1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Ik vind het trouwens wel kut dat die geleende pawns niet meelevelen. Die gasten zijn nu alweer 4 levels lager dan ik en Derpina. :mad:

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan dan naar de Rift gaan, pawns releasen en de geupdate versies weer lenen - er van uit gaande dat ze in het spel van hun speler wel zijn geleveled.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het veel vervelender dat ik nu dan toch eindelijk een muts voor Emma heb moeten kopen. :+ Net zoals mijn punthoed is het gewoon lelijk. :p Bij Mass Effect en Dragon Age kon je tenminste kiezen of het hoofdgerei wel/niet zichtbaar was.

Arme Emma.

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nope, niet als ze dood gaan. Dan teleporten ze niet mee. De enige die opnieuw spawnt is bijvoorbeeld als je Main Pawn dood ligt te gaan en je gaat uit de dungeon of iets. Dan spawnt ie naast je.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

De link naar het hele album.

Ok, ik stop voor vandaag. :+ Geen foto's meer.

Is een Inn echt de enige plaats waar je kunt rusten? Ik wil normaal gesproken altijd voordat ik stop met spelen even mijn Emma updaten, maar ik was nu zo ver uit de buurt dat ik maar gewoon gesaved heb. Ik was verdorie een huisje met bed tegengekomen, waarom laat ie me daar niet gewoon in slapen! :'-(

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben wel een 'rest camp' tegen gekomen. Daar stond een merchant waar ik ook most slapen

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben er daar maar 1 van tegengekomen. 54875 kilometer van waar ik nu ben. :'-( Wel nog een aantal verlaten camps, maar blijkbaar mag je in deze game niet zonder toezicht slapen. :+

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Dulle: wil jij de foto's in het vervolg in een spoiler plaatsen (anderen ook s.v.p). Wil niet alle monsters al hier hebben gezien voordat ik ze in de game ben tegen gekomen.

Vandaag dus niks van spelen gekomen, ik zet mijn hoop op morgen!

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, sure. Al laat ik niet echt unieke dingen zien. Chimera kom je in de proloog al tegen, en trollen zijn ook niet echt uniek. De kleinere 'mosnters' zijn ook allemaal beesten die je al in het begin tegen komt.

Het enige unieke wat ik heb gepost staat al in een spoiler. ;)

Maar, verdorie. Waarom ben ik eigenlijk de enige die uberhaupt plaatjes post? :+

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat de enige manier waarop ik kan Photo Sharen, is door middel van FB. En ik wil niet mijn Facebook gaan volspammen met foto's van Dragons Dogma.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, er zijn natuurlijk ook mensen die FB gebruiken voor iets anders dan prijsvragen/fotouploads. :+

Jammer.

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe zou je het anders kunnen doen? Hij stuurt me gelijk door naar Facebook. Ik heb niet eens een optie voor iets anders.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg toch ook niet dat het anders kan? ;) Het is inderdaad de enige manier.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik post ook screens, alleen niet zoveel als jij :+

Dat uitzicht :cool:

En @ Vicill: Dan zet je de map toch op prive? :) Dan ziet niemand op je FB er iets van.

Laatst bewerkt: 27 mei 2012
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, we hadden op dat punt dus precies dezelfde gedachte. Foto maken! :+
    http://minus.com/m06sdjlHr/19f

Wel jammer dat er geen weer in de game zit. Wat regen en donder 's nachts lijkt me _O_

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ah op die fiets. I'll try that. Thanks! :)

17. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game hele weekend gespeeld en moet wel zeggen dat het helemaal awsome is.
    Al lang geleden niet z'n game gespeeld. Enige waar ik wel dus wel aan erger is dat save shit ow ow wat een elende. Ben nu lvl 14 strider en ben voor het eerste keer een bug tegen gekom waar door ik opnieuw moet beginnen. De quest Lost and Found kan ik niet afmaken.
    Ben met quina naar de witch geweest en vervolgens moest ik terug naar Arado om hem alles te vertellen, alleen die gast loopt mij hele tijd achteraan en als ik met hem wil praten zeg hij helemaal niks.
    beetje vaag en kut dat ik oponieuw moet beginnen.

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Online co-op?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, bij mij werd die quest opeens gecancelled terwijl ik door Gran Soren liep te huppelen. Misschien is dat dan ook een bug geweest.
    Volgens mij heeft de game me bv ook al een achievement gegeven die ik niet hoor te hebben. :p

Verder geen glitches, bugs etc tegengekomen. Komt voor de rest op mij over als een heel goed afgewerkte game.
    Nope, maar 1 save.

Is er niet. Ook niet offline. :p De game gebruikt iets veel leukers; Pawns.:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina