1. mars15

mars15 Guest

wegwezen daar uit irak _0/

2. Ik snap niet waarom Nederland deel heeft genomen aan deze hele ellende. Wat voor baat heeft Nederland hierbij? Alleen dat ze vriendjes zijn met Amerika! Nederland heeft zich alleen maar problemen op de hals gehaald.

Nu is er geen weg terug. We mogen niet toegeven aan deze zieke mensen. Daarom denk ik dat Nederland er goed aan doet om extra militairen te sturen naar Irak.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2004
  3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Nederland niet alleen, maar ook alle andere landen lopen achter Amerika's vieze kk reet aan. Dat is het grote probleem met alle landen. En niemand schijnt door te hebben dat die tyfusoorlog op valse voorgronden is gestart. En er is wel een weg terug. Haal verdomme die soldaten uit Irak! Amerika noch alle anderen landen hadden zich niet ermee moeten bemoeien met Irak. Dat was een volkskwestie waar Amerika niks aan kan doen. Saddam mag misschien wel opgepakt zijn maar er zijn tienduizenden die zijn plaats kunnen opvolgen. Terrorisme hou je niet tegen, het is een epidemie, een virus dat zich alleen maar blijft verspreiden totdat heel de wereld er is mee vervloekt.

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon door gaan vind ik terugtrekken gaan we toch niet aan doen buigen voor teroristen is gewoon iets wat je niet moet doen.
    Extra militairen sturen is veel slimmer plus wat pantservoertuigen want het wordt er wel gevaarlijk laatste tijd.
    Terroristen zijn zielig aanslagen plegen waarbij ze burgers van Irak raken.
    Kan je zien dat ze het beste voorhebben met de burgers van Irak(yeah right).
    Wat een stelletje losers dat ze zo laag aanvallen gaan doen.
    Ze hebben geen eergevoel burgers vermoorden mensen onthoofden wat gaan ze nu doen kleine kinderen gijzelen.
    In ieder geval dit soort mensen verdienen geen medelijden van mij part mogen ze geexecuteerd worden door middel van een vuurpeloton.
    Ja klinkt hard maar ik begin ze zat te worden al die teroristen met hun lage aanvallen.

5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Andere optie is: Trek alle militairen terug en gooi er een nucleaire bom op. Want de aanhangers van de Islam worden ook steeds gevaarlijker.

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, zo kan 't ook :D

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    trek ze maar terug die soldaten...die hele oorlog is altijd al een slecht idee geweest en in plaats dat iemand zegt tegen Amerika dat ze even rustig moeten gaan doen, moedigen wij ze aan...
    En voor mensen die roepen: stuur maar xtra soldaten....waar haal je die vandaan, laat jij jezelf door je kop schieten voor de domme redenaties van een idioot, of stuur jij je broer of een vriend hiernaartoe.......
    En wat als het in Nederland losbarst? Halen we dan wel de militairen terug of wachten we eerst totdat de haven van Rotterdam ontploft is, of gaan we nu eindelijk eens langer dan een half jaar vooruit denken....

8. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zo'n manier denk ik er ook wel eens over, maar dat kunnen ze weer niet maken.
    Komt er weer een hoop gezeik bij kijken enz. enz.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zodra je soldaten terug gaat trekken naar aanleiding van een bericht van terroristen toon je zwakte in zo'n mate dat de terroristische dreiging op den duur alleen maar groter gaat worden. De terroristen denken van hé; ze luisteren naar ons, ze zijn bang voor ons.. Daar kunnen we nog wel gebruik van maken; en zo werken we ons in een steeds benardere situatie. Iemand die zegt dat je moet toegeven aan de terroristen geeft toe aan de dreiging. Maar laten we voorop stellen dat die dreiging er zelfs niet eens hoeft te zijn. Iedere dag worden er landen/groeperingen/organisaties door terroristen bedreigd en maar een klein percentage daarvan wordt waarheid. En daar komt bij dat nu we gewaarschuwt zijn, we de dreiging (mocht die er zijn) de kop in kunnen drukken.

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap je redenatie orcrist, maar waar ik van baal is dat het grootste deel van nederland tegen deze oorlog was, voornamelijk om de reden terrorisme. De oorlog is toch door onze strot geduwd en Balkje kan dat scharnier in zijn nek maar niet stopzetten en staat als een overaktieve jaknikker te beloven dat 'we' Amerika zullen steunen....
    Nou blijkt dat de reden waarom Nederland mee is gaan doen niet waar is, moeten wij ze dan blijven steunen?
    Als ik hulp in roep van mensen en ik zeg dat ze me willen slaan en ze helpen me, maar het lukt niet helemaal en die mensen krijgen ook nog eens te horen dat ik al 2 weken die persoon aan het lastig vallen ben (dus ik heb niet de waarheid verteld), dan denk ik dat ik naar de hulp kan fluiten......eigen schuld....
    Zo denk ik ook over Irak en Amerika. Amerika heeft onder valse voorwendselen Nederland in een oorlog gesleurd en dan mag je ze van mij in hun eigen sop gaar laten koken en vind ik het ook geen gezichtsverlies of toegeven aan terrorisme, maar een statement naar Amerika dat ze niet een enorme puppetmaster zijn en dat als ze iets beginnen het ook zelf maar moeten afmaken....want kan iemand mij vertellen waarom ze in Irak zitten, terwijl ze nog een ander land om zeep aan het helpen zijn (afghanistan), dit hebben ze (zoals gewoonlijk) weer aan hun lot overgelaten en de Taliban is weer aan het oprukken, maar daar hoor je (vreemd genoeg) niets meer over....

