1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, alleen een keer geprobeerd toen ik de wagen van de gijzelaars probeerde kapot te maken, maart hielp niets :D.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    SijmeZ ik ben net niet waar jij nu zit. Ik had er even genoeg van toen hij 2 keer kapte. Ik ben nu in de missie dat je The Gator bent zeg maar...
     
  3. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Calita rijdt een aantal verschillende 'scripts' Je kunt aan de auto' sop het eerste kruipunt zien welke dat is. Er zijn iig. 2 scripts waar ze niet door de steegjes rijdt, maar rechtdoor blijft rijden, en dan 1x linksaf richting het water gaat. Deze zijn uiteraard een stuk makkelijk.
    Je kunt haar dan ook inhalen, al verlies je op dat moment wel motor vermogen.
    Je hoeft haar alleen te achtervolgen.
     
  4. Casperge

    Casperge Guest

    het lijkt wel of calita's auto van beton is,een side-impact met 120 km p/uur lijkt wel niks uit te maken.Wat moet je trouwens doen als je bij die brug bent?
     
  5. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Haar auto kun je idd. weinig mee. Als je op de brug bent, krijg je een cutscene (geen Checkpoint!), je moet dan een andere weg naar de overkant vinden (Carlita is wel over de brug gekomen).
    aan de zijkant van de brug is een trap, en daar ligt een boot.

    Aan de overkant is wel een Checkpoint. Dan komt een achtervolging op een motor (lastiger dan de eerste achtervolging).
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  6. Casperge

    Casperge Guest

    Ik heb driv3r nu uitgespeeld,maar in plaats van die boot bij de chase,heb ik gewoon de knop in het bruggebouw ingedrukt,en dan gaat ie dicht.
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 'm nu ook uitgespeeld en ik ben nog steeds positief over deze game. Het verhaal is gewoon geweldig en de cutscenes _O_ Na die achtervolging met de auto op Calita is het stuk met die motor wel gaaf zeg, maar jammer genoeg niet zo lang. Ik had dat stuk met die auto nu trouwens wel door die steegjes gered, gewoon een beetje verstandig slippen en dan haalde je het wel. Het einde van de game is wel fraai moet ik zeggen.

    "Mistake" _O_ degenen die hem hebben uitgespeeld weten wel waar ik het over heb ;)
     
  8. Casperge

    Casperge Guest

    Ik vind het wel klote dat einde.Heb je lang je best gedaan om die Jericho te pakken,besluit die tanner om maar eens ''stoer'' te doen,en hem achter te laten.Jericho:''foutje!''--------flatline. |:-
     
  9. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0

    Handig he, die spoiler-tags... waar zouden die voor zijn? :confused:
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd edit je post ff want dit is niet bepaald handig gedaan. Hoewel het einde een beetje vaag is (lijkt wel op Splinter Cell 1) vind ik het toch nog steeds een aardig goed spel en ik ben er zeer tevreden mee. Het racen is gewoon goed gedaan en daarbij het schieten omdat het in het verhaal past neem ik dan ook graag genoegen mee.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    is dat alleen bij mij zo of is er Istanbul veel meer lag dan in de andere 2 steden(daar had ik bijna geen last)

    Ik vind dat er toch echt veel te weinig missies zijn en de meeste zijn veel te makelijk.Ik ben nu bij de eerste missie in Istabul en heb er hooguit 3 uur voor nodig gehad en ik heb al gelezen dat er in Istabul ook niet superveel missies zijn
     
  12. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Overal heb je opeens vertraging als het even te druk wordt op het scherm. Dan is het even onbestuurbaar...
     
  13. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij die missie in istanbul dat je calita moet achtervolgen. Je hebt een klote wagen, daar moet je eerst nog mee om zien te draaien, je komt op het drukste kruispunt van heel driv3r en je moet nog door een hoop steegje heen liggen vallen.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat klopt wel maar in Instanbul is het veel erger dan in Miami of Nice.In Istanbul lagt het zelfs als ik door de kleine steegjes rij zonder andere autos in de buurt
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had juist enorme haperingen toen ik tijdens een missie in Nice (de missie dat je de heftruck moet gebruiken) ontsnap en je een berg moet oprijden (kleine berg en je moet er steeds rondjes omheen rijden, steeds iets hoger kom je) en je ontmoet dan bovenop de berg die Fransman van de politie. Als je dan wordt achtervolgt de berg op krijg je extreme haperingen, dat je ogen er gewoon pijn van doen. Dan viel me toen echt tegen van Driv3r, want voor de rest ben ik niet zo zeikerig over het spel qua graphics/framerate.
     
  16. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er toch wel over te denken om dit spel morgen te halen. GTA beater of niet (ok niet dus) Maar hoeveel verschillende motors zitten er nou eigenlijk in? Want ik heb tot nu toe maar 2 gezien op de screens nl. een met kuip en een naked motor. En op de screens lijken de graphics helemaal niet zo slecht??
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    2 motors en scooter de graphics zijn niet slecht maar er is nix goed aan.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik denk dat je er spijt van krijgt hij is heel even leuk maar dan....
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    daar was het idd erg.Ben gewoon de auto uitgestapt en naar boven gelopen.Dat ging een stuk beter.

    Was trouwens wel een van de betere missies.
     
  20. Mouhajir

    Mouhajir Mouhajir

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij die brug bent ga je met de boot aan de linkerkant verder die je met een trapje kunt bereiken in de buurt van de ophaalbrug.
     

Deel Deze Pagina