Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zeg ik dat dan ?!
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Min of meer wel ja omdat je zegt dat je het een goed spel vind....
     
  3. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    De een vind het goed, de ander slecht, tja je moet er maar mee leven _0/
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin bij jezelf, en speel em eerst, en trek dan je conclusie, en zeg dan tegen MIJ wat JIJ ervan vind
     
  5. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje voordat ik hem ga halen. Hoe is de bestuuring van dit spel van de wagens? Want bij gta 3 vond ik het echt kut, en bij vice city was de het gewoon goed en makkelijk en zo wil ik het dus ook bij driv3r. Mischien is VC iets TE maar wel daartegenaan in driv3r. Thanx :cool:
     
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe is driver op live nu eigenlijk?
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    op live is er nix te doen alleen maar down- en -uploaden


    lees eerst het forum ff door man ;)

    ik ga em trouwes wel kopen.

    ik heb de andere twee ook gespeeld en uitgespeeld en ik vond die twee ech geweldig.

    ik koop em ook om de serie compleet te maken.
    maar vooral om het spel.

    ga nog ff een paar reviews lezen.

    wil het namelijk wel cker weten......



    DRIV3R _O_ :confused:
     
  8. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Mejuustem. Zo is het.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Echt een goed voorbeeld van een game die eerst is moet huren, en dan pas je oordeel kunt fellen.
     
  10. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag antwoord als je het spel toch al hebt. Twijfel nl een beetje.
     
  11. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Dammit man ik heb Driv3r ook Zaterdag gekocht.
    En ik vondt het ook een twijfel geval. De auto's vliegen binnen de seconde uit de bocht. Maar binnen een dag heb je het een beetje dood dat je moet slippen om een bocht door te komen. En die framedrops of weet ik veel wat het is zijn soms zwaar irritant. Weet iemand eigelijk die slom presure cam of zoiets doet? Je kan dat vinden bij optie's. Maar ik zit in iedergeval zwaar in overweging om het spel terug te brengen.
     
  12. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de besturing is zwaar kut als je steeds uit de bocht vliegt? Dus er is weinig snelheidsgevoel enzovoort als je steeds moet slippen om een bocht door te komen. Welke wapens heb je tijdens het cruisen?
     
  13. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    De besturing is niet ''kut". Het is gewoon een kwestie van wennen. Als je met een auto rijd, dan heb je een beetje snelheid, met een motor heb je echt goede snelheid.

    Hoe langer je speelt, hoe meer je het spel gaat waarderen. In het begin had ik ook, hmm is dit alles, maar als je langer gaat spelen, dan komt het allemaal goed. :9
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe the hell kunnen ze zo'n dure game uitbrengen met al deze fouten door vertragingen/gekke dingen/slechte besturing en dergelijke...!?! :{

    Wordt gelijk niet meer aantrekkelijk als zoiets allemaal stoort...
     
  15. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja de snelheid van de motor is goed. Maar hem op de baan houden is gewoon kut. Als je al een klein stukje beweeg met je controller dan vlieg je al uit de bocht. En toffe motorjumps maken lijkt ook wel niet te lukken omdat je altijd wel op je muil pleurd. Wat ik nu in ieder geval wel begrijp is dat je de rem bijna niet moet gebruiken als je een bocht naar links of rechts maakt. En het schieten in is ook niet al te best uitgewerkt.
     
  16. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna geen framedrops, en zeker niet zoveel dat het storend is. Verder kan je de game vergelijken met GTA, en dan zie je inderdaad dat er aardig wat fouten is zitten, en dat de besturing tijdens het lopen en schieten wel wat beter uitgewerkt had mogen worden. Maar....je kan Driv3er ook gewoon vergelijken met de vorige Driver delen. Ik bedoel, het is en blijft een Driver game....dus met bugs, en framedrops. Maar op de een of andere manier kan ik het bij de Driver serie altijd voor lief nemen, en dan is het ondanks de minpunten gewoon een fantastisch spel!

    P.S. Je moet trouwens ook gewoon de voertuigen leren besturen. Het is gewoon net als bij een racegame, die voetuigen heb je ook niet meteen onder controle!
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  17. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb Driv3r dan toch maar geruild voor een andere game.
    Dit kwam ineens vooral door die level met die grote truck met aanhanger.
    Dat je sommige voertuigen moet leren om ze te besturen kan ik begrijpen.
    Maar een truck die binnen de geringste beweging al van de baan af vliegt is gewoon niet realisties. Die truck voelt gewoon niet aan als een echte truck.
    Ik heb hem dus geruild voor Ninja Gaiden. En ik geef Driv3r een 6.
    Dit komt vooral door sommige bugs, popup en het slecht uitgewerkte besturing van de voertuigen. Zoals de motor en truck.
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem net een half uurtje gespeeld. En de eerste indruk die de game gaf was gewoon goed. Het ziet er echt goed uit in vergelijking met GTA en True Crime. Het heeft natuurlijk geen zin om dit te vergelijken met Ninja Gaiden, dat is een heel ander spel met kleine levels.
    Buiten de wagen (het lopen) is het wat minder goed uitgewerkt. Eigenlijk precies hetzelfde als Atari's vorige Xbox game; Enter the Matrix. Vergelijk het daar maar mee. Niet slecht, maar het had wat beter uitgewerkt kunnen worden.
    En het rijgedrag is niet slecht, het rijgedrag is 'driver'. Als je de eerste twee delen gespeeld hebt, kun je je meteen in deze besturing vinden. Ben je iemand van DTM Race Driver of PGR2, dan zul je wel ff moeten wennen ja :)

    Het is gewoon een mooie middenweg tussen realisme en arcade. Ik vind het een topper!
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  19. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad:) Het spel verdient zeker een 9. Ik ben nu in het stad Nice. Het speelt lekker weg.

    "You are a driver or your not" :+
     
  20. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm misschien werd er te veel verwacht van deze game waardoor die voor veel mensen tegenviel maar ik ga hem toch halen denk ik

    driver schopt kont
     

Deel Deze Pagina