1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. FF oppikken dan maar? Hadden ze 'm bij de intertoys?
     
  2. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Bij dixons hebben ze hem igg:eek:
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel nou ook of ik hem moet kopen. Ik heb het geld ervoor, en ik heb al heel lang geen nieuw Xbox spel gekocht. Alleen weet ik niet of hij hier al ligt.
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm, ik wil hem eigenlijk ook. Heb ook geld zat. Maar ik wil nog Gta sa kopen+ een ps2. En 64 euro vind ik toch wel veel, dan moet ik hem weer bestellen, en dat duurt weer lang. Hmmm, word moeilijk.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga 'm iig bestellen bij GC :)
    Ze hadden hem trouwens wel bij intertoys, ging ik weer naar huis, kreeg ik een plensbui op m'n kop :+

    Driv3r staat voor de PS2 versie gemiddelt een 9 op gamerankings :p
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  6. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je toch geld zat hebt ziet ik het probleem niet...
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Koop jij die ps2 alleen voor GTA SA?
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Yes, Mijn orderstatus is VERZONDEN !!!! _O_ tot morgen driv3r !
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik hem nog wel is 2e hands koop ofzo, of ik wacht tot de pc versie en hoop dat die wat beter wordt ;)
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja:). Ik weet het, het is dom, maar ik moet hem hebben. En ik heb geld zat voor driv3r. Maar niet voor driv3r, halo 2, fable en een ps2+Gta sa samen. Dat word dus even uitvogelen hoe ik dat doe. Hij lijkt me namelijk wel cool.
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Yes, die van mij is ook verzonden :D
    Wat bedoelen jullie btw met pop-up?
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat er zomaar ventjes en auto's tevoorschijn komen. Net als bij gta vice city.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is dat dan zo dramatisch ?! want bij Gta vind ik dat heel erg meevallen omdat ik er niet op let. Maar goed dat zien we dan morgen wel weer :cool:
     
  14. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb'm binnen. Het is een erg gaaf spel, alleen jammer dat je, je eigen auto niet een beetje van veraf kunt zien. Je eigen voertuig is erg dichtbij de scherm, waardoor je niet zo goed kunt zien waar je heen moet rijden ( in moeilijke situaties is het best lastig)
     
  15. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het onwijs meevallen. Het is niet zoals bij Mafia. Bij dat spel stoor ik me er wel af en toe aan maar bij Driver totaal niet.

    Heel tof vind ik de feature dat je replays kan up en downloaden van elkaar.
    Net een paar gedownload. Vette shit is dat. _O_
     
  16. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zag dat er online enabled op het hoesje stond, dus wat houdt de online mogelijkheid nu precies in dan?
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Downloadable content, en ik sprak vanmiddag rutger (ook van het forum die ik persoonlijk ken blablabla) Maar die zei dat je ook je eigen opgenomen filmpjes kan uploaden ....... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, in de director mode kan je opnames maken en die kan je dan uploaden naar live
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet m ook hebben maar ik heb er echt het geld niet voor over om dan maar eventjes een ps2 ervoor te kopen. Vind ik nogal zonde voor 1 spel... Ik blijf hopen dattie ook op de pc komt ^^
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Vanmiddag bij Dixons Driv3r gekocht, het viel mij op dat vooral de cut –scènes erg gedetailleerd zijn. Het spel zelf is grafisch iets minder en dat vind ik dan vooral op de momenten buiten de voertuigen, dit komt waarschijnlijk door de tijd die je hebt om alles op je gemak te bekijken. Ik zeg niet dat het slecht is, maar grafisch is het niet grensverleggend, ook de cameraposities en de moves buiten het voertuig vind ik wat beperkt.

    Door de filmpjes, welke voorgeschoteld krijgt, wordt je wel extra in de actie betrokken en werkt dit motiverend om verder te spelen. Het rijgedrag van voertuigen vind ik wel erg goed overkomen en is hier de arcade en simulatie goed in het midden gehouden.
    Zelf vond ik het leuk om te zien hoe een wagen gaat overhellen op het moment dat je de banden lek schiet.

    Het spel bied enige vrijheid in het volbrengen in de missies, echter is deze in beginsel niet echt ruim, misschien komt dit nog. Het regisseren van de actie en dit op verschillende camera’s vastleggen hoeft van mij niet zo, maar als je er van houdt is deze optie goed uitgewerkt, zelf ben ik meer liefhebber van pure gameplay. Echt ver in het spel ben ik nog niet, maar ik hoop dat het spel de aandacht weet vast te houden en het niet te snel is uitgespeeld, ook hoop ik dat het later in het spel iets drukker wordt in het verkeer zodat dit hinder kan opleveren bij achtervolgingen. In het begin is het zo rustig op de weg dat het allemaal wel erg eenvoudig is, wat natuurlijk niet ten goede komt van de speelduur.
    Kan zijn dat de moeilijkheidgraad opbouwend werkt en ik iets te voorbarig ben, gezien ik nog in het begin van het spel zit.
     

Deel Deze Pagina