Driver 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 22 jul 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Sorry hoor O-) , ik hou alleen niet van dat soort beuk-en-ram games. Daarom dat ik er nog nooit van gehoord heb.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    even een vraag is er dan een update via Xbox live verschenen vor deze gam! die hem stukken beter heeft gemaakt!

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken eigenlijk niet begrijpen waarom driver3 zo afgekraakt werd ik bedoel het liep niet al te soepel maar welke game doet dat wel? zo slecht waren ten eerste de graphics niet en de gameplay was ook niet al te slecht... tjah misgien ben ik gek maar niet dom

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    driv3r was echt bagger.
    ik hoop wel dat ze hier een goede game van maken :)

edit: waarom driv3r een slecht spel was?

1) als je een auto in wou stappen (om iemand te achtervolgen ofzo) bewoog de camera meestal gewoon, en bleef die gast staan. fijn, die gast die je moest achtervolgen heeft dus al een grote voorsprong.
    2) als je rende en dan rolde of sprong ging ie eerst heel klunzig stil staan (zag er gewoon niet uit)
    :cool: het schieten vond ik niet soepel.
    4) iedere keer dat "previously in Driv3r" als je een game loade werkte me behoorlijk op de zenuwen.
    5) je kan niet eens een paal omver rijden in je auto. (ben je van een GTA game gewent dat dat wel kan, maar bij driv3r lukt t niet, al ga je met een echte rotvaart, de paal blijft staan en jij als speler moet kijken hoe je health naar beneden gaat)

iets vergeten?

natuurlijk had het ook goede dingen, zoals dat je je eigen film kon maken, of er waren boten, en een mooie zonsondergang enzo. maar het spel werkte me gewoon zoooo erg op de zenuwen, ik werd er gek van :'-(
    nu heb ik San Andreas...1000x zo goed :cool:

natuurlijk hoop ik wel dat ze van deeltje 4 een toppertje maken, want er had heel wat ingezeten!

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het leek er idd op dat ze de omgevingen goed gemaakt hadden en dat eerst alles op rolletjes liep tot dat er 1 of ander klein kutkind aan ging sleutelen en die volgens vele dit spel tot een baggerspel heeft gemaakt. De game was simpelweg niet af.

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat het niet af was kan ik ook inkomen, maar echt het spelplezier was voor mij groot. Het rijgedeelte en de graphics vind ik alvast beter dan GTA SA, evenals de sfeer, maar dat is misschien een kwestie van smaak.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt ik ook, Driver heeft meer het Hollywood sfeertje en GTA meer het HipHop sfeertje. Dat Hollywood sfeertje bevalt me wel, als ze dit keer ook de game af krijgen (geen bugs, geen framedrops, geen glitches) dan kan het nog wel wat worden. Alleen een beetje stom dat 'ie niet Next-gen wordt.

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    framedrops komen toch niet op de xbox 360 mag je hopen.. heb je snelle bak en vergallen die developers 't nog. Maar ja.. Driver 4 lijkt me niets.. aangezien de vorige delen me ook niet aanspraken.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle drivers gespeeld, de eerste 2 ziekelijk veel, met veel toewijding, maar Driv3r heeft mij niet kunnen boeien.. en ik denk dat dat komt door het loop probleem.. racen is zoals gezegd heerlijk, sfeer is ook goed (al red ie et niet IMO met GTA:confused:A) en Gfx waren ook redelijk tot goed.. gewoon te veel bugs..

10. JeePee

JeePee Guest

Op de Xbox 360 denk en hoop ik het ook niet, maar wie zegt dat deze game daarvoor uitkomt... |:-

11. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Driv3r heeft een zeer goed sfeertje. Maar alleen weet je niet goed wat je er mee aan moet. In GTA heb je ook bepaalde SFEREN. Dat komt omdat het zo'n gigantisch gebied heeft met allemaal eigen landschap etc. Je kan niet echt zeggen dat GTA: San Andreas een Hip Hop sfeertje heeft. Er valt veel meer te zien als 'Hoods' en 'Gangsters'. (Gelukkig) Maar bij Driv3r zat alles gewoon niet zo lekker in elkaar. Veel Bugs, mindere A.I., saaie missies. Maar de Graphics en schade waren van een veeel hoger niveau als dat van andere Free-Roam games. Atari heeft zich daar waarschijnlijk te veel op gericht en te weinig op de andere dingen.

