Behoorlijk verwarrend dit allemaal, eerst hoor je van iedereen dat ie heel goed wordt en dan zijn de previews echt k*t. Ik kijk het wel even aan en dan zie ik vanzelf wel of ik hem aan ga schaffen. Het zo wel top zijn als ie goed is, de eerste Driver heb ik helemaal grijsgespeeld op de pc _0/
Ja, inderdaad en de 21 in de VS, maar het zou jammer zijn als ze de game nu hebben afgeraffeld na zo'n tijd werken en een behoorlijke hype (hij wordt net zo goed als GTA, met betere graphics). Maar niks meer aan te doen nu, de game heeft de goldstatus, en er wordt dus niet meer aan gewerkt. Ben erg benieuwd of ze de fouten er toch nog uit hebben gekregen.
Ik denk dat ik 'm alsnog puur uit nostalgie ga kopen als ik terugdenk aan de vorige drivers. Il heb gister trouwens nog weer eens driver 2 gespeelt, als je loopt lijkt het in het silhouet van z'n schaduw net alsof Tanner een pistool vastheeft.
Binnenkort wordt die schaduw waarheid ! En btw, ik heb Driver 1 geinstalleerd, en dat is gewoon een vette racegame, de besturing is nog chiller dan die van Gta
heb toevallig vandaag driver 1 ook weer geinstaleerd.graphics zijn nartuurlijk totaal verouderd maar toch blijft het een van de beste games ooit(das mijn mening dan)
dit is wel heel vergezocht maar waar je ook kans van hebt is dat reflections en Atari een *** versie hebben opgestuurd om ze op het verkeerde been te zetten en dan met een topgame op de proppen te komen. (this is a Dream and is not based on real facts)
Komt er trouwens een nog uitgebreiderde Replay dingetje? Dat vond ik namelijk het leukst bij driver1 & 2 replays maken... beetje rondkarren politie uitlokken, over een brug springen, politie afschudden en dan een replay maken...
Van wat ik heb gehoort zit er nu een heel uitgebreide director mode in, iig een stuk uitgebreider dan in de vorige drivers, en daar was hij al lijp, dus..
(this is a Dream and is not based on real facts) Laten we het daar maar op houden voorlopig. Al hoop ik wel dat het een topgame wordt en dat ze op tijd alle foutjes eruit gehaald hebben.
Hmm driver 1 en 2 waren goed op de psx, alleen ik weet niet wat ik van driver 3 moet verwachten, het is spel is al gold gegaan. Dus er kan niets meer aan veranderd worden. Ze hebben 3 jaar de tijd gehad om er een goed spel van te maken, kan toch niet tegenvallen :{
Er zijn wel meer spellen waar ze meer dan 3 jaar aan werken en waar men dan toch nog niet enthousiast over is. Ik hoop echt dat het wat wordt.
Ik waag me er niet eens aan, ik heb verschillende demos gedownload en verscheidene reviews gelezen, en ik ben niet onder de indruk van deze game Nee ik geef mijn euries liever uit aan Full Spectrum Warrior
Lol hier moet ik ff om lachen... Er zijn nog geen eens demo's en reviews. Alleen PREVIEWS, dus een verhaaltje over het spel dat nog niet eens af is. Bedoel je met demo's filmjes ofzo?
ik geef ook me geld beter uit aan een van de top titels van het jaar zoals halo2 of half life 2 of brothers in arms of far cry instinct of ninja gaiden II ofzo
jellejelle: Tja, maar toch, de makers hebben een naam hoog te houden. Ze weten dat er veel concurrentie is, GTA, True Crime( ) enz. Nog even afwachten Dutch Raven: Wat Amarant al zei, demo's gedownload, werk je daar ofzo ... baszc: Ninja gaiden 2 zal niet snel komen hoor, wacht maar gerust een jaartje of twee _0/