heb hem nu ook in me bezit verwachte er veel van vooral voor de release nu paar keer gespeeld en hij valt me niet tegen lopen en rijden vind ik goed uitgewerkt daar geen probleem mee en wegen zijn ook wel druk alleen jammer als je rijd en gaat slingeren dat die beetje langzaam gaat doen maarja leuk spel
Je kunt idd niet in een trein...wel op het perron staan en over de baan rennen. Ik heb het helemaal opgegeven met het spel. Ik krijg de laatste missie niet gedaan. Deze gaat bij mij iig de deur uit. bye bye Driv3r
Ja jammer dat het echt heel lastig is daarop te racen zonder omterollen... Maar goed idee, ik moet nog eens verder gaan zoeken naar meer secret cars, ik heb er pas een stuk of 3 of 4 ofzo.
Ja, maar je kunt niet zoals in GTA vanuit die vrije mode missies gaan doen enzo. Daarvoor moet je terug naar het main menu. De missies volgen elkaar gewoon op.
wat vonden jullie de leukste missies ? ik zit op het einde van instanbul geloof ik moet in de truck de politiewagens afschieten die is wel erg leuk
Die is idd vet lache, die politieauto's stuiteren als een malle als je een granaatje afschiet op ze . Ik vind die missie dat je Calita moet achtervolgen in Istanbul wel gaaf, dat is echt de vetste carchase.