1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik gok erop dat je Strider pakt gezien je posts in Amalur topic haha. Ik twijfel nog tussen mage en strider, normaal ga ik gelijk voor mage maar aangezien Finesse me erg bevalt in Amalur denk ik dat ik Strider eens ga proberen vanaf begin.

En dat je je character mee kan nemen staat ook in stukje over demo dus zal wel officieel zijn ja.

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Strider is dus soort thief/hunter? Dan gaat dat hem worden :) Zal je eens toevoegen op XBL. Wel zo leuk als je de game straks ook speelt!

En wat betreft je char meenemen, volgens mij is dat alleen het uiterlijk ...

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Yup das de thf klasse van dragons dogma, fighter de melee en dan heb je nog de mage klasse uiteraard. Stuur maar invite, kunnen we de pawns van elkaar eens proberen haha.

Preview klinkt idd wel veelbelovend, en aangezien Capcom toch al redelijk lang werkt aan de game, zelf al heeft gezegd dat ze veel verwachten van de verkoopcijfers en het een heel nieuwe serie betreft, heb ik wel goede hoop dat het met deze game wel goed komt. Tot die tijd vermaak ik me wel met Amalur, morgen nwe DLC geloof ik, en skip ik The Witcher maar even ( te weinig tijd om en Amalur en Witcher af te krijgen voor release van deze, en beide wil ik niet rushen ).

Edit: En als het enkel je character creation betreft dan vind ik het ook goed. Dan besteed ik in demo daar alvast uitgebreid tijd aan en dan kan ik dit in de game skippen en gelijk beginnen.

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou, deels volgende week al. Ik heb geen idee hoe groot de demo is, maar een demo geeft vaak wel een goede indruk van wat je kunt verwachten van de game. Als alles goed aanvoelt qua controls,combat,sfeer,quests...dan zal het wel in orde zitten. Het is wel altijd afwachten met een nieuwe franchise, Elder Scrolls heeft zich allang bewezen en The Witcher ook. Hoop echt dat deze goed uitpakt.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hoge verwachtingen van deze game, in de zin van dat het een verrassing gaat zijn. Hoop echt op goede gameplay. De game heeft wel echt brute (grote) enemies. Dat is iets wat ik in Skyrim wel miste. Zelfs de giant waren niet echt giant en zeker niet scary ...

En het pawn systeem lijkt me ook een leuke toevoeging :)

7. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik heb ook hoge verwachtingen van deze game, hoop alleen niet dat het zal tegenvallen...

off: komt Risen 2 nu eind april uit of 22 mei? :)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dit ziet er een stuk interessanter uit dan Risen 2. Heb zojuist die GT preview gezien en heb zo goed als mijn interesse verloren voor die titel. Grafische stijl spreekt mij enorm aan in DD, evenals de vrijheid, stats en andere RPG mechanics. Grafische is het wel allemaal een beetje wazig / fuzzy, dus ik hou mijn oog vooral gericht op de PC versie.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Risen 2 heb ik nog geen preview van gezien, maar ik ga la zowiezo voor eerst DD. Die heb ik al in de pre-order staan. Risen 2 pik ik wel weer op als ik een gaatje heb, als de game tenminste enigzins goede reviews krijgt.

De graphics van DD zijn niet de beste, maar voldoen volgens mij prima voor een open world RPG. De inhoud en spelmechanics spreken erg tot de verbeelding. Lijkt ook weer een RPG te worden waarbjij met angst en beven van de paden afwijkt in afwachting van wat je tegenkomt. EN het pawn systeem lijkt me leuk. Leuk om met xbw pawns op stap te gaan :)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Het pawn systeem... klinkt leuk maar ik weet het nog zo net niet. Zijn er ook gewoon AI companions of ben je zonder online verbinding gewoon fucked?

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zonder online heb je een compagnon die je fully kunt customizen. Met online kun je nog twee pawns extra meenemen...

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Capcom zelf zegt dat er geen online verbinding noodzakelijk is. Denk alleen dat je wel wat mist zonder online verbinding. Pawns van anderen kunnen namelijk ook al bepaalde ervaringen opgedaan hebben, bv zwakke punten van tegenstanders, die jij weer kunt leren van hun.

14. Seh

Seh Guest

Hoe kan ik deze game helemaal gemist hebben? _O_ Ik ga denk ik voor de sorcerer, of een keer gewoon warrior dat doe ik normaal nooit.

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat had ik met Dark Souls haha, gelukkig kwam de game toen al een week later uit. Voor jou is het nu ook nog maar een maandje wachten en over paar daagjes al de demo. Heeft dus ook zo zijn voordelen :thumbs:

@Gakkie: DS gewoon kopen! Risen 2 is toch uitgesteld en DS ga je zeker waarderen.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb FFXIII-2 ook nog liggen... Maar als ik DS ergens zie voor een zeer zacht prijsje tik ik hem wel op de kop ...

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heee, kijk nou eens Gakkie! :D :9

Blub!

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik kan hem voor die prijs al nieuw kopen, maar ik wacht nog tot hij nog verder in prijs is gedaald ...

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440

Lijkt op een soort Monster Hunter in AD&D stijl. Dat hangen aan monsters heeft dan weer veel weg van Shadow af the Colossus.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat me erg bevalt is dat de monsters truely scary zijn ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina