1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb echt alles nagezocht, maar ik denk dat het gewoon niet kan. Die instelling voor KMH of MPH zal dan waarschijnlijk alleen voor die missie zijn. Als de andere weggebruikers overigens normale snelheid aanhouden dan rijden ze 80 km/h.
     
  2. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Ga er ook gewoon nog lekker mee door ook!...Vraag het gewoon in de betreffende spel topic, of bel die zaak op..Door er ook nog op te antwoorden blijven dit soort dingen gebeuren..
     
  3. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik het spel niet gelijk heb terug gebracht door de nogal wazige besturing (te voet)..De steden en auto's zien er perfect uit, en ik moet zeggen dat het spel wel iets heeft..Minpunten is dat de spraak in de filmpjes valt onder muziek. En de piepende banden die heel erg irritant worden als je met 20km/h de boch om gaat..Kan niet begrijpen dat niemand daar ooit wat van heeft gezegt bij Atari..
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    wat bedoel je met "piepende banden "?
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'ben nu in Istanbul, in die missie dat je eerst iemand moet achtervolgens en daarne stil een gebouw in moet gaan. Maar dat werkt voor geen meter !!! Iemand hints !

    En in Miami is nog een hele racebaan buiten de kaart !! Ik post later wel een kaart want ik weet niet hoe ik plaatjes kan uploaden (wil iemand mij ihier een goede site vor geven ?)
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    upload ze gewoon op je eigen freewebs site mike.
     
  7. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in dat gebouw het beste dat pistool met die geluidsdemper gebruiken. Ik zou ook je auto-aim UIT zetten. Dan kan je gewoon goede headshots geven, en als ze niet in 1 keer dood zijn moet je ze snel doodschieten voordat ZIJ schieten, want hun geweer maakt veel herrie. Zorg dus dat je ze dood hebt voordat ze schieten, dan lukt het wel.

    En over die baan in Miami, die ga ik nu ook ff zoeken! :9 klinkt wel vet!
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoals hij het zegt, dat je hard de bocht ingaat en de banden hun grip verliezen, waardoor ze gaan slippen en het een piepend geluid maakt. Duidelijk genoeg? Dat is wel jammer dat het erg snel gebeurt, maar eenmaal op hoge snelheid voelt het erg goed. Driv3r is niet bedoelt voor lage snelheden _O_

    Ik heb trouwens al een Timmy Vermicelli neergeschoten, echt geweldig lachen 8) Er zijn er trouwens 10, dat stond er iig toen ik hem neerschoot. Lekkere gun wel :cool:
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn er in elke stad 10 als ik het goed heb. Soms hebben ze voor jou nieuwe wapens:

    In Miami in 1 van die hutten op het water zit er 1(waar je ook geweest bent met een missies) en in Nice in de toren op het vliegveld. Beide in Take a ride gevonden.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er zijn volgens mij maar 10 wapens; dat pistool, nog een pistool, een gedempt pistool, een uzi, een mac 11, een shotgun, een mp5, een m16, een grenadelauncher ..... en dat zijn er negen, welke nog meer dan ?
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    die race track is op de kaart links naast dat grote stadium (waar een timmy vermicelli is), en dan als je bij zon groot paleis bent moet je rechts gaan en doorrijden. je komt daar nog een timmy vermicelli tegen.

    ik heb er al 5, en ze zijn super moeilijk te vinden..
     
  12. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen op dit forum zegt wat anders over driver3 is het de moeite waard om te kopen ? of zal ik toch voor GTA double pack gaan?
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Shotgun..., meer weet ik ook niet.

    Aangezien je 2 supergames krijgt voor hetzelfde (waarschijnlijk nog wel lager) bedrag zou ik gewoon voor GTA gaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Der is ook een hele kartbaan ! buiten de map ! Je moet dan bij zo'n hotel ergens de bosjes inrijden !

    En in Nice heb je zo heftruck, kan je auto's mee optillen !
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn al 3 reacties die zeggen dat die jongen het ergens anders uit moet zoeken, terwijl je met één reactie kan aangeven wat ie zoekt, dus go figure.

    Maar back on topic, ga zo ff kartbaan zoeken en zo. Wel lache die easter eggs en verstopte dingen, is ideaal in zo'n take a ride mode, gaat het niet vervelen _O_
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die kartbaan zit bij een hotel, op een doodlopend stuk. De weg loopt daar ook in een circel, en er is een weg dwars doorheen, je moet gewoon 1 van die 2 nemen (volgens mij het langste stuk) En dan kan je daar ergens de bosjes inrijden en dan kom je in een riool, en dar vind je nog een Timmy Vermicelli, en een knop om het hek naa de kartbaan te opeenen !

    ps. Ik wist niet zeker of dat je het zelf wilde zoeken, maar iig zo ^^^^ kom je er !
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Kun je het iets duidelijker uitleggen, met bijvoorbeeld een beetje de plaats op de kaart? Hier kan ik niet echt wat mee, ben wel benieuwd! Die kartbaan is wel anders dan die racetrack lijkt me he? Staan er ook racewagens geparkeerd?
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe lang het duurt voor dat je driv3r hebt uitgespeeld ?
    ik zit te overwegen hem te kopen maar ik weet het echt nog niet.
    hoeveel vrijheid heb je eigenlijk ?
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Weinig, want afgezien van de missies is er niets te doen, en de missies zijn ontzettend linear.
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo'n 10 à 12 uurtjes. Maar naast de missies kun je filmpjes gaan maken (en uploaden), verschillende rij-spelletjes doen (iemand kapot beuken, pilonnen omver rijden, politie afschudden, etc) en gewoon vrij rondrijden.

    Als je de kans hebt zou ik hem eerst gewoon huren!

    -----
    Anyway, ik zit nu bij zo'n missie in Istanbul waarbij je Calita moet achtervolgen en kapotbeuken zonder haar te vermoorden. Die is nogal moeilijk, door die kleine straatjes enzo. Is iemand dit gelukt? Iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2004

Deel Deze Pagina