ik twijfel tussen driver of het schiet spel te halen fsw maar vraag me af kan je nouw echt online met driver ? met fsw wel en dat is juist zijn kracht
Nou een eerste indruk dan maar... Heb even een paar missies doorgewerkt en het speelt allemaal lekker, missies zijn ok en eigenlijk best wel vet! Het enige nadeel is is dat wanneer je teveel politie achter je aan hebt dat je dan wel last hebt van schokkerigbeeld. Ach bij sommige dingen moet je gewoon maar even niet opletten. Als je een fan van driver bent zou ik hem meteen gaan halen twijfelde je sowieso al ondanks de negatieve pers etc. zou ik hem eerst ff proberen. Graphics zijn trouwens ook erg mooi er hangt vele malen meer sfeer als gta:vc er zitten gewoon mooie steegjes in de levels bochtige wegen en super veel variatie bovendien heb je drie steden dus dat is echt super. Geluid is precies het zelfde als in vorige driver lekkere blerende amerikaanse bakken. Jullie horen nog welvan me
Jap, heb er al een stuk of 6 spellen gepre-ordert en ze zijn allemaal netjes afgehandelt, order status wordt netjes geupdate en op de release datum heb je hem op je deurmat.
Ik denk dat ik driver 3 nog wel is 2e hands koop/ruil. Ik zit nu vet te twijfelen en heb ook geen geld omdat ik besloot FSW te nemen.
Hmm.. Nu twijfel ik echt, is dit spel wel €50 waard? Of kan ik dan beter Riddich halen die ook maar zo'n korte SP heeft?
Trust me, Riddick is echt de shit. Ik heb de NTSC versie nu een paar dagen (legaal, dvdboxoffice). En het speelt echt heerlijk, het is ook veel meer dan een normale FPS en daarom de eerste die echt de titel next-gen FPS mag dragen, meer dan Far Cry bijvoorbeeld.
Nou als ik het zo leez is niemand egt positief over het spel, maar goed slechter dan True Crime kan gewoon niet !! Ennuh we kunnen niet alles hebben (liever wel maar ja ....)
Nou ik ben nu helemaal into driv3r hoor. Door al dat gezeik eromheen loopt iedereen te mierenneuken. Driv3r is over hyped en daardoor gaan ze hem nu lopen afzagen. Ik ben iniedergeval blij met mijn aankoop
hoe is de verhouding van in de auto rijden en buiten de auto lopen??Zijn de meeste missies gewoon rijden(net als in deel 1)of moet je meer buiten je auto lopen(net als in gta)
Je rijdt ongeveer tweederde en loopt eenderde dat is tenminste wat ik tot nu toe heb gespeelt. IK zit nu in de tweede wereld Nice.
Auto aim kan je wel aanzetten. Maar ik gebruik het niet richten met je rechterpookje gaat net zo makkelijk en maakt het bovendien leuker!
Zoals in een review: Bad Points: - No blood - No bad language dus geen GTA style, geen geweldadig bloedbad of scheldpartij.