1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    say, ik weet dat dit spel erg slecht is en vol bugs zit maar ik wil hem kopen voor de take a ride mode met al die kewle auto's en motoren...ik ben zwaar verslaafd in cruisen als midtown madness en gta :D de missies zijn crap dat weet ik, maar hoe zit dat met take a ride? is dat ook door en door verot of zit het wel goed in elkaar? info please
     
  2. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het spel gewoon even in de winkel. Ik vind dat veel reviews te negatief zijn, omdat het spel zo gehyped is.

    Er zitten veel fouten in en de framerate zakt regelmatig in, maar ik heb nog steeds meer lol tijdens het spelen van Driv3r dan bij veel andere games. Vooral de mogelijkheid om de herhaling te bewerken en op internet te plaatsen is gewoon cool!

    Don't believe the anti hype
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat spel nu ook en hij valt werkelijk waar diep en diep tegen. Om het in 1 zin te zeggen het is GTA in de graphics van MM3.
     
  4. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hem proberen in de lokale gameshop ja, maar dat is een nare winkel, telkens het gevoel dat de lui die er werken je in de gaten houden en iedereen die er komt (jongens van 12 tot 188) doet zo stoer mogelijk en doet alsof het hun territorium is dus daar kan ik niet op me gemak die game testen...maybe dat videotheek hem heeft om te huren
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, vind hem top, snap dal de negatiefe recencies niet.
    leuke die wheelies en stopies met een motor te doen, missies zijn wel moeilijk, ben nog niet al te ver, en zit al vast, das wel jammer
     
  6. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    wheelies en stoppies net als in gta :p maar dna op een mooie wannabe ducati ipv van een badkuip
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het spel wordt wel degelijk anti-hyped, het is nu stoer ofzo om te zeggen dat Drivthreer zuigt. Het hield mij niet tegen en ik heb m gisteren gekocht. Ik vind het nog toe erg tof, de filmpjes zijn super en de auto's besturen echt super stoer. Helaas ben ik door Miami heen gevlogen, in no time at all was ik er al voorbij. Misschien omdat het zo makkelijk is, maar misschien wel des te meer omdat er gewoon te weinig missies zijn, ik was nog lang niet op de stad uitgekeken!
    Verder is het jammer dat er zoveel schieten bij komt kijken, ik had liever want meer driving gezien, dat is toch het sterkste punt van het spel.
    Grafisch vind ik het spel mooi, afgezien van de glitches en pop-up...
    Maar tja het is het sfeertje en de leuke driving gedeeltes waar je het voor doet. Ik heb iig. geen spijt van mijn aankoop.
     
  8. xylograph

    xylograph Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad gewoon een leuk spel al dat gezwets over grafische shait...
    Zo ging het ook met het spel maffia...9 vd 10 reakties negatief terwijl het gewoon een onwijs goed spel is (en ja heb hem op de pc al jaren geleden uitgespeeld en heb er op de xbox net zoveel plezier mee)

    ´t mooiste is dat ze vaak een reaktie neergooien zonder dat ze het gespeeld hebben of het 2 minuten hebben gespeeld om dan als eerste hun gezwets kwijt te kunnen...

    Betreft Driv3r...wees blij dat je het spelen kan...de pc-scene zit er al watertandend op te wachten ;)

    En al die gta freaks word ik ook een beetje moe van...zodra je kan rijden en lopen in een spel komt er gelijk een vergelijking met hun gta ervaring...
    beetje jammer,want heb zelf meer plezier met maffia dan ik ooit met bijvoorbeeld gta3/vc heb gehad (beide uitgespeeld) en als ik jullie reakties moet opvolgen had ik maffia dus nooit aangeschaft...

    conclusie...meer spelen en minder zwetsen :) game on !
     
  9. Casperge

    Casperge Guest

    Driv3r is een een gewoon goed spel.Ik snap echt niet waarom mensen alles afkraken op framedrops(alsof dat bij gta vc niet is :confused: )en het feit dat sommige objecten een te grote mass hebben,vervelend maar het is het niet waard om een game tot op het bot af te zeiken.de gameplay word weer gecompenseerd door de goed doordachte missies.De missies met de vorklift en de bagman -truck zie je niet in vc.Ik geef een 9-.Slechte recentcies zijn te danken aan de anti-hype :{

    Bull shit
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2004
  10. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het spel een 8 geven. Met een paar maanden extra tijd was dit echt één van de best spellen ooit geweest, nu is het nog gewoon een goed spel. Veel mensen zeiken over de bugs/glitches in dit spel. Voor mij juist één van de reden dat driv3r zo leuk is. Voetgangers die één voor één in het water lopen, schoolbussen die na een driedubbele salto op het dak van en woning landen....Dit soort dingen houdt het spel leuk.

