1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik ga zo maar eens de Final Battle doen. Heb nu alleen maar " versla zoveel enemies " in m'n questlog staan en als ik steeds naar de quest boards loop dan krijg ik geen nieuwe. Dan maar op naar de eindbaas. Level 49? Moet gaan lukken denk ik. Ik High Bolide hem gewoon!;)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kwam weer een griffin tegen. Hoppa, filmpje. :p In de spoiler, maar het is een random griffin dus geen verhaalspoilers :+

High Maelstrom <3 High Bolide <3 Sorcerer <3

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kijk, dat zijn de echte spreuken.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja he :cool: En de mensen mij maar uitlachen toen ik voor mage/sorcerer koos. Wie het laatst lacht, lacht het best.
    :+

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Gasten, thanks voor de awesome equipment bij Derpina. <3

6. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt per quest board maar 10 quests hebben, dus je moet eerst een quest doen voor er ergens weer een quest vrij komt. ( of je moet bij de laatste paar zitten natuurlijk ;) )

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Even een vraagje over de main quest:

In de quest Trial and Tribulations moet je dan 4 dagen wachten totdat de quest is afgelopen? Want ik heb alle evidence gevonden meen ik. En toch blijft Aldous zeggen dat ik zoveel mogelijk evidence moet vinden. Ik heb alleen alles al gehad (als ik moet vertrouwen op de aanwezige quest markers ofcourse). De enige quest marker die er nu nog staat is in Cassardis. Maar dat is volgens mij die merchant waarbij de je fake affadavit haalt voor guilt of innocence. Daar heb ik er alleen al 1 van gehaald en die ingeleverd bij Aldous. Any help please? :)

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Je moet ze allevier bij die merchant kopen, en daarna gewoon wachten tot de 4 dagen voorbij zijn :)

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Alle 4? Ik heb alle quest markers langs gegaan om allemaal testimonies op te pikken, daarna geëindigd bij die merchant. Daar had ik er eentje gekocht. Moet ik er daar 4 kopen? o_O Damn.. Mag ik dat klere stuk weer lopen naar Cassardis :p

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had hetzelfde :+ Bij mij verdween de quest marker van die merchant pas toen ik alle vier de forged testimonies gekocht had, maar of het ook echt moet weet ik niet. Ik heb het maar gedaan voor de zekerheid want ik had toch geld genoeg :9

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben ook maar eens naar mage geswitched om die klasse eens te proberen, vind mage echter veels te overpowered. Zelfs grote tegenstanders liggen zo om. Ga volgens mij ook al redelijk richting einde main quest. Nog maar wat andere questjes eerst doen voordat we verhaallijn afronden.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mage overpowered? Vind je? Komen er nog spells beschikbaar waar ik niks vanaf weet? Sorcerer is waar alle fun is.

Eigenlijk moet ik Exequy nog een kans geven. Misschien Seism dumpen, want die gebruik ik toch niet echt veel.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sorcerer uiteraard, die bedoel ik ook. Bolide en maelstrom zijn wel fun de eerste keren maar na een tijdje gaat de lol er wel af als alles zo omligt. Zo'n Chimera ofzo krijgt geeneens de kans om iets te doen. Enigste mob welke niet gelijk dood is is zo'n golem tot nu toe, die heb ik met mijn strider/assassin sneller om dan met magie.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien na een tijdje, maar nu nog niet. :+ Nu voel ik me nog de ultieme badass. :cool:
    Maar vooral Bolide is het 'probleem'. Maelstrom heeft lang niet altijd zo een effect als het bij die griffin had. (behalve als je een groep bandits tegenkomt, stiekem maelstrom oproepen en geniet maar van alle XP die erbij komt :D)

Die golems zijn volgens mij gewoon extreem goed bestand tegen magische aanvallen. Gisteren had er ook een die glowing disc onder zijn voet zitten. Man, een half uur bezig geweest om dat laatste stukje health weg te krijgen, want daar kom je gewoon niet aan. 8) Minst leuke beest om tegen te vechten imo.

15. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    @Modder, geen dank;)

Gisteren uitgespeeld. De end boss was makkelijk te doen als je level 50 bent en als je
    onder z'n buik blijft en z'n hart blijft raken
    Nu new game + doen:)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt dus niet verder door de wereld huppelen na de eindbaas? Na de credits ga je gewoon terug naar het hoofdmenu en moet je een nieuwe game beginnen?

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je kan ook gewoon verder spelen, sterker nog:

een hoop sterke mobs worden pas beschikbaar na het uitspelen, denk bv aan de hydra die je in het begin van de game als eens tegenkomt. Zal de andere mobs niet benoemen. Ook worden sommige gebieden pas 100% toegankelijk na het uitspelen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, awesome. Waarom zou je dan ooit New Game+ doen? :+

19. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Precies zoals Wizz zegt. Mocht ik nog wat vette gear tegen komen dan bewaar ik die wel voor 1 van de lagere pawns. Ik kan niet teveel vertellen natuurlijk maar als je de game uitspeelt kun je inderdaad gewoon verder. Dat vind ik zeer positief want had nu 60 uur in de game zitten dus tel daar nog eens 60 uur bij op en het
    gevecht met de Ur-dragon
    ben je nog wel een tijd zoet.

@Dulle, je hoeft niet opnieuw te beginnen om New Game+ te doen. Dat begint automatisch maar meer ga ik nu niet meer zeggen anders ga ik spoilen.

Laatst bewerkt: 3 jun 2012
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aparte New Game + dan. Ben benieuwd. :D
    Ik heb nog niet gekeken wat de achievements van deze game zijn, maar dit is iig een game die ik graag op 100% zou willen. Hopelijk zijn ze een beetje te doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina