Hmm.. De nieuwe GTA lijkt me eigenlijk een stuk minder dan de vorige, als je het mij vraagt raakt de franchise versleten, ik heb liever een nieuwe GTA die zich rond deze tijd plaatsvind en waar je niet zo'n ghetto-pipo speelt.
Op www.driv3r.com staan 3 nieuwe in-game-gameplay filmpjes .... nou volgens mij wordt het ckers wel wat !!
Die site is echt tof vormgegeven En ook die 'mouse speed' is heel leuk gedaan, nu weet ik wel zeker dat ik 'm koop
Ze zeggen wel met gratis soundtrack, maar in vergelijking met GCshop betaal je wel even €10,- meer voor de soundtrack. Dan hoeft het voor mij niet hoor.
Driv3r wordt volgens mij een van de mooiste xbox games tot nu toe ... maar dat moetik dan nog 10 dagjes van dromen
Je had toch in driv3r take a ride mode, dat je gewoon wat rond kon rijden? Maar mij lijkt hij heel goed te worden, wat ik wel hoop is dat er meer mensen en auto's lopen en rijden.
Najah, de eerste 7.4 is binnen voor Driv3r en ik had ook niet anders verwacht, dat spel begon er een tijdje geleden al echt zouteloos uit te zien. GTA: SA it is, wat mij betreft. Klik hier voor jolt's review
ik dnek dat ik hem nog wel een keer wil maar niet NU vor de volle prijs dat vind ik hem niet waard (denk ik)
Het blad Xboxworld (waar oa. ook een 20 min special over driv3r op dvd staat) geeft het spel een 9. Maar ja, andere previews waren negatief, dus nog ff wat meer cijfers afwachten.
Als er veel aan een blad wordt betaald door de maker van een gehypte game, dan geven zij ook een goed cijfer. Omkopen komt weleens voor...
Misschien is het blad toch niet zo objectief als men wil doen geloven..bedoel geen Xbox geen blad...100% onafhanklijk?
Xboxworld, Engels magazine is 100% onafhankelijk, ze geven geen demodisc uit, maar DVD met filmpjes die voor een ieder te downloaden zijn van de één of andere site en verder is het een vrij betrouwbaar blad. Het zijn dan een stel fanboys en xbox-modders, maar ze zitten er met hun reviews niet vaak naast. Al is dat mijn mening. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat het wel wat wordt, heb net Driver (de eerste dus) weer een keer uitgespeeld en ga deze ook zeker halen, als je de filmpjes bekijkt en de screens ziet . Verder een lekker film-verhaal eronder met veel actie, supergave crashes, gelikte auto's en een goede voice-casting. Dan hangt het alleen nog af van de gameplay en als die zo is als de vorige twee delen dan wordt dit echt een van de games van 2004 . Mark my words