1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Deel 1 ook ! en die ga ik NU eens uit de kast halen. En als deel 3 gaat zuigen, eet ik mijn schoenen op ....

_0/

2. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb deel 1 niet gehad

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK wacht nog met pre-oderen. Het kan natuurlijk een topgame worden, maar ik wacht eerst op reviews, want de meningen zijn verdeelt in de previews, de ene vind het goed, de andere slecht. Nog ff wachten dus.

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ze allebei gehad en beetje door de stad racen met politie achter je aan was in de PS1 tijd best leuk.

Aangezien deel 3 al in juni geloof ik uit moet komen en ik in veel previews lees dat het spel nog lang niet af is vrees ik dadelijk het ergste.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook maarja zoals al honderd keer gezegd is... wacht op de reviews :D

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoals het er nu op filmpjes uitziet, issie egt toppie ! Maar in de previeuw van de PU staat helemaal niets goeds over de game ..... Maar de I-Guide filmpjes zijn super !

_0/

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    niet alleen de PU lees dit maar eens of kijk vandaag op gamer.nl

We're hesitant to be too quick to criticise elements of the game which may well come together at the last minute. It would be irresponsible and misleading to do so, but for Driv3r to be a critical success and fulfil its evidently massive commercial potential, Reflections categorically cannot afford to release the game with the third-person action elements in the state that they are in in this current build. Put simply, the entire third-person control system feels sluggish, the combat/shooting is currently nowhere near the standard it needs to be, and the enemy behaviour is, to put it in the most diplomatic terms possible, just not ready yet.

ik weet niet! ik knap nu al van die game af!

8. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wacht ook nog de reviews af, want ik denk dat de game erg gaat tegenvallen. Ik hoop eigenlijk dat ze hem uitstelllen, want dat is misschien de enige kans dat de game écht af in de winkels komt.

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je straks reviews krijgt die heel erg gaan verschillen.

Je komt dan cijfers tegen van een 5 tot een 10.

10. Nameless

Nameless Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat komt mischien ook omdat Driver oorspronkelijk een playstation spel is, en het toen hoefde een spel niet van fantastische kwaliteit te zijn om goed te verkopen, maar nu met de Next-gen console's is die mogelijkheid er, en dus word er verwacht van de makers om de spellen zo goed mogelijk te maken, ik denk dat het gewoon een grafisch aangepaste versie word van driver 2.

Just my 2 cents.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is er nou eigenlijk bekent over de vrijheid? Is die net zoals gta, dus dat je missie's kan doen waarneer je wilt, of net zoals true crime? Verder lijkt het spel me dus wel goed te worden.

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee ik weet bijna 100 % zeker dat dat niet zo is, want je hebt in de I-Guide filmpjes van een paar pagina's terug en vent die een paar modes uitlegt. Maar goed dan zegt ie ook (in het engels dan) "en dan is er ook nog de Take-A-Ride mode" Dus ik denk van niet. (hoop het zelf ook)

Maar goed als je deze game niet gaat vergelijken met Gta dan komt het goed

_0/

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    als je deel 1 en 2 hebt gespeeld op de ps 1 weet je dat je niet vrij kan rond lopen tussen de missies, maar zoals al eerder gezegd kan rondlopen en de cops kan uitdagen in een take-a-ride mode.
    daar kan je volgens mij ook alleen die replay's maken maar dat weet ik nie zeker(was in 1 wel zo)

met de graphics zit et altijd wel goed bij reflections, maar ze moeten wel een hoge framerate vasthouden, maar dat moet wel kunnen. als het op de ps2 niet kan dan wel op de Xbox, en dat is tog een voordeel.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    maar keb dus absoluut geen zin in pop-up,
    wat ik bij gta vice op de ps2 wel af en toe zag.

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dan proefwerkweek. Dus dan ga ik hem toch niet kopen. En dan kan ik even kijken hoe het nou met het spel zit. Of alles goed in elkaar zit.

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    popup is idd wel ***, heb hier veel last bij gehad met GTA

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net ff True Crime gespeelt .... DAMN WAT DRAMATISCH !! Als Driv3r zo slecht wordt dan ben ik de xbox niet meer zeker :9

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop niet dat ze 'm eerst maken met standaard PS2-begrippen(grafisch ondergeschikt, minder mensen & auto's op straat), en daarna een iets opkrikte versie naar de Xbox brengen. Beter zou zijn als ze 'm voor de Xbox optimaliseren, maar ik betwijfel of ze daar wel eens moeite voor willen doen. Van wat ik op screens zie, rij je soms door een spookstad? :confused: Geen goed voorteken iig.

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    En als je hem gaat pre-orderen op GC-Shop/Xboxworld staat ook egt erbij "Uiteraard haal je het spel voor je Xbox, omdat deze het mooiste is, het soepelste loopt en ook nog de meeste functies zal hebben. Zoals het luisteren naar je eigen muziek tijdens het rijden via de custom soundtrack feature en het opslaan op harde schijf of memory card van je opgenomen stunts en achtervolgingen."

We zullen zien, nog maar 17 nachtjes slapen. _0/

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Minder dan 17 zelfs :+

Driver 3 is GOLD gegaan en wordt de 22e hier gereleased en de 21e in de US. http://www.gamer.nl/nieuws/22330

Ben benieuwd of het nog wat wordt :)

Deel Deze Pagina