1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heeft ze eindelijk High Anodyne? ;)

2. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Loop nu nog steeds met de oude arwen en emma rond in een fort waar ik een deur moet open maken alleen geen idee hoe.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eh, zou ik ook niet meer precies weten hoe. Misschien als ik er zelf zou staan. :+

Weet iemand hoe het ook alweer zat met dingen die in de inventory zitten van de pawn die je huurt? Ik heb net Arwen de laan uit gestuurd, maar ze had waardevolle spullen bij zich. Zijn die nu in mijn item storage gedumpt of heeft Arwen ze gestolen? Nooit eerder op gelet.

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Volgens mij worden die automatisch in je item storage gedumpt. Spel is trouwens onmogelijk te spelen als de zon schijnt in mijn huis :p Veel te donker 's nachts en in kerkers/bossen.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    1 battle. 3 levels omhoog. :cool: (fyi; ik heb 190.000 xp per level nodig)

edit: Voor vandaag klaar. Dus de screens waar iedereen op wacht! (:+)

Poseren bij mijn trofee.

Op dat eiland zijn er vaak momenten dat monsters uit het niets tevoorschijn komen. Niet het soort verassingen waar ik van houd

Er waren ook 2 Knights (Silver en Gold), maar daar heb ik geen screen van weten te krijgen. :mad: Waren sneller dood dan ik had verwacht (there's nothing a Maelstrom can't solve! Behalve draken...)

Dat houd me niet tegen om het te proberen!

Hopsa, dubbele meelstrom met een Bolide onderweg.

:cool:

Nieuw hoedje voor mij en een nieuw vest voor Emma!

Bolide... Dat is dus iets wat wel uitermate effectief is tegen draken
    Net als een goed gemikte Comestion.

Snel mijn holletje weer in

Het brave beestje komt aan mijn tenen snuffelen.

Het stonk blijkbaar. :mad:

Voor de mensen die de spoiler niet lezen (:'-(); Emma is dus geupdate. Level 122, nieuwe bow, nieuw hoedje, nieuw vest.

Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Toevallig een The Hero of Ages (Brandon Sanderson) lezer?

7. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hehe jup :+ Vind het sinds ik die trilogie heb gelezen een hele toffe naam. Mage in Dark Souls heet ook al Vin :p

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ga ik zo even naar kijken, dat hoor je voor middernacht nog. ;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nu wel, kwam wat te kort om die te kunnen kopen.

Dan is Arwen nu helemaal klaar voor gebruik en inmiddels level 48. Dacht dat ik al 50 was, maar bleek 47 te zijn. Nu 48 en snel op weg al naar 49.

Wat kun je trouwens met die Badges of Vow van de From a Different Sky quests???
    Je kan dan een rift dinges, maar die zie ik niet in mijn invenory en ook niet bij al die FADS quests. :confused: Saai quests moet ik zeggen. :x

10. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Je kunt posts ook editten hé Yellow? :+

Net aangekomen in de capital (grand soren of iets) en de tering wat lijkt dat groot op de kaart 8) Eerst maar eens even mijn main pawn zijn vocation veranderen. Ben begonnen als strider en gebruik vooral mijn boog veel en soms daggers (afhankelijk van de enemies). Nu leek Magic archer me wel tof maar is die niet te archer gericht? Eindeloos van een afstand arrows schieten zie ik ook niet zitten namelijk... Assassin lijkt me ook wel tof though... Choices. choices :p

Heeft het btw nog zin om mijn huidige rank vol te maken? Moet nog twee bolletjes maar als het niet uitmaakt switch ik gewoon naar een volgende vocation namelijk. Deze game is te verslavend en heeft te veel content dat gezond voor me is trouwens 8) Holy shit wat ga ik hier een hoop tijd in steken.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    I know, maar Dulle vroeg er specifiek om en ik had gehoopt dat hij rond middernacht nog online was. ;)

En als Dulle een vraag stelt heb je daar een dubbelpost voor over. :+:cool:

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben overnieuw begonnen omdat ik een aantal quests niet heb kunnen doen. Maar vind het niet erg om overnieuw te beginnen want met bepaalde quests was ik ook een veel te laag rank. Heb nu zelf een strider en als pawn heb ik een fighter gemaakt.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mooi :)

Meer van dit soort nieuwe IP's en minder oude franchises de grond in melken aub

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mooi zo. Straks even de nieuwe Arwen binnen hengelen.
    Totdat ik van dat eiland af ben, dan ga ik terug naar Kate en vrinden. :+
    Magick Archer speelt vrijwel hetzelfde als Strider. Andere skills natuurlijk, maar qua gameplay hetzelfde. Een gezonde combo van bow en dagger skills.

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ok, ok. Hieronder rechts mijn main pawn Pivi (uiteraard een mage ;) ). Heb hem al wat getweaked en ben er inmiddels wel content mee. Screens zien er in de game zelf top uit maar wordt idd erg gecomprimeerd...

Edit: Oeh Magic Archer is volgens mij heel nice :D Kickt in elk geval een stuk meer ass dan Strider. Snap alleen één ding van dat pawn system niet. Heb nu twee toffe pawns uitgezocht toen ik level 15 was. Prima dus maar ik begrijp dat ze niet meelevelen? Ik ben namelijk inmiddels level 18 en zijn blijven hangen op 15... Zou het jammer vinden om ze weer in te moeten wisselen binnenkort.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De pawns die je inhuurt levellen inderdaad niet mee. Om de zoveel tijd dus even naar een Rifststone gaan om nieuwe pawns in te huren (of de nieuwe, geupdate versie van dezelfde pawns die je al hebt in te huren)

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daarom nam ik altijd pawns mee van 2 levels boven mijn eigen level, anders loop je veel met under levelled pawns rond ... tegen de tijd dat je dan terug bent van een trip dan kun je ze weer updaten en weer 2 levels hoger pakken. Wat irritant was altijd, was dat ik vaak 'blind' weer dezelfde pawns meenam, zonder naar de vocations te kijken. Dan dacht ik dus een healer (mage) bij me te hebben en had ik ineens een sorcerer bij me :x

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Iemand die hier een antwoord op heeft? Ik heb het zo snel niet op de wiki kunnen vinden. Ik ga af op het weinige quest informatie. Krijg ik aan het eind van de rit, begreep dat er 100 zijn, een soort van ultieme rift stone???

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Argh, domme Ogre. :mad: Hoe kan zo een beest door een klein mensendeurtje passen? In 1 klap dood en al een tijdje niet meer gesaved. Maar even met tegenzin een wakestone gebruikt.

Blijven nog steeds een van de irritantste beesten die er zijn, die ogres. En nog erger als je dames in je party hebt.

edit: Waarom is die domme hansworst waar ik supplies van kopen iedere keer pleite. Geen idee of het een bug is of dat er een idee achter zit 8)

edit: Gaat lekker. Emma en al mijn andere pawns morsdood met een veeg van een zeis. Nu mist Emma 25.000 XP. :'-( En de ervaring die ze zou hebben opgedaan.
    Argh, helaas kan ik niet terug naar een vorig checkpoint. Domme autosaves. :p

Laatst bewerkt: 11 mei 2013
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik heb er vandaag nog 3 zonder moeite gemold, maar dat is meer om de goede pawns die ik in mijn team had dan de difficulty. Misschien moet je Leliana maar eens meenemen. ;)

Deel Deze Pagina