Ik heb er eentje bij dat grote ronde fort staan. Eentje bij de ingang van dat grote bos. Eentje bij de grot waarbij je sneller naar dat andere fort kan, ook voor een MQ. En eentje bij dat fort zelf, shadow fort heet het geloof ik. En dan alle plekken die ik nog ga opvullen om looptijd te verkorten. Lange leve de eeuwige ferrystone.
Misschien komt die bow pas tevoorschijn in de shop vanaf een bepaald level/punt in het verhaal? Dunno, heb daar allemaal nooit zo op gelet.
Klopt en die boog is beter als je die quest doet met dat gouden ding. Weet niet precies hoe die heet, maar je moet dat kutkind van Fornival rondleiden door de stad. Als je haar laat winnen, dan krijg je goud, anders niets of zilver. De laatste 2x win ik alleen maar. Wanneer je dat gouden of zilveren ding dan hebt, lever je hem voor een andere quest in bij die standaard wapenhandelaar vlakbij de inn van Grann Soren en hij levert je enige tijd latere beter wapens en armor tegen een redelijk prijs.
Niet als je de hele tijd doodgaat Die Griffon is actief net buiten Grand Soren... Ja want die gast bij The Black Cat is een afzetter!
Zei? Nee, maar serieus. Is een griffon te verslaan als je lvl 20 bent en je hebt een lvl 1 k*t boog? Of moet ik het maar opgeven?
En hij maakt mij de hele tijd dood. Probleem is dat ie rondhangt bij Grand Soren en ik zo niet weg kom
Dat beest zit je dus gewoon te trollen. Ik was em zelf pas vrij laat voor het eerst tegengekomen. Inderdaad bij Gran Soren, ergens in die ruines. Wel een awesome beest. Neem Emma mee, zij helpt je wel!
Ach, kwam bij toeval aan die achievement nadat ik het DLC armor van Mercedes aantrok zonder te weten dat het vrouwen armor was.
Iemand die een Warrior heeft en kan zeggen of het hebben van maar 3 skills een grote handicap is of niet?
Ik heb hem nu ook binnen, en ben echt verrast over hoe goed het er allemaal uitziet. Het is allemaal een stuk kleurrijker dan Skyrim.