driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door WorkingTitle, 2 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Nu ben ik bij laatste missie van NICE... je bet net met de boot gekomen...
    Er staat zoon karretje die dozen kan op tillen met een vork.. wat mot je doen.. dit autotje mag niej kapot.. en als ik ermee dozen voor de ingang set waar er een gat word gelast en dan gasten uitkomen.. sgieten se se gewoon weg... kan iemadn mij helpen.. ?

    G
    reetz
    Kenneth
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  2. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    De auto bevindt zich in een ondergrondse garage, die je vanaf de snelweg kunt bereiken.
     
  3. Casperge

    Casperge Guest

    de tweede bevind zich in een garage,en de derde in een dealershop,let erop dat je de goede neemt.ze zijn allemaal van het zelfde typen en allemaal rood
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De middelste dus :)
     
  5. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Leuk al die links maar das toch echt aan de mods om in te grijpen, en dus NIET aan jou. Als je die gast nou gewoon helpt...

    Achter die heftruck zie je een trappetje en kun je het platform erboven bereiken. Er zit alleen een groot gat tussen het eerste en tweede platform en daar heb je de heftruck voor nodig. Met die heftruck pak je een doos op en drukt op B, waarna de doos omhoog gaat. Je zet de heftruck (met die doos omhoog) net voor het tweede platform. Je gaat het trappetje op, rent en springt naar het volgende platform. Dankzij die doos kun je het halen, anders kom je net wat te kort. Je springt dus op die doos die de heftruck in de lucht houd en dan kun je verder lopen naar het tweede platform. De rest kun je zelf wel achterkomen. HINT: je moet naar buiten en je krijgt een gun, rara wat moet je daar mee doen? _0/
     
  7. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3

    nee het is niet aan mij :{

    ik maak iets duidelijk; gebruik zoekfuncie en ga daar verder _0/

    en ja je hebt gelijk met je uitleg dus 8)
     
  8. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand vertellen waarom ik niet in de volgende missie kom, als ik de jacht opblaas en van de boot af ga??.

    HELP.
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ehm, ik neem aan dat je de boot van Gator bedoelt en dan moet je (binnen de tijd) van de jacht af en dan nog een stuk wegvaren met je boot van het schip af. Niet alleen in je boot stappen dus...
     
  10. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx SlijmeZ :)
     
  11. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het uberhaupt mogelijk om de politie af te schudden!!!!
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt wel van ze wegrijden als je dat bedoelt, gewoon afschudden en als je een bepaalde afstand van ze wegrijdt dan geven ze het op (stopt het "spannende" muziekje). Of bedoel je het politiebalkje leegmaken? Het schijnt dat dat kan als je bij je safehouse bent, maar als je uitstapt gebeurt het ook gewoon :confused: Bovendien als je in je safehouse bent geweest en je stapt je wagen weer in is het politiebalkje weer gevult. Wel vaag, ze hadden het ook zoals in GTA kunnen doen, dan is het iig een beetje duidelijk hoe je de politie helemaal kwijtraakt. Weet iemand trouwens ook het nut van de garage in Miami bij je huis (safehouse)? Daarmee kun je echt niks.
     
  13. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die politie hebben ze zo gedaan, als je in het balkje kijk zie je een streep als je voor of op die streep zit en je stapt uit je auto is de politie meteen weg, omdat ze weten zeg maar niet wie je bent dus als je uitstapt weten ze niet meer wie daar in die auto heeft gezeten.
    Die safehouse in Miami is je echte huis volgens mij en niet een of andere undercoverhuisje, daar zit ook je eerste auto in als je je eerste missie speelt :cool:
     
  14. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de missie-code ingevoerd, bij Driv3r kan je die bij options > cheats, on/off zetten als je ze op on zet, doe je undercover > replay missions, en dan doe je de eerst volgende missie, die haal je, je saved het spel, zet de cheat weer uit, en je speelt weer gewoon verder, het is het laatste level in Nice, dus je gaat de 1e missie in Istanbul spelen, en je kan nu ook in Istanbul spelen in de Take A Ride mode!
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maak nou niet voor elke missie, verborgen wagen een nieuwe thread aan, er zijn al zoveel driv3r threads. Slotje. 3 Driv3r threads bovenaan is ook niet nodig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina