Driv3r ziet er realistischer uit. Dat vind ik een dikke plus. Maar ik vind GTA lekkerder uitpakken kwa gameplay.
Precies geniet eens van het moment en doe het met de games, welke reeds zijn uitgegeven. Beetje simpel om games de hemel in te geen prijzen welke over drie jaar misschien eens uitkomen op de Xbox en waarvan de uitgever je alleen nog maar propaganda materiaal onder ogen heeft laten komen.
Het hypen komt trouwens door de producers van driv3r zelf hoor, ze zaten ons lekker te maken met supermooie screenshots enzo, dus het is ook een beetje hun eigen schuld dat het een flop is geworden. Daarnaast hadden ze het spel gewoon niet moeten uitgeven en 't uit moeten stellen tot ie 'echt' af is.
ik heb nu Driv3r ook.Ik vind het eigenlijk niet zo slecht dan de meesten hier zeggen.De graphics vind ik best goed en het rijden (vooral take-a-ride)is tof. Er zijn wel een paar dingen die ik slecht vindt. -ik vind dan de gewoone rem(dus niet de handrem)veel te sterk is.Als je de rem maar kort indrukt begin je al te slippen.Je kunt niet goed doserend remmen.Om te slippen heb je wel de handrem -de straaten zijn echt veel te leeg.Hierdoor merk je ook pas hoelaag het snelheidsgevoel is. Maar verder vindt ik het tot nu toe een goede vermakelijke game.Als ik een beetje mer gespeeld heb dan post ik wel meer. btw is julie al opgevallen dat als je mensen neerschiet, die op een parkbanje zitten,ze 10 meter de lucht invliegen.gebeurt niet altijd maar wel vaak.
ik heb het spel ook en ik kom niet echt veel bugs tegen (of ik heb er niet op gelet dat kan ook) ik vind het spel wel tof en geen flop, maar ze hadden het snelheidsgevoel wel beter uit kunnen werken want het lijkt net of het zwaar langzaam rijd allemaal.
spel gehad, spel uitgespeeld spel nu weg.. opzich leuke undercover mode maar loopmissies pakken uit met ontzettend veel framedrops. weinig wapens, geen sniper, geen rocket launcher.. de take a ride is leuk om te doen in het begin, maar wordt opzich erg snel saai en eentonig want ja, er is gewoon veel minder te doen dan bij gta. ik moet zeggen dat de grote wereld meer een minpunt dan een pluspunt is. sowieso omdat als je iets leuks ziet en doodgaat, ik noem maar wat, dat het erg moeilijk is om die plek weer te vinden. Ook dankzij de grote wereld ook veel grote bugs & framedrops want ja, als je zo'n grote onoverzichtelijke wereld hebt, dan zie je de kleine foutjes natuurlijk ook haast niet. Maar het is wel leuk om dingen te ontdekken etc. Helaas is dit geen gta beater, maar eerder een game die meer beloftes had dan waar gemaakt konden worden..
Ik heb em ook, maar ik speel hem minder dan eerst .... Het begint te vervelen, niet dat het niet leuk is ! Maar tog het had meer kunnen zijn dan dat het is :{
IK vind hem echt lekker spannend. 1 van de meest spannende games die ik gedaan heb de laatste tijd. Jammer dat ik er zo snel doorheen vlieg... Ben al bij de derde missie in Istanbul.
Wat ik zo raar vind in Driv3r, is het geluid als je camerapositie 'vanuit' de auto (ipv erachter) is. Zowel de motor, als de sirene (bij politiewagens), hoor ik bijv. alleen in bochten. Misschien heeft er mee te maken dat ik de xbox op dolby heb ingesteld en ik het gewoon via de tv (=stereo) afspeel? Heeft iemand anders dit ook?
Waarom zou je je geluid op dobly instellen als je geen dolby set hebt? Of maak je er momenteen even geen gebruik van? Zou iig even uitzetten, en kijken of ie het dan wel doet
Tuurlijk heb ik wel een DD-set, maar die gebruik ik vaker voor films, dan voor games, omdat ik anders mijn vriendin een beetje wakker maak... Maar ik zal het ieg wel even proberen, maar dan lijkt het mij niet echt handig om de switch constant te moeten doen...