Een gast op de offi forums heeft m al een tijde op de xbox (met een zweedse wedstrijd gewonnen ofzo) en die vond het een cool spel maar de AI zoog, de frame rate zakt afentoe erg en het out of the car gedeelte is niet goed uitgewerkt. Hij had ook een hoop vragen beantwoord enzo.
Ik heb em sinds gisteren (promo) en ik ben niet onder de indruk. Graphics zijn niets bijzonders, verhaal is niet boeiend en sleurt je niet mee, vreselijke pop-up. Rijden kon idd beter worden uitgewerkt. Misschien dat het later allemaal wat interessanter wordt maar ik heb me nog niet met het spel vermaakt. Volgens mij is die promo ook gewoon de uiteindelijke versie.
Als ik het zo lees klinkt het spel niet top. Wat zou jij anderen aanraden? Gewoon dit spel kopen of maar beter wachten totdat deze goedkoper wordt/ 2e hands?
Wat ik aanraad is andere games kopen die leuker zijn (Riddick, Mashed, of FSW als je van strategie houdt). Maar aan de andere kant misschien vind jij het wel een leuk spel. Er zijn veel mensen die True Crime ook ontzettend cool vinden en ik vond die net zo weinig aan als Driv3r in eerste instantie.
Wat negatief is men hier zeg, heb het gisteren een poos gespeeld en ik vind het een geweldig spel! Ok, sommige dingen hadden gewoon beter gekunt, vooral de actie als je uit de wagen bent is niet echt bijzonder, maar het rijden is gewoon briljant, ik heb al enorm veel plezier aan dit spel beleefd. Ipv een hype is er nu gewoon een anti-hype ontstaan en gaat iedereen het spel overdreven kritisch beoordelen... Ben het er wel mee eens dat ze het een aantal maanden hadden moeten uitstellen, gewoon ff de gameplay nog wat verder tweaken. Maar de game is zo ook erg goed hoor, ik zou het zo een 9 geven... (en lantaarnpalen die ineens tevoorschijn springen ben ik niet tegengekomen, ik vind het heel erg meevallen met de draw-distance, je kan echt wel ver genoeg kijken, zoveel beter was dat niet in GTA (volgens mij in het geheel niet)
Het is mogelijk dat hij vandaag al in een aantal winkels ligt. De rest krijgt hem hoogstwaarschijnlijk morgen al
PS2 review:versies verschillen niet veel van elkaar, xbox versie is alleen net iets beter. http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=383337
Ik zag een stukje van de game op Gamefacts (TMF) en daar lieten ze zien dat ze aardig hebben uitgepakt voor de introfilmpjes en cutscenes. Het is net een hollywood film! Nice done!
Hier ( in Naaldwijk, in de buurt van Den Haag) hebben ze hem nog niet bij de Bart Smit. Ik had ook op de site gezien dat je hem al kon bestellen, dus ik had ff gebeld om te vragen of ze hem in de winkel al hebben, maar ze hebben hem nog niet.
Als er op de website staat van dat je kan bestellen hebben ze hem als het goed is in een groot aantal winkels van bart smit wel binnen.....
Balen ik zit ook te wachten,heb hem gepreorderd bij de FRS want daar krijg je de soundtrack van Driv3r erbij en 10 % korting (Free it).
Wie heeft hem nu al dan?? De winkelversie welteverstaan?? Is het de moeite waard of is het niet meer dan een middelmatige game??
Ik denk dat de degene die driver 1+2 leuk vonden, deze ook wel leuk zullen vinden. True Crime is inderdaad 1 van de slechtste game die ik ooit heb gespeeld
is hij al uit?? maar ik heb nog niet gespeeld of gezien is het goed spel anders ga ik hem ook maar ook eens kopen