    Ik zit soms alleen maar naar filmpjes van andere mensen te kijken via live. Is gewoon lachuh wat sommige mensen allemaal verzinnen.

    Naar mijn mening vergelijkt iedereen dit spel ook ten onrechte met GTA. Driv3r is veel meer gericht op een filmachtige ervaring en het geeft gewoon een enorme kick als ik een vetee burnout gevolgd door een jump/crash perfect met de camera weet vast te leggen.

    Ik denk dat gewoon iedereen voor zichzelf moet uitmaken wat ie van het spel vindt, maar de media probeert elkaar op dit moment alleen maar te overtreffen in negativiteit.
     
  11. Sam Fisher

    Sam Fisher Spartan #117

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ja beetje jammer dat dit spel zo hard in het niet valt als GTA: San Andreas uitkomt.
    Driver 1 was leuk en origineel, maar 2 kon al niet tippen aan gta 3 vandaar dat ik denk dat San Andreas veel en veel en veel beter wordt dan driv3r.
     
  12. xylograph

    xylograph Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen de tijd dat GTA:confused:A uitkomt op de xbox (en dit is toch een xbox forum?) zal er vast ook wel een Maffia2/True Crime2/Driver4 uitkomen als het net zo lang duurt als de andere 2 GTA delen,wellicht dat GTA dan in het niets valt,aangezien ze nog steeds dezelfde engine gaan gebruiken ;)

    En verheug je nou maar niet teveel op gta:confused:a ,want mischien valt die straks tegen net zoals driv3r tegen schijnt te vallen...Ik ga er in ieder geval met veel plezier mee verder :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  13. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik driver 1 en 2 beter dan welke GTA dan ook. Naar mijn mening zijn het totaal andere spellen. Het coole sfeertje van driver spreekt mij meer aan, dan de wat cartoony/humoristische aanpak van GTA.
     
  14. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je echt dat ze gta sa laten floppen wat voor idioot ben jij? tis gta! rockstar heeft de perfecte gameserie en naam gemaakt en de meest verkochte game op de sims na ofzo en denk je nou echt dat ze ff een inkoppertje maken met gta SA af te rushen en zo hun hele gta imperium in 1 klap vernietigen...je hebt wel erg weinig vertrouwen in rockstar
     
  15. hutkofer

    hutkofer Guest

    Oke, ik krijg hem als het goed is vandaag binnen (geruild tegen Manhunt).
    Nu doe ik het eigelijk voor de take-a-ride, want dat ik eigelijk het enige wat ik ook deed in Driver, Driver 2, Midtown madness 3, Midnightclub 2, en GTA: Vice city.
    Heel leuk, maar is het leuker om in Driv3r rond te rijden als in de voorgenoemde games?

    En met welk van de bovenstaande games van je de grapihics het best vergelijken?

    Dan weet ik waar ik aan toe ben;)

    maargoed, de missies maken mij dus niet zo veel uit, als ik maar ff chill kan cruisen.
     
  16. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het allemaal niet meer, zijn we dan zo verwend dat we een spel als Driv3r in de grond boren en zeggen dat gta beter was??.
    Andrs is gta en mooi is Driv3r!.
    Oké het gevoel van snelheid is er niet echt en de popups komen te vaak voor maar de game is en blijft een toppertje en ik moet toegeven dat deze game me meer boeit dan GTA.

    Nee van mijn krijgt Driv3r een dikke 8
     
  17. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta natuurlijk, daar kun je lekker cruisen :+.
    Die missies van driver zijn wel leuk, alleen de free mode is gewoon saai.
     
  18. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in Driv3r kun je tenminste cruisen zoals het hoort je kan er gedoseerd in elk voertuig rijden, bij gta is het volgens mijn alleen maar vol gas toch??
     
  19. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    nee
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, je kan ook gewoon langzaam rijden in gta.
     

Deel Deze Pagina