1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg je het zo he, maar ik bedoel dus als je op iemand schiet dat je geen bloed ziet, dus et een beetje nep is. Ook die bugs zijn soms zo gaar, dan trek je iemand uit een trcuk, en loopt ie door de grond van die truck. En die framedrops zijn zo uberirritant ! Maar, voor de rest zijn de crashes ubervet.
     
  2. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Driver Sucks
     
  3. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, dit vind ik wat overdreven, maar ik ben ook bang dat 'ie gaat tegenvallen... :mad: Jammer, maar ik wil gewoon de crimineel uithangen a la Tommy Vercetti!
     
  4. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei, driv3r kun je niet vergelijken met GTA _0/

    Geen bloed, jammer maar is toch niet zo erg, zie ninja gaiden.
     
  5. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste reactie die ik had was, is dit alles waar we zolang op moesten w8, de filmpjes zijn nog mooier.
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, bij Ninja Gaiden krijgie soms gewoon lag van dat spetterende bloed, dus hou je mond maar over Ninja Gaiden.
     
  7. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ja duhh de filmpjes zijn altijd mooier. Maar ik moet zeggen mijn eerste gedachte toen ik het spel voor het eerst speelde was ook dat de graphics zo slecht waren. Het lijkt wel de oude PSX-versie. Overal pixels enzow.. plus idd ziet allemaal een beetje nep uit. Maar waar ik me het meest aan irriteer is de camera. Als je loopt issie al irritant maar vooral als je in een voertuig zit. Je kan de camera niet eens een beetje draaien zodat je naar links of rechts kan kijken. Dan draait gelijk helemaal :confused:...
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel mooi hoor, maar dat is wennen, want bij mij is ie wel heel mooi, et is een soort PGR2 in een GTA jasje zegmaar.
     
  9. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou in het Nederlands? Ben ik negatief over Ninja Gaiden. Nee, het is namelijk een topspel, wat zit je dan te zeuren?

    Je kunt sommige missies op meerdere manieren uitspelen, zoals missie 3 of 4, je kunt de hoek omgaan en de mensen daar overhoop schieten of je gaat meteen met je auto het gebouw in. Heb je ook een ander filmpje.
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het spel net aangeschaft en het is echt super
    hele mooie graphics (gta, watch and learn!), veel auto's, je kunt instellen met welke wagen je begint en of de politie er is of niet. je hebt met je standaart pistool oneindig kogels. Ook kun je zwemmen en (haast) alles kan kapot. wagens zijn volledig interactief en ook ziet het er zeer spectaculair uit als je wagen ontploft (gta, watch and learn!)
    nee, dit is zeker een topper als je van GTA-achtige games houdt
     
  11. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren gehaald bij de Dixons, met shirt erbij ;), en het is echt wel een vet spel. Erg stevige actie, lekker in de rondte racen en scheuren en cut-scenes, nee, als je ze de eerste keer ziet valt je mond open, hoe gelikt.

    Een aantal dingen die ik een beetje jammer vind, zij de pop-ups (soms ook erg dichtbij nog) en het houterige lopen (maar dat went vrij snel als je een beetje tegelijk de linker en rechterstick gaat gebruiken). Ook iets is dat het wel erg stil op straat is.

    Geen bloed, maar wel bonk, neem een voetganger op de motorkap en je hoort een droge bonk }:], vet lache 8).

    BTW, let even op in het introfilmpje bij de eerste undercover missie, nu zie je pas goed hoe GTA VC eigenlijk Miami is. Al die hotels aan de Ocean Drive met neonverlichting en die gebouwen met dat blauw en wit, erg grappig om te zien.
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Die van mij is helaas ook niet binnen terwijl de orderstatus gisteren op verzonden stond.
    Dat regisseren is erg vet, deed ik ook altijd met Driver 1. Supertoffe achtervolgingen maken, en dan een tof filmpje maken. We kunnen wel een keer een toernooitje houden :9
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iedereen last van framedrops ?
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waneer is nou de officiele release datum ? Is dat nou 22, 24 of maandag (want mijn orderstus was vrijdag al verzonden) En hoe zit het nou precies met dat wapens systeem ? kan je er veel tegelijk dragen of maar 1 per keer, en hoe kan je ze krijgen ? door gewoon te zoeken of uhm .... tja hoe ?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kijk zo'n reactie wil ik horen !! _O_
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Sora, heb jij ook framedrops tijdens een achtervolging, als je in een vrachtwagen zit ofzo ? Want daar word ik zo gek van !
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    wat voor mogelijkheden heeft driver met xbox live ?
     
  18. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameclips uploaden. Maar heeft iedereen hier last van framedrops (dus dat je beeld heel schokkerig achtig gaat) ?
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad die zelfgemaakte replay's up-/downloaden, maar toch ook een friendslist zeg maar? Dat je uitnodigingen kunt ontvangen, en daarop in kunt gaan.
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar nogmaals, heeft iedereen die framedrops ?
     

Deel Deze Pagina