Ik denk het wel, kijk maar naar de post hierboven (ook van mij) daar zie je op het bovenste plaatje een zwart mannetje op de achtergrond.
Mike, lees de post is, blackspider en de gene die dat vroeg hadden het over Manhunt, ging nogal ontopic. Maar let's go back on topic
jongens wat boeit het ! in driv3r lopen voetgangers ja ! Hebben jullie die screens in het magazine gezien ! die ze vergelijken met die egte gebouwen, wOOOOt dat lijkt net egt ! knijp je ogen ff samen en je ziet geen verschil gewoon Dit wordt de Gta/True crime Killer !
IK ben zo'n iemand die dat dan niet doorheeft dat er dan wat boven staat enzo en dus ook niet wetende dat de 1 een foto was en ander niet, leek precies het zelfde....
Weet je wat ik me nou afvraag: Heb je dezelfde vrijheid als in GTA? Kan je zelf bepalen wanneer je een missie wil doen? En als je geen zin hebt om een missie te doen, kan je dan vrij door de stad rijden/lopen/varen/ Ik zou het best wel jammer vinden als die vrijheid er niet in zit. Had je die vrijheid in Driver en Driver 2?
Computer And Video Games maakt bekend dat de datum voor de release van driv3r niet gehaald zal worden. De game is uitgesteld naar 25 juni, met als reden dat Reflections nog iets meer tijd nodig heeft om het spel af te maken jmmr
Volgens mij wel, als je alle stukken leest krijg je toch wel die indruk een aangezien je ook een aantal missies te voet hebt (30% van de missies) zou je toch denken dat je tussen twee missies niet opgesloten zit en gewoon even gezellig een wandelingetje kan maken.
jullie denken alleen maar aan die missies je kan vast wel gewoon ook rond cruisen en uitstappe waar je wilt en de politie uitdagen enz. Dat is juiste het leukste!
Waarschijnlijk wel ja. Ik hoop dat het eenzelfde systeem wordt als GTA, gewoon aan de missie beginnen wanneer je er zin in hebt en voor de rest een beetje in de rondte klooien
NEE HÈ ! Dit gaat al net als Halo2 die continue werd uitgesteld, die eerts zou uitkomen in Q1 2004 Ik hoop dat dit dan de laatste keer is dat ie wordt uitgesteld !
Ik ben erg benieuwd naar deze game...ik hoop dat het uitstellen van de game alleen maar ten goede komt van het spel.......
Inderdaad. Hopelijk gebruiken ze de tijd nuttig om is een goede game te maken die zich kan meten aan GTA. True Crime had misschien ook vaker uitgesteld moeten worden, daar mankeerde gewoon nog echt veel aan. Driver wil met deel 3 volgens mij echt het grote publiek gaan winnen, dan moeten ze echt een goed spel neerzetten. GTA kan al teren op hun goede gameplay en redelijk goede uitwerking, Driver moet dit nog wel even gaan bewijzen. Hopelijk helpt uitstel hierbij.