1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ADHD?
    Ja iedereen heeft last van framedrops en pop-up (PSX tijdperk) maar iedereen is hier zo enthousiast dat ze eindelijk het spel kunnen spelen dat ze daar maar liever niet over praten.
    Net als dat ze hier zo blij zijn dat je nu kan zwemmen (echt heel boeiend :{ )
    geen bloed :eek: oh wat erg :{
    Het is in essentie een racespel toch? Ik vind het racen nou niet echt super uitgewerkt.
    Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is?
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  3. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij is ook best wel veel gehyped. Ik denk dat je zelf moet spelen om het te beoordelen.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de duidelijkheid, ik heb hem ook.
     
  5. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Oh sorry..:+
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wat is zo speciaal aan deze game ? Framedrops zuigen zwaar, graphics zien er ook niet al te best uit vergelekn met Ninja Gaiden, en et lopen is ook niet perfect. Wat is er nou zo speciaal ? En kom aub niet met die filmmode, want daarvoor koop je een game niet.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol waarom vergelijk je de graphics met Ninja Gaiden :confused: Dat is dus echt een heel ander spel. Vergelijk ze dan met GTA of true crime ofzo... Het is veel moeilijker om zon free roam spel mooie graphics te geven...
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Jezus Christus, hoe erg zijn die framedrops wel niet dan? Zoals Carmageddon op een 486 bijvoorbeeld?
     
  9. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    MWUUUUHAHAHAHHA nog 1 die er GEK van word, prachtig _O_ .
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Geschiedenis :cool:
     
  11. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel heel erg om dit spel te kopen. Sommige kraken het en andere aanbidden het. En over die framedrops, bij GTA: DP heb ik er ook heel erg last va. Bijvoorbeel dals ie hard valt (vliegend) van zijn moter. Dan is het bij mij ook shockshockrewindrewindevaeva en spelen weer:confused: Is het nou beter als GTA of neit. Ik vind namelijk de loopmode erg belangrijk (zoals knallen enzo). Overtuig me, maak me gek!!:p:p
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Precies ik ben het met je eens !!!, ik las net nog een keer de previeuw van de PU, das was dus alles behalve goed, maar als ik dan weer een dergelijke post hier lees, is de game een pareltje ! Terwijl de ander het een kutspel vind. MIJ lijkt het een fantastisch game !
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    iemand die zijn Driv3r wil ruilen pm me! :)

    maar nu even ontopic:

    zijn die framedrops echt storend of meer net als bij NSFU dat je ze wel merkt maar je eigenlijk er niet aan ergerd
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ergerd je er zwaar aan. Tijdens achtervolgingen schokt et gewoon, en dan is erg jammer. MIK€Y: Kom terug als je de game hebt, dan weetje hoe die is en valt die onwijs tegen. Bugs, bugs, framdrops. Echt van de achtervolgingen genieten gaat niet, want dan moet je genieten van 10 frames momenten (bewijzenvanspreken).
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    laat je xbox nakijken man, ik heb nog helemaal geen last van framedrops gehad dus ik snap jou probleem niet.

    het lopen is erg goed gedaan, stukken beter dan gta
     
  16. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Framedrops valt wel mee, zo erg is het helemaal niet, het is gewoon driver :)
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De meningen hier zijn net zo verschilllend als in de reviews lol :+
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mischien vind JIJ de game tegenvallen ! IK vind het gewoon een goed spel man !
     
  19. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of en zo ja hoe je die aanhanger bij Free Ride aan kunt koppelen? En zijn bij Free Ride ook andere wapens te vinden? Ik heb ze nog niet kunnen vinden.


    edit: oplegger aankoppelen is gewoon en goed voor gaan staan.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    jij hebt em toch niet gespeeld :confused:
     

Deel Deze Pagina