1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. =)DST(=Soulfly

    =)DST(=Soulfly Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet niet wat jullie negatievelingen allemaal te klagen hebben over driv3r, ik heb em nou al een maand en ik speel em nog elke dag. Het is egt een van de mooiste spellen ooit op de xbox uitgebracht!~[Samen met Cronicles of Riddick waar jullie nog wel even op moeten wachten :p ]. Het speelt bied gigantische vrijheid waar ik altijd al naar verlangde! Maar misschien komt de lag doordat iedereen het vanaf dvd speelt, Doordat ik het op men hd heb loopt het ook wel fijner, maarja LTRS, dit is een bijzonder goed spel! Niet zo negatief erover :p .
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien ben jij gewoon een casual gamer die zich amper voor kan stellen hoe veel beter dit spel gekund had.
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Juist, je hebt hem op je harddisc... Ben ik nou gek of is dat illegaal. En bovendien, de beleving van een game is heel anders als je er 60 euro voor hebt neergetelt en waar voor je geld wilt, als dat je het spel (bijna) gratis op je harddisc zet, waar hier niet over gepraat mag worden. Ik ben trouwens wel positief over Driv3r, alleen, het kan natuurlijk op een aantal punten verbeterd worden.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem afgelopen zaterdag op de PS2 gehaald en ik vind het echt een heel goed spel.
    Veel beter dan ik verwacht had en ik vind hem persoonlijk beter dan Driver 1 en 2.
     
  5. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook niet eens met die reviews van ign en gamespot, maar ik begrijp het wel. Ieder heeft zijn eigen mening over het spel. Dat zie je ook aan de cijfers die gegeven zijn.

    Als ze nog een maandje of 6 aan het spel hadden door gewerkt, hadden wij nu misschien een game, zonder die kleine foutjes/bugs, zou het ook beter speelbaar zijn. Het spel is soms frustrerend en de gamers geven helaas ook te snel op:+

    Ik zou het spel een 8,3 geven _0/
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er persoonlijk ook geen problemen mee,alleen die pop up is wel vervelend maar voor de rest gewoon een goed spel.Waarom die lage cijfers ik denk omdat dit spel al jaren gehyped is verwacht iedereen gewoon een perfect spel en dat is het niet geworden,jammer maar dat betekent niet dat het niets geworden is,dus ik zou zeggen vond je de oude drivers leuk koop hem en anders moet je hem gewoon laten liggen.:D
     
  7. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: wat vind ik dit een lelijk spel...het is gewoon te vroeg uitgebracht en de gameplay zuigt zwaar. Ik had het maar 30 minuten gespeeld en het begon al te vervelen. Meerdere zuigende dingen in de game zijn papieren palmbomen :mad: ...gewoon niet mooi en de super laat opbouwende leveldetails en je komt streeds dezelfde auto's tegen. En je moet de gave auto's allemaal eerst unlocken in de story mode die tevens ook zwaar zuigt!!
    :mad: De makers van Driv3r hadden de game veel later uit moeten brengen, zodat de game enigzins nog speelbaar is. :mad: !!! GTA is in elk opicht vele malen beter dan Driv3r! Dit is cker geen concurrent van GTA
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Te vroeg ? Er is 5 jaar aan gewerkt hoor, kneus. Maarja, hij is inderdaad nog niet echt een GTA concurrent. Het racen is veel beter, maar dan moeten we het ook alleen over het racen hebben. Gaan we het over gevechten op straat hebben, en de framedrops, en al die gare bugs, dan is DRIV3R een simpele update van DRIVER 2.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom blijven mensen die spel met gta met driver vergelijken... dit spel gaat om car chases en specactalaire crashes enzo. GTA niet.
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben een hardcore gamer die elke dag minstens 3 uur speelt en precies weet wat goed is..

    hey en ja, tuurlijk kan het beter..welk spel niet? alleen beetje stom om daar nu over te lopen zeiken, de makers kunnen nu niks meer veranderen he?
     
  11. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet niet wat voor versie jij hebt, maar de mijne is grafisch toch egt revolutionair en HEEL erg uitdagend, waarom verglijk je dit met driver 2? Egt een beledeging voor de makers, dit is grafisch een meesterwerk! En ook moet het al wat credit krijgen omdat de steden tot in de puntjes echt zijn nagemaakt! En deze zien er in mijn ogen egt schtterend uit _O_ . Je kunt dit spel helemaal naar je eigen smaak toe spelen als je het aan mij vraagt :{ .
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  12. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je drive 1 vet vond dan moet je deze wel goed vinden

    het is precies de zelfde sfreer, gameplay en opgepoetste graphics en extra's dus niet zo zeuren en spelen :p
     
  13. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg koppijn van jou gezeik over dit spel. Of ben je bang dat dit spel gewoon beter is dan GTA ofzo? want dat is het..
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Bah wat een slecht spel, ik heb hem 5 uur gespeeld, maar wat een on afgewerkt spel.
    De graphics vindt ik helemaal niet goed, hebben ze nog nooit van AA gehoord?
    Wanneer je uit de auto stapt en wil gaan schieten, wat een slecht systeem.
    De hele gameplay is gewoon slecht.
    Wat hebben ze gedaan met driver ? 1 & 2 waren goed 3 is verkracht.

    Ik speel dan liever gta 3 vice city
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahah die is goed. Sorry hoor, maar dat denk ik dus ff niet he.
     
  16. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Beter dan GTA, geloof je dat nou echt. Punt 1 de graphics zijn gewoon slecht. De stad op zich is niet echt lelijk. Maar je ziet veel te vaak pixels en grafische fouten. Punt 2 rijden sommige auto's echt niet realistisch. En dan hebben we het nog niet eens gehad over straatgevechten en geen bloed. Het enige wat ik mooi vind aan Driv3r zijn de cutscenes eigenlijk.
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kvind de graphics van driver 3 wel mooier dan die van vice city... maar ze zijn beiden niet geweldig :)
     
  18. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik heb het een tijdje gespeeld. Vind het best vermakelijk, maar het heeft echt een ontzettend onafgewerkt sfeertje. Pop-ups, heel vaak dezelfde auto die voorbij rijd. Ook hoe die gast springt, zo ontzettend lomp. Het schieten is ook erg klungelig. Wat ik wel vet vind is het schademodel, je ziet echt dat ze daar aan gewerkt hebben. Maar de carhandling zuigt ook.

    Al met al vind ik het wel een leuk spelletje, maar echt niet revolutionair ofzo. Ik vind de take-a-ride mode nog het leukst, want de missies kunnen echt irritant zijn.

    Jammer, want het had zo veel beter kunnen zijn _0/.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahahaha, lol, daar ging je geloofwaardigheid.
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat elkaar lekker, ieder zn mening. Jullie lijken wel een broer en zus...
     

Deel Deze Pagina