1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo komt ook in Europa, wat een verrassing... Wat ze dan niet zeggen is wannéér.

2. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, ik miss ook de vergelijking met de trailer, vooral de character moddeling van 1 of andere tijgerleeuw wezen zag er enorm vet uit..

Misschien ben ik gewoon te verwend en heb ik te hoge verwachtingen, het ziet er ook niet slecht uit..dat bedoelde ik ook niet..maar uiteindelijk draait het meer om gameplay.:D

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er stoer uit

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vind ik ook! Ben toch erg benieuwd hoe de game gaat uitpakken ...

6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Yes, die battle ziet er bijna net zo tof uit als de actie in Monster Hunter \o/

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind de monsters en de equipment erg mooi.

/keeps fingers crossed

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zag er absoluut vet uit, maar in die vorige video zagen de omgevingen er zo saai en oninteressant uit. Afwachten maar.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Trailer ziet er wel lekker uit. Ik denk dat het wel een game word om even mee te nemen. Die scene in een eerdere trailer, als je ziet hoe het verhaal begint. Gru-we-lijk. _O_

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mei kan nog een leuk maandje gaan worden :)

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er toch veelbelovend uit allemaal. Ik heb meer hoop voor deze game dan Risen 2 ....

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar toch, de gameplay en quests waren prima in het eerste deel, ondanks de zeer belabberde graphics in de 360 versie. Een recente 360 gameplay video liet al een wereld van verschil zien met hoe het was tussen pc en 360 voor de eerste game.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja man, ik ook. Risen I viel zwaar tegen. Nooit helemaal uitgespeeld en de balans van dingen, gameplay en besturing, was soms ver te zoeken. Duidelijkheid had je er totaal niet, ook al moest je net als in DKS alles zelf uitzoeken. Echter is DKS daarin wel een heel stuk fijner. Dankzij jouw heb ik die game destijds ook gekocht, net als Risen I. :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Risen 1 was op de PC (heb ik em gespeeld) echt een gewldige game. De 360 versie was echter om te huilen ...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Trieste port lijkt het me dan?

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Triester dan triest. Op de PC zag het er fantastisch uit, op de 360 belabberd. Op de PC waren de controls perfect, op de 360 onbestuurbaar. Moeilijkheidsgraad op de PC pittig, op de 360 door oa de controls frustrerend.

Dus ik houd mijn hart vast voor de 360 versie van deel 2. Ik ga ieg niet meer op de PC spelen, dus deze komt er alleen als de 360 versie goed is...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deze game zal het denk ik wel beter doen. Capcom kennende leveren ze meestal wel goed spul af.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Als je je er niet van bewust was hoe mooi de PC versie was, en je speelde de 360 versie op die manier, dan was ermee te lopen. Vooral pas na de eerste update was het redelijk te doen, toen was de brightness beter en kon je het ook gewoon aanpassen.

De controls waren echter een ramp, maar ik wist hoe goed de games waren van Piranha Bytes en besloot om flink door te bijten, dus met menig ander game was ik allang gestopt. Maar ik zette door en kwam erachter dat het echt een vette game was, en ging na een tijdje de belabberde controls (waar ik aan gewend was geraakt toen) accepteren en kon toen genoeg plezier beleven aan de game.

Trouwens over Dragon's Dogma gesproken...dit spel leent zich perfect voor co-op!!!

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  20. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina