaal heen kan rushen op NG+. Nu ik toch level 60 ben moet dat easy zijn. Dan even wat beter opletten dat ik niet weer te ver ga. ;)
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    De game is inderdaad easy nu. Ik speel de game denk ik nog 1x uit en dan heb ik het wel gehad. Dat heb ik nu soms al als ik een missie moet doen waar ik helemaal geen zin heb. Ik heb de Ur Dragon nog niet verslagen helaas, gelukkig zit er in New Game+ Riftpoints die je naar de Ur Dragon brengen.
     

Deel Deze Pagina