1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ehm, een Elder Ogre op Hard in smalle gangetjes? Ik betwijfel of die van jou je in 1 klap dood maakt met 2.5k leven. ;)

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm, geniet echt met volle teugen van deze game. Alles wat ik wil zit in deze game. Zomaar even een kant oprennen resulteerde in 3 uur bezig zijn met een fort verkennen en een grot clearen. Gewoon omdat het kan. Heerlijk ook dat sommige enemies en gebieden nog simpelweg te hoog gegrepen zijn voor mijn level! Uitdaging ten top. Toevallig kwam ik zo'n geit/leeuw/slang beest tegen waar ik dik 10 minuten mee bezig was om hem ternauwernood op de knieën te krijgen. Moet wel zeggen dat ik me toch een hoop quests uit heb staan :eek: Geen idee hoe ik die ooit allemaal ga voltooien. Laat staan als ik kijk naar het lullige stukje dat ik tot op heden ontdekt heb :p

Weet je wanneer een game echt goed is? Als je tijdens je normale dag steeds maar denkt aan welke avonturen je nog wilt beleven, hoe die moeilijke vijand te verslaan, benieuwd zijn wat er nog verder in die ene kerker zal zitten etc. Ik weet dat Dulle boos wordt als ik de vergelijking maak, maar dit heb ik tot op heden alleen gehad met Dark Souls (en Demon's Souls) en Morrowind _O_

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Alle monsters zijn stoer in DD. De eerste keer dat je een chimera tegen het lijf loopt ergens ver in de bossen is het behoorlijk zweten om dat beest plat te leggen. Grappig genoeg heb ik tegenwoordig minder moeite met draken dan met een sterkere variant van dit beest. Ze zijn ook zo snel... en proberen vooral de afstand continue te dichten die ik probeer te maken voor boogschoten. De monster AI is erg goed in deze game.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Chimera's... Kut beesten.
    Heerlijk :+
    Het genot van het gebrek aan level scaling. :D Een van de beste dingen aan de game.

En nee, ik word niet boos om die vergelijking wat je maakt. :+ Dat is een positieve manier van vergelijken.
    Het enige waar ik 'boos' om word is als de gameplay van Dragon's Dogma steeds meer de Dark Souls kant op zou gaan (wat het met de DLC dus wel wat heeft gedaan)

Laatst bewerkt: 12 mei 2013
  5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik ging als level 25 even naar het eiland, toch benieuwd wat daar allemaal is. Het ging goed, mede door Emma en Arwen, totdat ik een Ogre met 8 bolletjes tegen kwam. RENNEN! Ook omdat ik maar liefst drie vrouwen in het team heb is het geen pretje om het tegen een Ogre op te nemen. Ben benieuwd of ik nu sterkere armor en wapens vind die ik in het "normale" gedeelte van de game kan gebruiken.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mede door Arwen? Dan is ze bij jou nuttiger dan bij mij!
    :+

Je kan daar nieuwe armor vinden, ik heb zelf een nieuw hoedje, net als Emma en ze heeft een nieuw jasje. (+nieuwe leg armor, maar die moet ik eerst nog zien te dragon forgen voor ie echt beter is)
    En ze heeft een nieuwe bow, en ik heb een nieuwe staff klaarstaan (maar ook die moet eerst geupgrade worden voor ie beter is dan mijn huidige dragon forged staff)

Gisteren kwam ik opeens 3 honden tegen. Nooit eerder gezien. Man, wat een beesten. Rent op je af, geeft je een kopstoot, grijpt je hand met zijn bek, sleept je weg en vermoord je. 1 hit en het is over.
    Gelukkig had ik een spot gevonden waar die arme beesjes niet bij konden en kon ik op mijn gemak wat ijspegels op hun afvuren. :+
    Bij dat gevecht wel per ongeluk een ander mormel vrij gelaten.

Maar die paste dan weer niet door de deur. Muahaha, domme beesten! 8)

Laatst bewerkt: 12 mei 2013
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat deden ze met die ogre dan? Zeuren totdat hij verveeld wegrende? :+

8. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zoiets :p. Volgens mij had Dulle het al uitgelegd waarom die Ogre's zo irritant zijn als je vrouwen in je team hebt.

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Geile beesten hoor die Ogre's :+

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Hulde voor deze post. Soms is een beetje uitdaging ook helemaal niet erg. En inderdaad: Op een normale dag denken aan de avonturen die je nog gaat beleven, heerlijk. Ik heb het alleen veel en veel minder dan een aantal jaren geleden. Het is voor mij iets te gewoon geworden, maar desondanks blijf ik ook dit een mega goede game vinden. _O_

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goede van het spel vind ik dat ik, zeker als low level, echt trips ging plannen zodat ik of a) 's avonds weer 'thuis' was of op een resting spot. Veel te ng in het donker ;)

Later in de game maakte dat niet meer uit en ging ik juist liever snachts op pad om al dat gespuis ff aan te pakken ...

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Laatst 5/5/5 voor Arwen gekregen...:+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van mij sowieso. Want zo ben ik. Ik geef XBW pawns altijd 5/5/5. Blijkbaar is niet iedereen zo aardig. :mad:

Trouwens, mijn zusje heeft besloten de game ook te spelen. Zijn er misschien een paar mensen die haar willen toevoegen zodat ze ook kan kiezen uit meer Pawns dan alleen Emma? Haar gamertag is JoyAngel. Danku.

14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Is goed ik voeg haar wel toe. Verder geef ik XBW members ook de beste score. Wel zo vriendelijk :)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik gaf altijd 'eerlijke' scores. Dus als de pawn weinig van quests wist dan kreeg ze daar maar 3 sterren voor. Lager gaf ik nooit ...

16. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Voeg je zusje ook wel toe.
    Heb zelf het hele weekend niet gespeeld moest het hele weekend werken:'-(

17. Seh

Seh Guest

De game kan mij niet vasthouden, ik mis een episch verhaal. :mad:

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs: @ de mensen die haar toevoegen. Ze zal wel vreemd opkijken van al die requests opeens, haha :+ Keep em coming.

Fair enough. Ik krijg het gewoon nooit over mijn hart om een pawn van een XBW-er minder dan 5 sterren te geven. Al wist ie of deed ie niet veel, hij/haar zal altijd zijn best hebben gedaan! :p
    Zonde. =( Bij de meeste games wil ik ook wel een goede rode draad, maar die heb ik hier geen seconde gemist. Dit is het soort game waar ik meer mijn eigen verhaal/avontuur maakte dan ik de behoefte eraan had om door de game/wereld geleid te worden. Want het verhaal is inderdaad niet bepaald het sterkste punt van de game.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal met Dulle eens. Het verhaal van deze game is steeds de volgende gevaarlijke trip die je plant en uitvoert. In het begin zo simpel als het volgende dorpje ongeschonden halen en later een draak omleggen. En de game ademt sfeer uit!

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik weet nog steeds niet of dit een game voor mij is.

Deel Deze Pagina