Dringend hulp nodig!!! (muziek, dance)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danny8, 15 feb 2007.

1. Danny8

Danny8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al echt een aantal maanden opzoek naar een dance-nummer. Volgens twee klasgenoten van mij heet het nummer, dat wij op de radio hoorde, Frozen Flame. Na dat ingetikt te hebben op internet, krijg ik een clip te zien met lego-poppetjes en jump muziek te horen.
    Dit is totaal niet het nummer dat ik zocht:confused: .
    Dat nummer waar ik naar opzoek ben is toch meer dance, en niet nieuw meer. Volgens mij is het zeker 2 tot 3 jaar oud. Nog steeds is het een vrij populair nummer, aangezien het nu nog op de radio wordt gedraaid.

In de clip zie je een dame onder water zwemmen....en hoor je door het nummer een soort aziatisch fluitje. Dit fluitje hoor je meestal in het refrein.

Dus bestaat er misschien een mogelijkheid dat er twee nummers "Frozen flame" heten? Naast dat jump-nummer met lego-poppetjes in de clip??

Ik hoop dat iemand me kan helpen...ben hier echt heel lang naar opzoek. Graag de artistnaam en titel.

Alvast heeeeeeeeel erg bedankt....Danny.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Carlos – Silmarillia 2007

die zoek je;)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je klasgenoten namen je gewoon in de zeik volgens mij :+
    Als je nog meer nummers zoekt kan je hier terrecht.

4. Danny8

Danny8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOW!!! Thanx man!!!! haha....alleen zocht ik de ouwe versie Silmarillia 1998!

Maar thanx man!! \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ :thumbs: :thumbs: :thumbs:

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk nummer _O_ wist het ook direct toen ik die fluit in de omschrijving zag staan.. :9 panfluit ownt :D

Deel Deze Pagina