Kd8 dat je wel met een scooter kon vliegen maar dat moet je unlocken ^-^ Lijkt me eigenlijk wel vet dat je je replay's kan saven en bewerken kunnen ze beter Driv3r : the movie noemen ^-^
Gister de PU ontvangen, ze waren allerminst positief over de game.. Maarja, onze versie wordt tenminste niet zoals de PS2 versie (Half lege straten^^) Ik denk dat er nog een uitstel aan zit te komen..
Ja klees t ook net :\ Twas wel een preview versie... misschien dat ze een vrij oude hadden gestuurd ofzo? We zien wel wat voor cijfers hij krijgt in de reviews.
Dat weet ik wel bijna cker, want anders, als ik het zo lees, hadden ze het ook NU wel uit kunnen brengen :{
MIK€¥: Dat is echt heel irritant. Maar inderdaad, dat word bestellen, en nou wat vroeger als bij ninja gaiden. EDIT: Is er nou wat bekent over de vrijheid die je hebt, net zoals gta, of is het hetzelfde als true crime?
naar de preview vaan de pu wacht ik toch nog wel ff met het bestellen van driv3r tot er meerdere reviews van de echte gamesite te vinden zijn
Ja zelfde geld voor mij, ik wacht nog ff op de reviews en bestel hem daarna gelijk eh... als de reviews goed zijn tenminste
ik ben bang dat driver mischien toch vaalt als de PU gelijk heeft word ie echt crap! maar hee! als jullie em kopen kunnen jullie vertellen hoe hij is! lol
Check de zeer uitgebreide iguide gameplay movies op http://www.gametrailers.com/ Best car-physics ever!!!
heb je de hoofdpersonage zien lopen man! ziet er niet uit de allereerste tomb raider beweegt nog beter. en ik zie ook best weinig mensen op straat. kijk je moet me nu niet zien als een driv3r hater ofzo. ik vind het alleen wat jammer dat ze niet wat meer tijd erin hebben gestoken. want wat ik heb gelezen is dat hij zelfs hapert. maja we zullen zien als hij uit is.
Die dombo uit True Crime loopt ook alsof ie bezopen is. HOI MAM _0/ ! (DOed die nieuwe smile is wreed !) EDIT: Nu ik die filmpjes zelf heb gezien vind ik het eigenlijk wel meevallen, want dat lopen in True Crime is egt verschrikkelijk ..... Gta is ook niet alles (het loopt wel lekker maar het ziet er niet uit) doei ! _0/