1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ikzelf:
    Strider of tank.

Pawn:
    Heal/buff mage!

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga deze keer echt puur voor een mage :D Ik zie / lees er zoveel coole shit over (spells die enemies in 1 hit killen maar daardoor ook minuten duren om te chargen, tornado's kunnen oproepen, enz). M'n main pawn wordt wel een strider dan.

M'n main character wordt ook een klein meisje (met grote broer als pawn :9), dus dan is het helemaal leuk om zo'n onschuldig voorkomen te hebben en dan met tornado's en bliksemstormen iedereen weg te blazen :cool:

Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag hem vandaag liggen bij de Nedgame hier. Dacht er nog aan om hem mee te nemen, maar daar zijn mijn financiën voor die prijs even niet naar. Haal hem deze week nog wel bij de officiële releasedatum (vrijdag zeker?) bij de Gamemania met die actie die ze nu hebben; kan ik hopelijk ook nog wat oude troep kwijt en zo ruimte in m'n kastje met games maken. ;)

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik kies voor Strider of Mage. Als mijn pawn een tank.

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Jeej net een beetje geluk kan ik hem vanmiddag ophalen. Althans ze verwachten hem vandaag binnen te krijgen! :D

6. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Waar? :D Ik heb 'm zelf bij de Gamemania besteld, zit eigenlijk ook wel stiekem te hopen dat 'ie vandaag of morgen binnenkomt... :+ Dit lijkt me niet echt een titel waar hele zware embargo's op zitten.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had gewoon mijn mond moeten houden over de ECI. :+ Er staat opeens een levertijd van 5-10 werkdagen, waar er gisteren nog stond dat ie leverbaar was vanaf 23-05.
    Dit gebeurt verdorie iedere keer als ik iets positiefs zeg over een winkel. In het vervolg houd ik het geheim waar ik bestel! 8)

8. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Als je het over de duivel hebt 8) Krijg net een smsje van de GM dat ik 'm af kan komen halen :D En vandaag net vrij, hellyeah :cool:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gamemania? Hm, was daar niet zo een aanbieding dat als je 3 games inlevert een nieuwe voor €20 krijgt? :D

10. Seh

Seh Guest

Ja maar, ja maar... Het weer!

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met dit weer ga je toch liever binnen zitten, gordijnen dicht alles pot dicht! En dragons dogma spelen....

12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    yup,

games moeten wel een 2ehands verkoopwaarde van 40,- hebben

dus even op de zite kijken naar de used prijzen van wat je in wilt ruilen

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb mijn Amazon order gecancelled, kans was te groot dat ik hem pas na het weekend zou ontvangen. Eens kijken waar ik em nu snel ff ga bestellen ...

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Het is mooi weer om eventjes lekker een rondje te lopen door de stad, dus als ik toch in de buurt ben nog maar even checken.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Enig idee hoe het zit met games die een online pass hadden? Kan ik die ook gewoon inleveren?

17. Seh

Seh Guest

Gewoon laptoppie mee naar buiten, lekker de helft van je scherm maar kunnen zien door de zon. Heerlijk man. _O_

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja hoor die kun je gewoon inruilen, maar die 2e hands verkoopwaarde ligt vaak wel ietsje lager dan games zonder online pass

Gewoon even op de site kijken, wat zij daar als used aanbieden is ook altijd (bij mij althans) zonder online pass

19. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Games inleveren zonder online pass is geen probleem bij de GM. :) De waarde blijft de waarde, dus hij wordt ook niet meer waard als 'ie er nog wél bij zit :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Toppie. Ik zit met 2 games al aan de €40, maar ik zal verplicht zijn een 3e game mee te nemen? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina