1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon een paar keer spelen, zodat je weet waar ze staan. Het moet namelijk allemaal in 1x goed gaan.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    De link naar Nice werkt niet, maar als je gewoon op de link van miami klikt en Miami veranderd in Nice. TADAAAAAAA :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mischien, beter om de pics weg te halen.....sommigen willen het zelf ontdekken. Niet modderig bedoeld, maar hoe eerder hoe beter. :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  5. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij level 8: Dodge Island

    Heb t volgende irritante probleem:
    Je moet v dat eiland af
    Op t einde moet je over die brug springen maar je kan ook t water in en dan via de boot naar t eindpunt varen
    Als ik mijn boot uitstap freezed mijn spel
    Is me nu al 6 keer gebeurd
    Kan deze optie niet of is mijn disk verrot (kan me dat niet voorstellen heb t spel pas sinds vrijdag)

    Iemand enig idee?

    Thanks
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou het niet weten maar waarom probeer je niet gewoon over de brug te springen? Is veel vetter en ook veel minder werk lijkt me :confused:
    Die missie met die 3 wagens in de truck rijden in Nice moet je idd een aantal keer proberen, ik had vooral problemen met de wagen in de truck rijden, omdat die kuttruck aardig snel rijdt en ook nog is steeds van baan wisselt :{ Toch wel leuke missie hoor, je moet een beetje geluk hebben met de wagens die beschikbaar zijn als je uit de truck valt, ik had de keer dat ik het haalde na de 1e wagen gelijk een motor en na de 2e wagen een redelijk snelle wagen, dus mazzeltje.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb gewoon die boot gepakt beneden aan de brug. En dan naar het eindpunt varen. Easy as that!
     
  8. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook

    Maar als ik dan mijn bootje uit wil loopt mijn spel vast
    & kan niks anders doen dan herstarten

    Maar heb nu de andere optie gedaan & over de brug gejumpd
    Missie geslaagd
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vreemd, iig ben je verder.
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kan iemand mij helpen ik moet een auto jatten uit een garage en dan terug brengen maar mijn auto heeft teveel schade iemand tips/ _O_
     
  11. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het niet mogelijk om naar je hideout (B op de kaart) te gaan zodat je schade verdwijnt?
     
  12. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    zal het proberen maar iemand nog meer tips??
     
  13. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij kan je de schade niet reduceren, er is geen pay 'n spray-achtig iets voor zover ik weet, dus dan is het enige wat er op zit voorzichtiger rijden.
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    maar er rijd telekens zo'n gast tegen me aan met een auto word achtervolgd :'-(
     
  15. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Uitstappen en die gast weg blazen met je guns _0/
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    dan moet je 100 keer schieten met die blaffers
     
  17. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Mik op z'n hoofd :cool:
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Psies, voordat je de garge uit rijdt even stoppen. Die gast knalt dan tegen de muur en jij kan hem neerschieten. Stap in je auto en alles komt goed.

    Ik ben bezig om die takke trein in te halen. Iemand een tip waar ik hem het beste kan passeren?? Ben net 40min bezig geweest zonder resultaat.
     
  19. Casperge

    Casperge Guest

    mensen,toen ik laatst op de rand van een klif un nice liep,zag ik dat de voetgangers er gewoon vanaf lopen en doodgaan!!ook zie ik in parken veel mensen in het water dobberen,het is echt heel grappig!!.Ik denk dat ze bij atari vergeten zijn ''walls'' neer te zetten die de wandelpaden af schermen.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is idd een leuk gezicht. Toen ik met de één na laatste missie bezig was:

    Je gaat met de boot zo ver mogelijk richting hotel. Dan op de kade komen er drie politiewagens aan. 2 van die gasten rijden zo de kade af. Gevolg 4 man aan het dobberen en ik veilig naar het hotel.
     

Deel Deze Pagina