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ohja? Enigste probleem zou imo olie zijn. Maar dat heeft de rest van de wereld nog genoeg voor de komende 60 jaar, binnen die tijd ff andere brandstof + autootjes maken en we zijn van 't gezeik af :D

Ik heb geen bezwaar tegen een bom :cool:

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad ben ik met je eens dat we Amerika niet hebben moet steunen voor de redenen waar het eigenlijk om ging. Ik vind dan ook wel dat zodra bleek dat de redenen waarvoor we daar zaten niet waar bleken te zijn we toen moesten weg gaan. Echter een tegenargument vind ik dan ook wel; wij Nederlanders hebben een relatief rustig stukje Irak "gekregen" en de bevolking daar is min of meer op ons gaan vertrouwen, en mee gaan samenwerken. Het zou een redelijke klap zijn voor de bevolking in dat gebied om zomaar weg te gaan; en het gebied over te laten aan de veel minder sympathieke Amerikaanse soldaten die het niet met de bevolking kunnen vinden. En de bevolking kan het ook niet met hen vinden..
    Het is een lastige kwestie, in mijn ogen zou het gewoon het beste zijn als Amerika Irak verlaat, en er een Internationale troepenmacht zonder Amerika de taken opzich nam.

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Als dit zou kunnen...Helaas zal dit nooit van z'n leven gebeuren.....
    en ik denk dat die arme mensen het een stuk beter onder de amerikanen zullen hebben dan onder saddam.....Behalve als ze lindsay holland loslaten ;) ...
    Amerika is trouwens ook vergeten te vertellen tegen de Iraakse bevolking dat het niet binen een maand opgelost is en dat als saddam verdreven is het allemaal meteen goed is.....dat is een van de redenen dat de irakezen in opstand komen...de andere is dat Amerika nog nooit een bevrijder is geweest, maar altijd een bezetter of een profiteur en dat weten die mensen ook..

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat helpt..

Wel zielig hè dat die terroristen van 11/9 nu dood zijn :'-( :{

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Terrorristen zullen altijd dreigen om zoveel mogelijk mensen bang te maken met minimale middelen, ik denk niet dat we veel te vrezen hebben.

16. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel. Bereik je niks mee. Er wonen daar ook nog mensen die het fijn vinden dat Saddam weg is en dat de Geallieerden er zijn. Die kan je niet zomaar vermoorden omdat er wat gekken tussen lopen.

Dit wil nog niet zeggen dat ik het met Bush eens ben, want dat ben ik helemaal niet. Verre van zelfs, maar gedane zaken nemen geen keer. Ik vind dat Nederland er nooit naar toe had mogen gaan. Beter was geweest als onze regering tegen Amerika had gezegt: 'Ruim de troep maar zelf op' (of iets in die geest), maar dat hebben ze niet gedaan. Dit bewijst maar weer eens dat we een zwakke regering hebben en dat Balekende tot mijn spijt een mietje is.

Die terreurdreiging moeten we heel zerieus nemen. Ik denk dat vooral de mensen in de Randstad (en dan met name in Amsterdam, want die stad is het meest bekend (kijk bijvoorbeeld maar naar Madrid)) moeten uitkijken, want daar wonen de meeste mensen.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Achja, wat had jij (vul hier je eigen naam in) gedaan... als er dikke bewijzen waren van mogelijke aanwijzingen van massavernietegingswapens in Irak.

Blijven praten met opa Saddam?

of... Wat had jij gedaan als er 4 vliegtuigen neerstorten en dat totaal aan 3000 mensen het leven kost (vermoord dus..)

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  18. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet juist NIET toegeven aan terroristen....... en zoveel mogelijk van die varkens afmaken........ ooh en als wij in de shit zitten vinden we het ook prettig als andere landen ons helpen? zoals wij dus USA helpen :9

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  19. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    dikke bewijzen waren van mogelijke aanwijzingen --> jou formulering zegt al genoeg lijkt me :{

20. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    En wat willen ze dan gaan doen??Een vliegtuig door de Euromast heen rammen??
    Het zal mij verbazen als ze daadwerkelijk Nederland kunnen vinden op de wereldkaart

Deel Deze Pagina