Ik vond de missies bij Driver 2 een stuk leuker en moeilijker. Ik vind dat systeem van de steden ook zo irritant. Je ziet dat het ook anders kan. Bij San Andreas heb je 3 steden net zoals bij Driv3r maar dan ineen. Nu is het bij Driver nog niet zo'n probleem omdat je geen vliegtuigen en andere handige voertuigen hebt om je lekker te verplaatsen. De levels zijn dan ook nog redelijk klein en de ruimte die je hebt op het water met je boot is ook niet fantastisch. En die Tommy huppeldepup vind ik eigenlijk ook maar beetje een smoesje om jezelf langer bezig te houden.

Driver is ook veel serieuzer. Bij GTA: SA vind je veel meer humor terug, in o.a. de radiozenders, burgers, reclame etc etc. waardoor je fantasie veel leuker tot werkelijkheid kon brengen. Bij Driver kan je jezelf het niet zo leuk maken. De muziek is ook zo saai waardoor het ook nog saaier word.

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je idd wel een beetje gelijk in. Maar met Driver kan je ook gewoon eigen muziek van de HD afspelen dus de muziek vindt ik geen probleem. Het is net wat je zegt, Driver had veel te veel bugs, slechte A.I, saaie missies etc etc. Maar Driver ging ook ietsie pietsie meer voor de realiteit, en mij beviel dat wel. (ik ben (meestal) een voorstander van wat realitischere games)
    Dus dat kan ik wel weer waarderen aan Atari/Reflections. Daarom had Driver ook geen 3 steden ineen, het zou een beetje dom zijn als je uit Miami reed en opeens in Nice belande. :9

Het is maar nét wat je leuk vindt, ga je voor een iets realistischere en meer Hollywood sfeertje-achtige game, dan was Driver leuker voor je. Anders GTA: SA. Alleen jammer voor de mensen die de eigenschappen van Driver leuker vinden dat Driver kwalitatief veel minder dan GTA is. :9

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    I totally agree with you... _O_
    Driver is echter... en heeft toch best wel een goed sfeertje maar ik heb driver 3 toen terug gebracht omdat ik ed gameplay enz. niet waard vond voor mijn geld.

Laatst bewerkt: 30 jul 2005
  14. ViperGTS

ViperGTS _/_/_/_/_/

Leuk Bevonden:
    0
    Driver 3 is een beetje nageaapt van gta.
    Alleen het racen door de stad is wel vet maar zodra je de auto uit stapt is er geen reet meer aan, en ook de missie's zijn saai. de 1e missie vond ik het leukst.

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was Driver er eerder dan GTA maarja..... :{ Het loopgedeelte was wel eerder van GTA, maar de "vrijheid" hebben we te danken aan Driver als ik het me goed herinner.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij ook. Verbaasde mij vroeger echt over Driver 1. Lekker met je amerikaanse slee scheuren door de straten van San Fransisco. Heerlijk sfeertje dat tot nu toe eigenlijk nog niet ge-evenaard is vind ik.

17. ViperGTS

ViperGTS _/_/_/_/_/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch Driver-->3<-- is een beetje nageaapt van gta.
    Er is zelfs een gebouw gecopieerd uit gta vice city in driv3r.

18. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Driver was er volgens mij ook eerder. In Driver 2 had ik echt wel een lekker gevoel van vrijheid. En in Driver 1 en 2 waren de politie-achtervolgingen veel spanneder en pittigerer. De missies waren ook wel leuk. De politie achtervolgingen in San Andreas vind ik niet zo moeilijk. Hopelijk komen die er weer terug in in Driver 4.

19. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de reviews leest op de meeste site,s zou het maar een magere game zijn en dan kun je beter GTA SA blijven spelen.

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat ie beter is als San Andreas. En dat is ie zeker niet! Maar alleen bepaalde dingen zijn beter.

Deel Deze Pagina