Relaxt! Ik heb het spel nou ff gespeeld en ik moet zeggen dat het me eigenlijk best meevalt. Je kunt alles zeggen, maar de graphics vind ik toch echt wel van goede kwaliteit. Veeeeel beter dan True Crime en in mijn ogen ook beter dan GTA, omdat het er realistischer uitziet (minder cartoony) ondanks de slechte AA. Het rijden gaat ook steeds beter, in het begin vond ik het nog weleens vreemd sturen maar als je gewoon hard de bocht ingaat kun je er lekker slippend uitkomen. Bij lagere snelheden is de wagen veel te zenuwachtig in mijn ogen. Het motorrijden heb ik nog niet geprobeerd, ben wel benieuwd! De filmpjes tussen de missies zijn natuurlijk van zeer goede kwaliteit en de missies zelf vind ik ook nog best leuk. Ik ben nog niet echt ver (bij de missie dat je C4 op een boot moet plaatsen) maar het is nog best geinig. Echte bugs heb ik eigenlijk nog niet gezien hoewel het wel te zien is dat het geen perfecte game is. Toch zit ik met mijn voorlopige cijfer nog op een dikke 8.
Oh ja, nog een vraagje. In Take a Ride had ik ook al een tijdje zitten rijden, maar hoe functioneert die politiebalk nou helemaal? Je hebt een streepje erop, tot daar kun je volgens mij nog de politie kwijtraken (dat lukte mij iig door een tijd te rijden en van wagen te verwisselen) maar daarboven kon ik de politie echt niet meer afschudden. Zelfs als ik een hele tijd geen politie tegenkwam, werd het balkje niet kleiner. Dus mijn vraag: hoe raak je de politie kwijt (hoe verklein je het politiebalkje dus) ?
Laatst bewerkt: 23 jun 2004