Als het goed is zijn het er in elke stad 3. Staat in ieder geval in de credits. K zeg het maar even voordat er straks mensen hopeloos aan het zoeken zijn naar de 4de auto
Volgens mij moet je naar je safe-house, dat zijn van die dingen die met een wit kruis in een rood rondje aangegeven staan op de kaart, en dan wordt je wanted level minder. Er zijn ook 3 unlockable auto's per stad. Spoiler In Nice vind je er één op het vliegveld in een loods (soort van Batmobiel) en ook één ergens helemaal bovenaan die berg met al die weggetjes eromheen geslingerd in een garage. Voor meer info over de auto's kan je ook in het topic kijken in het helps en cheats forum.
Ik heb het spel zojuist even bij de gameshop gespeeld, nou ik vond het echt zwaar bout, op een gegeven moment komt er politie. ze stappen uit, 1 ventje schiet op mij, ik knal 'm neer. De andere cop schiet een hele verkeerde kant op... Daarnaast is de snelheid ook niet echt goed te noemen, de ps2 versie stond er naast, ondanks dat deze versie grafisch minder is is de framerate op de ps2 wel een stuk hoger.
Klopt ook, hij draait beter op een PS2. Nu denk je wel van maar xbox heeft een betere processor en grafische kaart enzo... maar dat gaat niet op in dit spel omdat het spel gemaakt is op de software van Stuntman, wat een PS2 spel is en daarvoor getuned is zegmaar. Dus draait het soepeler op een ps2.
Beetje contradictisch hè Het is mede dankzij de mindere graphics dat de framerate hoger is. Klein detail Kan iemand me nou helpen met deze missie:
he he, eindelijk weet ik het!!! Als je take a ride doet kun je inderdaad je "copbalk"weer leeg krijgen. Je moet idd naar een save huis. Let wel dat er op dat moment geen enkele copper in je buurt is, anders blijft de balk gewoon vol!!! That's all folks Ik ben nu heftig op zoek naar die auto's maar vind er geen één!!!! Spoiler Nice, kringel wegen omhoog staat er idd een garage op een hoek. Alleen die garagedeur is dicht!? En nu? Verderop staat een huis maar die deur is ook dicht!?? Help. Bij het vliegveld vind ik ook niks???
Volgens mij niet, er zijn hier mensen die al verschillende auto's hebben gevonden. Deze hebben de game nog niet uitgespeeld.
Je hoeft de game niet uit te spelen,je kan ze gewoon unlocken in Take a Ride.Je moet eens kijken op www.msxbox-world.com daar staan plattegronden van Miami en Nice,en op die plattegronden staat aangegeven waar de bonus auto's en de Tommy's zijn.
mja, goed dat iemand er nog eens iets over zegt... ik heb het spel dus ook gekocht voor 45 euro, en wat een teleurstelling... Het spel zelf is gewoon nog niet af. Is het iemand al eens opgevallen hoe houterig de personnages bewegen? En ook het feit dat ge de camera niet kunt instellen tijdens het rijden vind ik toch ook maar een minpunt. Het enige wat ik goed vond aan het spel, waren de tussenfilmpjes, maar ja, daar geef ik nu eenmaal niet graag 45 euro voor uit.
Leuk voor de twijfelaars zoals ik... De ene prijst dit spel hier de hemel in... de andere vindt het super bagger. Nu staat er op internet bij sommige sites 4 en 5... In Playstation 2 Magazine staat weer een 8... Ik word er niet wijs uit.
Ik was grafisch niet echt onder de indruk van dit spel (verder vind ik hem wel super), maar het schijnt in grote mate aan je TV te liggen. Ik heb twee grote TV's een 32" Philips die digitaal is en een analoge Dewoo ( ) van 28". Normaal speel ik altijd op mijn Philips, maar deze week heb ik 1 van mijn Xboxen aangesloten op mijn andere TV en dat bleek een wereld van verschil te zijn. Dit verklaart waarschijnlijk ook de verschillende reacties.
Maar de graphics maakt de game niet. Het gaat om de gameplay. En die is bij Driv3r buiten de wagen teleurstellend. Het rijden zelf is gewoon leuk, klaar! En dat is de basis van de game.
heeft iemand tips om die missie waarbij je 3 auto's in een truck moet rijden uit te spelen?ik ben namelijk net altijd te laat