1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    :cool:
     
  2. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Dankje, ook kost het evenveel als nu?
     
  3. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis gekregen is het en het is driv3r ;)
     
  4. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net ff Take a ride aan het spelen. Kom ik zo'n gast tegen die ergens op een dak staat, in een spijkerbroek met een soort bloemetjes hawai-shirt, waar ik langer op moest schieten dan op normale mensen. Heb ik hem gemold, staat er : You killed Timmy Vermicelly!! :+ :cool: :p :D :D Whahah volgens mij wel een aanval op GTA.
     
  5. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    jonge, er zijn heus wel dingen waarvan ik weet dat die goed zijn.. sommige dingen zijn gewoon goed, soms is dat zelfs een feit en ja sommige dingen zijn een mening
     
  6. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een feit dat het spel te snel is uitgebracht. Veel te veel bugs en onafgewerkte graphics. Als je een huis koopt wil je ook niet dat je ineens door het plafond zakt.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat motorijden is egt buggy ! het lijkt alsof je met je achterwiel stuurt 8)
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Welk dak !?
    En er is er in Miami een bij die huisjes in het water en in Nice een op het vliegveld in een hoge toren
    ;)
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    8) Relaxt! Ik heb het spel nou ff gespeeld en ik moet zeggen dat het me eigenlijk best meevalt. Je kunt alles zeggen, maar de graphics vind ik toch echt wel van goede kwaliteit. Veeeeel beter dan True Crime en in mijn ogen ook beter dan GTA, omdat het er realistischer uitziet (minder cartoony) ondanks de slechte AA. Het rijden gaat ook steeds beter, in het begin vond ik het nog weleens vreemd sturen maar als je gewoon hard de bocht ingaat kun je er lekker slippend uitkomen. Bij lagere snelheden is de wagen veel te zenuwachtig in mijn ogen. Het motorrijden heb ik nog niet geprobeerd, ben wel benieuwd! De filmpjes tussen de missies zijn natuurlijk van zeer goede kwaliteit en de missies zelf vind ik ook nog best leuk. Ik ben nog niet echt ver (bij de missie dat je C4 op een boot moet plaatsen) maar het is nog best geinig. Echte bugs heb ik eigenlijk nog niet gezien :confused: hoewel het wel te zien is dat het geen perfecte game is. Toch zit ik met mijn voorlopige cijfer nog op een dikke 8.

    Oh ja, nog een vraagje. In Take a Ride had ik ook al een tijdje zitten rijden, maar hoe functioneert die politiebalk nou helemaal? Je hebt een streepje erop, tot daar kun je volgens mij nog de politie kwijtraken (dat lukte mij iig door een tijd te rijden en van wagen te verwisselen) maar daarboven kon ik de politie echt niet meer afschudden. Zelfs als ik een hele tijd geen politie tegenkwam, werd het balkje niet kleiner. Dus mijn vraag: hoe raak je de politie kwijt (hoe verklein je het politiebalkje dus) ?
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  10. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mijn vraag dus wat, bij options kan je kiezen of je mphs/kmh wilt. Alleen nu is de vraag waar op je scherm tijdens het rijden zie je dit. Nergens staat hoe hard je gaat :confused:
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje welke mediamarkt die in het centrum of alexandrium,en wat voor vragen stelde die gast. :D
     
  12. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel voetgangers ? Die heb ik nog niet echt gezien op de screens in ieder geval niet veel ? Heb je wel eens dat de stoep vol is met voetgangers?
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is constant vol met voetgangers.
     
  14. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie beter gta:VC of driv3r?
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    VC no doubt about it. En het is niet een kwestie van vinden, driv3r is kwalitatief gewoon stukken slechter.
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    VC...maar eigenlijk zijn ze niet vergelijkbaar
    Ze hadden bij driv3r meer moeite doen om het racen goed uit te werken.
    Nu hebben ze er andere gameplay aspecten "ingeforceerd" (<-no actual word) die niet echt toevoegen aan de kwaliteit van het spel.
    Doe liever 1 ding goed dan meerdere dingen matig vind ik.
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. De opzet van GTA en Driv3r is een verschil van dag en nacht.
    De opzet van Driv3r is niet zo breed als die van GTA of True Crime. Driv3r is meer bedoeld als een vette Hollywood achtervolgingsfilm à la Ronin. Gewoon toffe achtervolgingen. Als leuke extra hebben ze in Driver 2 (eerder dan GTA in 3D) ook missies buiten de wagen gedaan. Dit is voortgezet in Driv3r. Maar de essentie is nog steeds de pursuits.
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies..en als dat de opzet is vind ik dat het racen minimaal niveau midnight club moet zijn
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Let wel, het is geen realistische race game ofzo. De game heeft nog steeds dezelfde feeling van Driver 1. En die vind ik gewoon geweldig. Wat is er nou aan om in een achtervolging steeds vol op de rem te moeten? Gewoon volgas je auto dwars zetten en met piepende banden en dikke zwarte slipsporen die bocht doorkomen. Geweldig!
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, geweldig ook dat er maar 3 verschillende motor geluiden zijn en dat elke auto op zn top even hard rijd....65. En als de omgeving waar je in rijd dood is dan vind ik het rijden ook al niet leuk meer.
     

Deel Deze Pagina